Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

СВЕТОВНИТЕ БРАНДОВЕ С ПЪРВИ ПРЕТ-А-ПОРТЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА 2021

от FLM
21.01.2021
Време за четене: 2 мин.
1525
A A
СВЕТОВНИТЕ БРАНДОВЕ С ПЪРВИ ПРЕТ-А-ПОРТЕ  ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА 2021
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Новата 2021-та година ни донесе палитра от нови модни предложения. Представяме ви три съвсем различни прочита на прет-а-порте модата през този сезон – колекциите на „Макс Мара“, „Москино“ и „Живанши“. Условията на пандемия не попречиха на дизайнерите да почерпят вдъхновение от промените. Идеята за линията на Джеръми Скот се ражда от все по-честото проектиране на дрехи на компютър, Матю Уилямс продължава да прекрачва половите бариери и да създава андрогинни визии, а новата колекция на Иън Грифитс е вдъхновена от документален филм, на който случайно попада по време на карантинатa. Вижте как изглеждат дрехите, които ще носим след няколко месеца, според трите емблематични световни модни бранда.

Модни тенденции

Първите предложенията на „Макс Мара“ за 2021-та година олицетворяват един модерен и елегантен прочит на военното облекло. Аутфитите се състоят предимно от панталони, поли, гащеризони и шлифери в цветовете бяло, черно и сиво.  Вдъхновението за тази линия Иън Грифитс черпи от облеклото на фоторепортерката Елизабет Лий Милър, която е военен кореспондент на „Вог“ през 40-те години. Раждането на идеята е провокирано от документален филм по BBC, на който дизайнерът случайно попада по време на карантината си. Освен дрехите, той намира много общо между ценностите на Милър и тези на марката.

Модни тенденции

Разбира се, след настъпването на коронакризата ежедневието и условията на работа на всички ни коренно се промениха. Именно затова „Макс Мара“ залага на облекла, които хората всъщност биха носили след края на изолацията – удобни, непретенциозни, но в същото време елегантни. Иън Грифитс създава аутфитите така, че да са достатъчно изчистени, за да могат да се комбинират с ярък аксесоар или високи токчета за акцент по време на вечерно парти, но и да изглеждат също толкова добре с маратонки в ежедневието ни. 

Модни тенденции

Като дизайнер на новото хилядолетие, Матю Уилямс създава новата колекция на „Живанши“ с идеята тя да е отражение на съвременния свят. Въпреки, че дизайнерът обича да експериментира с материи и интензивен контраст в цветовете, той обича безвремието и традициите в модата. Новата му колекция не цели актуалност през сезона, а да създаде дълготрайно усещане за комфорт, изграждане на личен стил в дългосрочен план и да възпита любов към луксозните стоки у потребителя.

Модни тенденции

Модни тенденции

Модни тенденции

Тук отново преобладават цветовете черно и бяло, а аутфитите отново са предназначени за по-официални поводи и ежедневието. Освен дрехите, които включват поли, рокли, мъжки и дамски костюми, палта, панталони и якета, колекцията предлага и богат асортимент от чанти. Акцент при някои от тях са различни кристали и капси, но и дръжките, в които дизайнерът съживява архивното лого на марката, състоящо се от четири букви “G”.

Най-новата линия на „Москино“ е фокусирана върху комбинирането на различни случайни материали, модели и стилове, които събрани заедно създават цялостна визия – суичъри с коприна, рокли с барокови шарки и костюми с двуредни златни копчета във формата на мечета, характерна емблема за марката, и много други. Решението на Джеръми Скот да направи именно такъв тип колекция е провокирано от новите условия на работа, които коронакризата ни наложи. Дизайнерът твърди, че винаги е обичал колажите, и именно чрез тях проектира облеклата, които създава – „илюстрирам ги, снимам, разрязвам, сглобявам нещата“. В режима на дистанционна работа на Скот все по-често се налага да прави тези визуализации на компютър, което дава много повече възможности за експерименти.

Модни тенденции

Модни тенденции

Модни тенденции

Така дизайнерът решава да създаде колекция, олицетворяваща визията на дамата, която отива на обяд, бизнесдамата, мотористката, ученичката и др., всичките в едно. Тренчкоут, моторно яке и дънково яке обединени заедно, Скот нарече  „сблъсък на архетипи“ и сподели какво изразяват тези дрехи: „Хората са многостранни и сложни – това винаги е било така, но може би сега трябва да бъде по-видимо за околните“.

Със сигурност 2020-а година беше тежка за модния сектор. На много от модните брандове се наложи да променят коренно условията си на работа и маркетинговата си посока, кризата ги накара да се фокусират върху това какъв продукт биха искали хората след настъпването на глобалните промени. Тази ситуацията, обаче, накара голяма част от дизайнерите да излязат извън рамката, да мислят нестандартно, да експериментират и дори да черпят вдъхновение не само въпреки, но и от самите сложностите, намирайки позитиви в негативното.

Снимки:

1. – 3. Предложения на „Макс Мара“.
Фото: Courtesy of Max Mara
4. – 6. Предложения на „Живанши“.
Фото: Courtesy of Givenchy
7. – 9. Предложения на „Москино“.
Фото: Courtesy of Moschinо

Източници:
https://www.vogue.com/fashion-shows/pre-fall-2021/max-mara?fbclid=IwAR3gMxkOs0lDH9Zpc5YBeoQLu0HKOeTKGC1mNDuO5LD2AocoL_07csSqzaA
https://www.vogue.com/fashion-shows/pre-fall-2021/givenchy?fbclid=IwAR2eSyBNbwHDNqHeK4BTqFtIsdv2pU7UaNxCPBCfGK6zjwprJ2QSrJJ_Exs
https://www.harpersbazaar.com/fashion/fashion-week/g34863975/pre-fall-fashion-2021/?fbclid=IwAR2dZQBsGQM5pCccXbJ7itqNRFtOoARd05JjMmGq-HA5uZmxxfkU21Qahw4https://www.vogue.com/fashion-shows/pre-fall-2021/moschino?fbclid=IwAR14tyRa7JQ9NGDpTefG39AkSHcYSZ018rg6m3wXnjqym82IkMLSx1TUGGw

Тагове: Брой 110

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео