Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

БЪЛГАРСКИТЕ ЖЕНИ ВСЕ ПОВЕЧЕ ПОРЪЧВАТ ХРАНА ЗА ВКЪЩИ ОНЛАЙН

от FLM
09.03.2015
Време за четене: 1 мин.
3136
A A
БЪЛГАРСКИТЕ ЖЕНИ ВСЕ ПОВЕЧЕ ПОРЪЧВАТ ХРАНА ЗА ВКЪЩИ ОНЛАЙН
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Съвременното ежедневие е изключително забързано и напрегнато, времето никога не стига, особено за жените, чиито задачи и задължения са толкова много. Затова именно не са и учудващи данните за последната 1 година, които показват, че 48% от онлайн поръчките на храна, са направени от жени, съобщават от международната платформа за поръчка на храна foodpanda. Като за последните 6 месеца, това се изразява в 45% ръст на поръчките, направени от нежната половина.

Дамите поръчват предимно петък и събота, но като цяло нивото на поръчките е приблизително еднакво и за останалите дни от седмица. Като най-вече това се случва за вечеря, около 19ч и 20ч, тъй като в по-честите случаи дамите правят обща поръчка на вечеря за цялото семейство.

азар“ за месец март.

Българските жени все повече поръчват храна за вкъщи онлайн

В наши дни женската част е много по-социално ангажирана, балансирайки умело между семейството, домакинските задължения и работата, поради което времето им е много по-ценно и предпочитат да го посветят на любимите хора или любимите занимания. Онлайн поръчването на храна идва като изключително лесно и удобно решение, което освен че не е скъпо, предлага и голямо разнообразие на ястия и здравословна храна.

Интересен е фактът, че тенденцията за нарастване на броя на онлайн поръчките на храна от жените е валидна и за други държави. Дори и за страни с традиционно мъжко доминиращо присъствие като Саудитска Арабия. Данните, отново от международната платформа за поръчка на храна foodpanda, показват, че около 46% от поръчките на храна за изминалата година са направени от жени, и представлява ръст от 27% за последните 6 месеца. Това донякъде се обяснява с факта, че на жените в Саудитска Арабия не им е позволено да излизат непридружени, за това поръчването на храна за вкъщи е доста удобен вариант и за тях.

Данните определено показват, че в наши дни онлайн услугите стават все по-предпочитани, а в частност, възможнността за поръчване на вкусна и здравословна храна за вкъщи е вече не просто удобство, но глобална необходимост и за двата пола.

Тагове: Брой 76

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео