Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Текстил

БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ ОРГАНИЗИРА УСПЕШНА ТЪРГОВСКА МИСИЯ В МИЛАНО

от Силвия Кабаиванова
10.02.2023
Време за четене: 4 мин.
965
A A
БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ ОРГАНИЗИРА УСПЕШНА ТЪРГОВСКА МИСИЯ В МИЛАНО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Екипът на Българска модна асоциация се завърна от Милано, където организира търговска мисия по проекта CLOTH, подкрепен от ЕС и програмата ClusterXchange. Участниците, 8 български фирми и 7 фирми и организации от Дания, Испания и Франция, споделиха удивлетворението си от отличната организация и богатата програма. В два от дните те посетиха панаира MILANO UNICA, за да проучат и намерят устойчиви и иновативни текстилни платове и аксесоари и да научат какви са модните тенденции за пролет-лято 2024 г.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българските фирми участници в търговската мисия бяха Миноар, Пирос, Буламмас, Интера, Брутале,  ДИР Стайлс, NaChe Academy, Brands Fashion Lab, всички членове на Българска модна асоциация.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

На щанда на производителя на платове от Биела фирма DRAGO, фирмите се запознаха с производството на компанията и новия й проект "Etherique" за производство на първата устойчива луксозна линия платове с Капок – ценно естествено влакно, което се счита за най-лекото в света.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

DRAGO е италианска компания, която произвежда качествени платове за мъжки облекла. Ценностите на италианската традиция са интерпретирани по модерен и иновативен начин. DRAGO е напълно интегрирана вълнена фабрика: от внимателен подбор на най-добрите суровини Drago произвежда повече от 1,7 милиона метра висококачествен плат, който изнася по целия свят. В допълнение към силното присъствие на италианския пазар, тъканите Drago са оценени от най-добрите международни марки, особено в Япония, Корея и Съединените щати.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Фирмите посетиха и щанда на Брунело – италиански производител на хастари. Техните модели включват традиционни жакарди, каре, райета, хастари с уникален дизайн, както и различни щампи. Бяха показани последните иновации на компанията.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Друг производител на италиански вълнени платове, който участниците посетиха беше Vitale Barberis Canonico. Организацията работи в хармония с природата, като тяхната цел е възможно най-ниското въздействие върху околната среда. Колекцията им от платове за пролет-лято 2024 е вдъхновена от Френската Ривиера. Зеленината на палмите, синьото на морето, охрата на пясъка заедно с безпогрешното качество на Vitale Barberis Canonico гарантират свежест и комфорт дори в разгара на лятото.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Woolmark представи мериносовата вълна като екологичен материал. Дрехите, изработени от естествени влакна, като мериносова вълна, не само се рециклират лесно, но в края на живота си са биоразградими, освобождавайки ценни хранителни вещества обратно в земята. Woolmark запозна участниците и с възможностите за сертифициране на продуктите, произведени от вълна.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Беше посетена и зоната за иновации на Милано Уника. Всички тъкани на Sitip за облекло са част от устойчива верига за доставки за по-ниска консумация на природни ресурси и ограничена зависимост от невъзобновяема енергия, в пълно съответствие с водещите международни екологични стандарти.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Линията ECOINNOVATION на PENN Italia предлага богат избор от рециклирани и разградими тъкани, направени с преработени полиамидни прежди за създаване на нов устойчив и качествен продукт, който подчертава иновативните аспекти на компанията.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

В една кръгова икономика целта е да се създават по-малко отпадъци, като се извлече максимума от всеки възможен материал и тъкан, участващи в производствения процес. Imbotex използва остатъци от тъкани, които се преработват от промишленото производство, без да се изисква допълнителна консумация. Целият процес е механичен и не включва никакъв вид химикал. Освен това е по-малко въздействащ по отношение на потреблението на енергия, производството на отпадъци, използването на вода, емисиите на CO2.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Участниците в търговската мисия посетиха също и изложителите Atelier Riforma, Raphael, Staff Jersey и Silcomo.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

При посещението си в Milano Unica фирмите се срещнаха с президента на Италианския текстилен иновационен клъстер Po.in.tex Dr. Pellerey, който разказа за дейността на клъстера и възможностите за сътрудничество и общи бъдещи проекти.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Домакин на ClusterXChange беше CNA Lombardia – клон на Италианската конфедерация на занаятите и малките и средни предприятия, отговаряща за регион Ломбардия. В организирана B2B, B2C и C2C среща на 1 февруари участниците се срещнаха с италиански модни компании, членове на CNA Lombardia и представители на Клъстер Made in Italy и идентифицираха потенциала за съвместни бъдещи проекти. Те бяха приветствани от Беппе Пизани, Президент на федерацията, Стефано Бинда, Секретар на CNA Lombardia, Марияграция Берарди, мениджър проекти и Силвия Кабаиванова, Председател на Българска модна асоциация.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

На 3 февруари участниците посетиха Raffles Milano – модно училище с нетрадиционен дух и метод, което е събрало страхотен екип от учители, в много случаи водещи имена на международната сцена за стил и дизайн. Там те се запознаха с устойчивостта и креативността в модната система и с иновативни биоматериали за мода и дизайн на фирмите Lenzing, Organge fiber, Phillacolor, Manteco, Texmoda, Rilegno.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Те също така се срещнаха със студенти от Raffles Milano и се запознаха с техните проекти.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Накрая  участниците посетиха италианските концептуални магазини и платформи Modes Milano и Antonia Milano с цел да изследват италианската мода и да получат вдъхновение и нови бизнес възможности.

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Българска модна асоциация организира успешна търговска мисия в Милано по проекта CLOTH

Снимки © Българска модна асоциация

За ПРОЕКТА CLOTH:

Проектът CLOTH – CLuster Alliance for the Transition to Green and Digital Fashion – е нов съюз, целящ да създаде благоприятна екосистема от подходящи заинтересовани страни от междусекторна гледна точка, насърчавайки по-зелена, по-интелигентна и по-конкурентна и иновативна европейска модна индустрия.

Проектът CLOTH е интегрирано междусекторно партньорство с 5 партньора от 5 европейски държави (Испания, България, Румъния, Дания и Франция), работещи по различни вериги на стойността: мода и текстил, кръгова икономика, творческа индустрия и цифрови технологии. По време на подкрепяния от ЕС проект CLOTH ще бъдат организирани минимум 100 краткосрочни обмена между целеви членове на клъстери, разположени в други страни.

Проектът CLOTH се финансира от Европейския съвет за иновации и Изпълнителната агенция за МСП (EISMEA), съгласно правомощията, делегирани от Европейската комисия, програма COSME, COS-CLUSTER-2020-3-03 / COS-CLUSTER-2020-3-03 -1 (Европейска програма за клъстерни постижения със схема ClusterXchange, свързваща екосистеми и градове).

За повече информация: https://clothproject.eu/


 

За  БЪЛГАРСКА МОДНА АСОЦИАЦИЯ:

Българска Модна Асоциация е клъстерна организация, която има за цел да подкрепя модната индустрия в България и да я интегрира в европейските стойностни вериги чрез клъстерни партньорства с други европейски организации в областта на модата и устойчивостта, иновациите, изследванията.

Тагове: Брой 122

Вижте още

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стартира през май

10 вечни части, от които всеки гардероб се нуждае
Текстил

10 ВЕЧНИ ЧАСТИ, ОТ КОИТО ВСЕКИ ГАРДЕРОБ СЕ НУЖДАЕ

Устойчива мода
Текстил

Как потребителите могат да допринесат за по-устойчива мода

КАКВИ СА ВИДОВЕТЕ ПЕЧАТНИ УСЛУГИ И КЪДЕ НАМИРАТ ПРИЛОЖЕНИЕ?
Текстил

КАКВИ СА ВИДОВЕТЕ ПЕЧАТНИ УСЛУГИ И КЪДЕ НАМИРАТ ПРИЛОЖЕНИЕ?

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео