Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

8 Сътрудничества между гейминг и мода, които трябва да видите

от Силвия Кабаиванова
10.02.2024
Време за четене: 1 мин.
11
A A
8 Сътрудничества между гейминг и мода, които трябва да видите
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Photo: Freepik

През 2025 г. модата и геймингът продължават да се преплитат, създавайки уникални колаборации, които привличат вниманието както на модните ентусиасти, така и на геймърите. От емблематични маратонки до виртуални модни ревюта, тези партньорства демонстрират как двете индустрии могат да се обединят, за да предложат иновативни и вдъхновяващи продукти.​

1. Онлайн забавления

​В контекста на нарастващото сливане между модата и гейминга, не може да не се отбележи и влиянието на онлайн ротативки върху визуалната естетика и тематичните избори в модната индустрия.

Много от съвременните дизайнери черпят вдъхновение от ярките цветове, динамичните графики и тематичните елементи, характерни за популярните слот игри, за да създадат колекции, които резонират с дигиталната култура.

Тази взаимовръзка подчертава как геймингът, включително и жанрове като онлайн ротативките, продължава да оформя и обогатява съвременната мода.​

2. Adidas x Fortnite: Ultraboost „Peely“

Adidas и Fortnite обединяват сили, за да представят колекция от маратонки Ultraboost, вдъхновени от популярни герои и елементи от играта. Сред тях се откроява моделът „Peely“, който пресъздава визията на банановия герой с ярко жълта горна част и обвивка, наподобяваща бананова кора. При премахване на обвивката се разкрива усмихнато лице, придавайки игрив характер на обувката.

Колекцията включва още модели като „Fishstick“ с черно-оранжев дизайн и изпъкнали очи на петата, „Battle Bus“ с кралско синя и черна версия, вдъхновени от иконичния летящ автобус, и „Victory Crown“ с елегантен дизайн с черни и златни мотиви, отбелязващ победата в играта.

3. Nike x PlayStation: Air Force 1

Nike възражда своята колаборация с PlayStation, представяйки нова версия на Air Force 1, вдъхновена от гейминг културата. Моделът съчетава класическия силует на Air Force 1 с елементи, напомнящи интерфейса на PlayStation, включително LED акценти и цветове, характерни за конзолата. Очаква се обувките да предизвикат голям интерес сред феновете на двете марки.​

4. Balenciaga x Puma: Постапокалиптичен спортен стил

На Парижката седмица на модата през март 2025 г. Balenciaga и Puma представиха съвместна колекция, вдъхновена от постапокалиптичната естетика и моторните спортове. Колекцията включва спортни екипи, техно якета и аксесоари с агресивен дизайн, които съчетават лукс и уличен стил. Тази колаборация подчертава нарастващото влияние на гейминг културата върху висшата мода.​

5. Overwatch 2 x Gundam Wing: Меха скинове

Blizzard отбелязва 30-годишнината на аниме класиката Gundam Wing с колаборация в Overwatch 2, представяйки скинове, вдъхновени от емблематичните меха дизайни. Героите Mercy, Reaper, Soldier: 76 и Ramattra получават визии, съответстващи на Wing Zero, Deathscythe, Tallgeese и Epyon. Дизайнерският екип дори е създал модели на Gunpla, за да осигури детайлна точност в скиновете.

6. Louis Vuitton x League of Legends

След успешната си колаборация през 2019 г., Louis Vuitton и League of Legends отново обединяват сили през 2025 г. за създаване на нова колекция, която включва както физически облекла и аксесоари, така и ексклузивни in-game скинове.

Дизайнът съчетава характерните за Louis Vuitton монограми с футуристични елементи, вдъхновени от естетиката на League of Legends. Колекцията се очаква да бъде пусната през лятото на 2025 г., предлагайки на феновете уникално преживяване както в реалния, така и във виртуалния свят.

7. Fenty Beauty x Arcane: Грим колекция, вдъхновена от League of Legends

Fenty Beauty, козметичната марка на Rihanna, представя лимитирана колекция гримове, вдъхновена от анимационния сериал „Arcane“, базиран на вселената на League of Legends. Колекцията включва пет нюанса на гланцове за устни, синя спирала, златен хайлайтър и течна очна линия, всички вдъхновени от героите на сериала.

8. Coach x Roblox и Zepeto: „Find Your Courage“

Модната марка Coach стартира своята кампания „Find Your Courage“ в платформите Roblox и Zepeto, създавайки интерактивни преживявания за потребителите. В Roblox, потребителите могат да участват в модни предизвикателства и да обличат своите аватари с дигитални версии на пролетно-летните колекции на марката.

В Zepeto, кампанията включва интерактивни видео кабини и виртуални магазини, където потребителите могат да закупят ограничени дигитални артикули.

Freepik

Тези колаборации показват как модата и геймингът се преплитат, създавайки нови форми на изразяване и взаимодействие с публиката. Очакваме с интерес какви още иновативни партньорства ще се появят през 2025 г.

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео