ФАРЕЛ УИЛЯМС ДЕБЮТИРА ЗА „ЛУИ ВЮИТОН“
Дебютът на Фарел Уилямс като креативен директор на мъжката мода на „Луи Вюитон“ беше грандиозен, обявявайки нова ера за легендарната френска модна къща. Американският изпълнител затвори моста Пон Ньоф в Париж, където ревюто се проведе по залез с над 70 визии, моделирани от някои познати лица, включително дизайнера Стефано Пилати.
Когато Уилямс беше определен за наследник на покойния Върджил Абло, се разразиха дебати относно неговото назначение. Въпреки че не е официално обучен моден дизайнер, 13-кратният носител на „Грами“ оформя културата - от музиката и модата, повече от две десетилетия. Това не е първият опит на Уилямс в дизайна - през 2003 г. той си сътрудничи с Марк Джейкъбс (тогава начело на „Луи Вюитон“) и японския дизайнер Ниго за слънчеви очила, които станаха едни от най-продаваните на марката. Последваха други сътрудничества - „Монклер“, дългогодишни партньорства с „Адидас“ и „Шанел“, включително капсулна колекция, която той проектира с покойния творчески директор на „Шанел“ Карл Лагерфелд.
Снимка: Креативният директор на „Луи Вюитон“ Фарел Уилямс.
Фото: © Gotham/GC Images
Източник: https://edition.cnn.com/2023/06/21/style/pharrell-williams-louis-vuitton-debut
Прочетено: 411 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 124, Юли 2023
„НАЙК“ С НОВА ТЕХНОЛОГИЯ В ОБЛЕКЛАТА ЗА СПОРТИСТИ
„Найк“ представи “Aerogami” – нова технология, използвана при спортните облекла, която подобрява пропускливостта на въздух за спортистите. Системата се адаптира самостоятелно към потребностите на потребителите, осигурявайки им добро добра циркулация на въздуха. Новата технология използва влаго-реактивни отвори, които се отварят и затварят въз основа на откриването на пот върху тялото.
Якето “Nike Run Division Aerogami” е първият продукт, който включва тази иновация. Предназначено е да отговори на предизвикателствата на спортистите при регулиране на температурата. Разработено от “Nike Explore Team” (NXT) и “Nike Sport Research Lab” (NSRL) и включва “Storm-FIT ADV” на „Найк“ за защита от вятър и дъжд.
Дамското яке “Nike Run Division Aerogami” ще бъде налично през юли 2023 г., докато мъжката версия ще бъде пусната на пазара по-късно през есента.
Снимка: Якето “Nike Run Division Aerogami”.
Фото: © Nike
Прочетено: 414 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 124, Юли 2023
“PLEASING” С ПЪРВИ ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР
Брандът на Хари Стайлс “Pleasing” назначи Шон Киърни за свой първи главен изпълнителен директор, считано от 17 юли. Неговият фокус ще бъде върху „развиването на вълнуващи, стратегически и благотворителни партньорства“, според компанията. Той ще работи заедно с креативните директори Хари Ламбърт, също стилист на Стайлс, и Моли Хокинс.
„Радваме се, че Шон се присъедини към екипа на “Pleasing”. Неговата изключителна визия и богат опит ще бъдат безценни. Ние сме развълнувани да продължим да изследваме идеи, категории и персонажи заедно с него“, сподели британският певец и автор на песни. Киърни ще напусне поста си като главен директор по дизайн и мърчандайзинг в “Goop” на Гуинет Полтроу, където започна преди шест години като старши вицепрезидент по модата.
Снимка: Основателят на “Pleasing” Хари Стайлс.
Фото: © Instagram / @pleasing
Източник: https://wwd.com/business-news/human-resources/harry-styles-pleasing-names-ceo-1235711311/
Прочетено: 415 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 124, Юли 2023
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 123: ДЖЕРЕМИ СКОТ НАПУСКА „МОСКИНО“
БРОЙ 123: ОЛИВИЕ БЯЛОБОС С НОВА ПОЗИЦИЯ В „ДИОР“
БРОЙ 123: MESSIKA С НОВИ ЛИЦА ЗА ПОСЛЕДНАТА СИ КАМПАНИЯ
БРОЙ 122: „ДИОР“ РАЗКРИВА ИЗЛОЖБАТА „ДИЗАЙНЕР НА МЕЧТИТЕ“ В ТОКИО
БРОЙ 122: ПРОЛЕТНАТА КОЛЕКЦИЯ НА “NYX” ЗА 2023 НАВЛИЗА В МЕТАВСЕЛЕНАТА
БРОЙ 122: “H&M” ИЗТЕГЛЯ КОЛЕКЦИЯТА С ДЖЪСТИН БИЙБЪР
БРОЙ 122: БЕЛА ХАДИД - ТОПМОДЕЛЪТ НА 2022 ГОДИНА