"ЛАВАЦА" ОТНОВО Е ОФИЦИАЛЕН ПАРТНЬОР НА AUSTRALIAN OPEN

"ЛАВАЦА" ОТНОВО Е ОФИЦИАЛЕН ПАРТНЬОР НА AUSTRALIAN OPEN

Ивана Стоянова

„Лаваца” обяви присъствието си за пета поредна година като официално кафе на тенис турнира Australian Open. От 2015 г. насам тя е единствената марка в сферата на храните и напитките, която си партнира и с четирите турнира от Големия шлем, като през ноември 2019 г. стана спонсор и на Next Gen ATP Finals. Традиционно брандът представи и своите петима посланици на италианската кафе култура – обещаващи млади играчи като италианския феномен Яник Синър, австралиеца Алекс де Минор и руснака Карен Хачанов. Подкрепата към доказаните звезди Анжелик Кербер, с която „Лаваца“ си партнира и на Уимбълдън 2018 г., и Джоана Конта продължава и тази година.

Марката се включи и в инициативата #Aces4BushFireRelief, насочена към борбата с пожарите в Австралия, която австралийският тенис популяризира. По време на турнира, за всеки ас на някой от посланиците си, глобалният лидер в кафе индустрията дарява средства на Червения кръст, също и част от парите от продадено кафе по време на събитието. Благотворителната инициатива подкрепиха и играчи като Новак Джокович, Ник Кириос, Мария Шарапова, самият Алекс де Минор и много други.

Завръщането на кортовете на Australian Open е част от глобалната стратегия на бранда и затвърждава присъствието му на един от ключовите пазари, пренасяйки автентичното италианско кафе изживяване на едно от най-значимите световни спортни събития. „Партньорството на „Лаваца“ с Australian Open е стратегическо решение на един много динамичен пазар като Австралия, където кафе културата процъфтява, а италианското качество е високо ценено. Спонсорствата в спорта са основният начин за „Лаваца“ да споделя своите ценности с широката аудитория чрез уникални кафе изживявания, основани на местните навици и традиции.“, споделя Марко Лаваца – вицепрезидент на компанията.

Снимка:
1. Еспресо „Лаваца“ на Australian Open.
Фото: © Lavazza




Прочетено: 1229 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 105, Февруари 2020

"ЛАВАЦА" С НОВО ПАРТНЬОРСТВО НА ФОРМУЛА 1 ПРЕЗ 2020

Ивана Стоянова

„Лаваца“ обяви новото си партньорство с отбора ROKiT Williams Racing като официален партньор за сезон 2020 на FIA Световния шампионат на Формула 1. „Развълнувани сме да продължим да подкрепяме младия ни посланик и талант Николас Латифи в новия му Формула 1 отбор – ROKiT Williams Racing. Чрез тези важни партньорства, изградени от нашата стратегия за интернационализация, Lavazza е в състояние да развие своята марка и да разпространи италианската култура на кафе в целия свят.“, коментира Серхио Краверо – главен маркетинг директор на Lavazza Group.

Основана в Торино през 1895 г. „Лаваца“ е собственост на едно и също семейство в продължение на четири поколения. Тя е сред водещите пекарни на кафе в света с продажби в повече от 140 страни. Стратегията на Lavazza за международен растеж доведе до сътрудничеството им в света на спорта подкрепяйки състезателната кариера на Николас Латифи от 2016 г.

„Лаваца“ и ROKiT Williams Racing споделят подобни ценности, изграждаме бизнеса си около страстта към работата и към продуктите ни. Тези качества около иновациите и предприемачеството осигуряват солидни основи за изграждането на силно партньорство между нашите компании. Очаквам с нетърпение да работя с „Лаваца“ и да ги посрещна във Формула 1 за сезон 2020.”, коментира Клер Уилямс – зам. директор на екипа на ROKiT Williams Racing.

Логото на „Лаваца“ ще направи своя дебют по време на откриването на сезона на Australian Grand Prix. Освен брандирането на автомобили, „Лаваца“ също така ще бъде представена в гаражите и зоните за гостоприемство на ROKiT Williams Racing, както и на екипите и състезателните костюми на Джордж Ръсел и Николас Латифи.

Снимка:
1. Николас Латифи
Фото: © Lavazza




Прочетено: 1335 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 105, Януари 2020

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 104: КОЛЕДНИ ТРАДИЦИИ НА СТРАНИТЕ В ЕВРОПА
   БРОЙ 104: Брилянтин подарява на дамите мода от световна величина
   БРОЙ 103: АКСЕЛ ХАРДИ ПРЕДСТАВИ ИНОВАТИВНА ЕКО КОЛЕКЦИЯ
   БРОЙ 103: ТОП ИДЕИ ЗА ИНТЕРИОРА НА МАЛКАТА БАНЯ
   БРОЙ 102: LAVAZZA ИЗБРА СОФСТОК ЗА НОВ ДИСТРИБУТОР НА МАРКАТА ЗА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing