След като водещата модна верига Пийкокс отвори първия си магазин в страната ни, Станислав Добрев, бранд мениджър, Пийкокс България, даде интервю специално за Fashion Lifestyle Magazine. Той разкрива повече за английския дух на марката, актуалните тенденции за сезона, предложенията за цялото семейство и „Лицата на Пийкокс”.
Пийкокс отвори първия си магазин в София, в Сердика център. Има ли нещо уникално, което ще предложи на хората?
Неслучайно казваме, че Пийкокс доведе Лондон в София. Дрехите и аксесоарите на марката се характеризират с истински английски дух, имат типична британска стилистика, като при това са елегантни и отличаващи се. Ние също така казваме, че не е необходимо да си богат, за да се чувстваш добре. Това означава, че всеки има право на хубаво и модерно облекло, независимо от доходите си. В Пийкокс даваме на всички възможността да изглеждат добре – съобразно най-новите тенденции в този тип облекло, при това на изключително ниски цени. И вече не е необходимо да пътуваме до Лондон или да правим поръчки през интернет.
Споменахте, че цените в Пийкокс са ниски. Бихте ли дали примери за това?
Цените наистина са ниски. Мъжките дънки започват от 39 лева, което е едно от най-изгодните предложения на пазара в сравнение с други местни и международни модни брандове. По-официалните рокли започват от 45 лева, предлагаме детски блузи на цени от 12 лева и якета от 25 лева. Официалните ризи са на цени от 25 лева нагоре, дори палта могат да бъдат намерени на цени от 59 лева.
Значи имате предложения за цялото семейство?
Да, колекцията ни е пълна и е насочена към мъже и жени на всички възрасти, към деца, имаме дори и бебешка мода. Освен това в Пийкокс клиентите мога да намерят богато разнообразие на аксесоари, бижута, обувки, колани и шапки.
Какви модни тенденции налага Пийкокс? Кои цветове и комбинации ще са актуални през този сезон?
Пийкокс Лондон се стреми да предложи на своите клиенти дрехи, с които без проблем да изразят своята индивидуалност. Тази есен нашата колекция включва облекло украсено с всички цветове на дъгата, но най-разпространени са топлите цветни тонове. Специално за дамите, този сезон сме заложили на копринени рокли с флорални мотиви, които се оказаха абсолютен хит на британския моден подиум. В мъжките тенденции преобладава карето, представено в най-различни цветове. Карираните ризи и палта този сезон са задължителна част от облеклото на един мъж, който се стреми да се облича според последните модни тенденции.
Направихте кампания „Лицата на Пийкокс”. Какво представлява тя и какви са резултатите от нея?
Стремим се да направим така, че всички наши клиенти да се чувстват като звезди. И ако консултантите ни в магазина се чувстват като звезди, те ще се отнасят с клиентите ни по този начин.
Затова в последните три седмици преди откриването на магазина организирахме голяма кампания в различни портали и в нашата фейсбук страница, с покана млади таланти да участват в избора на „Лица на Пийкокс”. От тях избрахме няколко за мениджъри на магазина и за консултанти. А в деня на откриването направихме голямо модно шоу, в което жури от звезди избра още трима, които ще бъдат лица на марката за рекламните ни кампании през 2011 и 2012 г. Изключително сме щастливи, че в конкурса взеха участие 760 момичета и момчета!
Планирате ли да откриете още магазини в страната?
Разбира се. Имаме амбициозни планове за откриване на магазини в страната. Засега имаме само една потвърдена локация в Strand Lifestyle Centre в Бургас, това е център от ново поколение. Той най-добре покрива нашите нужди, заради факта, че е на открито и видът му наподобява този на централна търговска улица. Също така преговаряме и за няколко други места в София и в страната – Варна, Пловдив, Русе. Бихме искали да отворим поне още един или два магазина през следващата година.
В унисон с плановете ни за експанзия, в момента търсим партньори на местно ниво и подизпълнители в най-големите градове на България. Това може да са компании с отлични локации на главни търговски улици или местни модни магазини, които биха желали да направят следващата крачка в своето развитие и станат част от успешния бранд Пийкокс Лондон.
Интервюто взе Александър Христов
Снимки:
Станислав Добрев – бранд мениджър, Пийкокс България
– 4. Моменти от модното шоу при откриването на магазина в Сердика център.
5. Орлин Павлов беше водещ на модното шоу и зарадва своите фенове и почитателите на Пийкокс с две песни.
6. Актьорът Явор Бахаров съобщи имената на победителите в конкурса за лица на марката: Аглика Караджова, Мариана Шопова и Атанас Колев.
7. Участниците в модното шоу на финала на конкурса за лица на Пийкокс.
8. Луиза Григорова беше сред извесните личности, които присъстваха на откриването на магазина на Пийкокс.
Фото: © Пийкокс България