Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ВИРГИНИЯ ЗДРАВКОВА ЩЕ СЪЗДАДЕ КОЛЕКЦИЯ “ЛАВАЦА 2007”

от FLM
31.10.2007
Време за четене: 1 мин.
22732
A A
ВИРГИНИЯ ЗДРАВКОВА ЩЕ СЪЗДАДЕ КОЛЕКЦИЯ “ЛАВАЦА 2007”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл


Виргиния Здравкова
Фото: © Васил Къркеланов
* За втори път известната наша дизайнерка се вдъхновява от прочутото италианско кафе

Веднага след премиерата на новия календар “Лаваца 2008” в Париж от офиса на фирма “Софсток” (представител на кафе “Лаваца” за България) обявиха решението си този път колекция “Лаваца” да бъде дело на известната наша дизайнерка Виргиния Здравкова. Авторката, която е носителка на две Златни игли на Академията за мода за втори път ще се вдъхнови от прочутото италианско кафе. Паметливите сигурно си спомнят, че тя създаде кафеената колекция през 2004 година.

Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на “Софсток” ООД, мотивира решението на ръководството на компанията по следния начин:”Още като разбрахме, че водещият акцент в новия календар на “Лаваца” е “The Most Majestic” т.е. кралското, величественото, бляскавото излъчване решихме, че никой друг освен Виргиния у нас не може да направи колекция, която да е толкова близо до духа на тази естетика, до Версайското схващане на лукса”. Самата Виргиния Здравкова изтъкна:”Посрещам предложението да стана за втори път дизайнер на “Лаваца” изключително възторжено. Новата концепция на календара и рекламната кампания е много близка до моето творчеството (“Една кралска почивка за кафе, един истински лукс и елегантност”)…Възнамерявам да съчетая модерни елементи със стила барок, като се надявам от всичко това да се получи една футуристична колекция с внушения за епохата “Версай”… Ще представя и типичните за стила ми кринолинени рокли със стегнати корсети с много красиви прически и сценичен грим…”


Произведения на Виргиния
Здравкова от предишната
й колекция “Лаваца”,
представена през 2004 година
в Националната художествена
галерия – София.
Фото: © Васил Къркеланов

Произведения на Виргиния
Здравкова от предишната
й колекция “Лаваца”,
представена през 2004 година
в Националната художествена
галерия – София.
Фото: © Васил Къркеланов

Премиерата на новата колекция на Виргиния Здравкова “Лаваца” ще се състои на 4 декември 2007 година в Кемпински Хотел Зографски и ще бъде уважена както от много български и чуждестранни журналисти, ВИП гости, така и от специално поканените шефове на “Лаваца” от Италия.

АУДИО
Виргиния Здравкова коментира предложението на фирма “Софсток” да изработи колекция “Лаваца”, вдъхновена от темата “The Most Majestic”


Тагове: Брой 4

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео