Лятото наближава все повече и световният бранд за бельо „Триумф”, представя в Япония едно иновативно решение за борба с жегата. За съжаление обаче, то е решение само за нежния пол.
Този месец в Токио, облечени оскъдно, моделите Аяна Канеда и Мисаки Танабе представиха новия охлаждащ сутиен на „Триумф” – Super Cool Bra. Дамското бижу е с вградени ледени компреси, които карат жената да чувства нежен охлаждащ ефект върху кожата си. Дизайнът наподобява аквариум, като за допълнително усещане за свежест е сложено и малко листо от мента. Моделите са два, почти еднакви като принт, с малката разлика, че при единия отстрани е прикачено малко декоративно ветрило, а при другия мини бамбуково черпаче. Чашките на новия сутиен са пълни със специални подплънки с гел, които се охлаждат предварително, след което се слагат отново в сутиена. Интересното при тях е, че запазват удобството и мекотата си дори и замръзнали, без да предизвикават неудобство или некомфорт при носенето.
Силно загрижени за природата и страната си, Япония вече няма работещи реактори и поради липсата на енергия, обществото се насърчава да изразходва разумно наличната електроенергия.
"Цялата нация, особено в региона Кансай, се очаква да страдат от недостиг на електроенергия", каза говорителката на “Триумф” за Япония Йошико Масудо в статия за Дейли Мейл. “Компаниите и семействата сега ще трябва да се справят с по-високите сметки за електричество, така че решихме, че трябва да се повиши осведомеността за спестяване на електроенергия”, допълва тя.
„Леденият” сутиен обаче няма да бъде пуснат в продажба. Неговата единствена цел е да се обърне внимание на необходимостта от намаляване потреблението на електроенергия в страната като се даде пример как може да се постигне това чрез иновативен продукт.
Снимки:
– 2. Моделите Аяна Канеда и Мисаки Танабе представят новия охлаждащ сутиен на Triumph – Super Cool Bra.
Фото: http://ca.news.yahoo.com
Източник: http://ca.news.yahoo.com