Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

РАДОСТИНА ИЛИЕВА РАЗКРИ ПРЕДВАРИТЕЛНАТА СИ СВАТБЕНА КОЛЕКЦИЯ ADORABLE WHITE 2022

от FLM
24.07.2021
Време за четене: 2 мин.
2481
A A
РАДОСТИНА ИЛИЕВА РАЗКРИ ПРЕДВАРИТЕЛНАТА СИ СВАТБЕНА  КОЛЕКЦИЯ ADORABLE WHITE 2022
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Ревю-спектакълът на „БГ модна икона 2021“, който се състоя на 8 юни във „Витоша Парк хотел“, беше закрит от модния бранд „Алегра“ с дизайнер Радостина Илиева.  Специално за гостите на събитието, непосредствено преди церемонията по награждаването на най-стилните българи, марката представи предварителната си сватбена колекция за 2022 г. “Adorable white", която е чувствено отражение на емоциите на булката.

Alegra

В линията присъстват силуети, вариращи от традиционни аутфити в стил принцеса, до елегантни разновидности на линии русалка, всички изработени от красива коприна, тюл и френска дантела. Също така включва разнообразни стилове рокли за модерни, класически, романтични и смели булки. Аутфитите са направени в нежни фини цветове и могат да бъдат адаптирани към всяка сватбена гама. Колекцията е вдъхновена от магията, наречена любов, чистотата и искреността в отношенията между двама влюбени.

Alegra

Модният бранд „Алегра“ е създаден през 2009 г. от дизайнерката Радостина Илиева и нейната майка Галя Долапчиева. В родния си град Варна откриват първия бутик за сватбена и официална мода, а през 2013 г. и в София. Дизайнерката Радостина Илиева се съобразява с актуалните модни тенденции, използвайки умело цветовите съчетания, качествените платове и прецизната кройка за постигане на желания силует при създаването на всяка една от нейните колекции. Характерно за марката при създаването на тоалетите е, че използва прецизни кройки, ръчни инкрустации и висококачествени материи.

Alegra

Председателят на Академията за мода, който лично покани дизайнерката да участва в спектакъла на събитието – проф. Любомир Стойков, отбелязва следното за нейния стил:  „Радостина Илиева е ярък представител на новата генерация български модни творци. Като дизайнер на сватбен бутик „Алегра“, тя демонстрира впечатляващи умения да комбинира трите главни ценности в булчинския стил: уважение към традицията и класическата линия, намиране на ясните кодове на женствеността, нежността и романтиката, и използване на свежите знаци на модерността и емоционалния дух на времето. Стремежите на авторката към опростяване на силуета, редом с вниманието към малките, но съществени детайли са ключ към обяснението на нейния успех…“

Alegra

Alegra

Alegra

Alegra

Alegra

Alegra

Alegra

Освен на осемте рокли – предложения, отправени към булките, ВИП гостите на събитието станаха и свидетели на няколко аутфити от официалната линия на бранда, които бяха представени от чаровната водеща на събитието – певицата и актриса Марина Кискинова. 

Alegra

Alegra

Alegra

Alegra

Alegra

Снимки:

1. – 8. Ревю на модния бранд „Алегра“ по време на „БГ модна икона 2021“.
9. Радостина Илиева на финала на ревюто с моделите, представили колекция “Adorable white“.
10. Водещата Марина Кискинова облечена с рокла на „Алегра“.
Фото: Кирил Александров / Академия за мода
11. Марина Кискинова, проф. Любомив Стойков и Радостина Илиева (от ляво надясно).
12. – 13. Марина Кискинова с тоалети на „Алегра“.
Фото: Кирил Александров / Академия за мода
14. Дизайнерката на „Алегра“ с водещата на събитието.
Фото: Кирил Александров / Академия за мода
15. Иво Аръков, Марина Кискинова, Радостина Илиева и Натали Трифонова (от ляво надясно).
Фото: Кирил Александров / Академия за мода

Тагове: Брой 113

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео