Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

BOSCA ПРЕДСТАВЯ SPARKLETINI И TOSELLI – ВИНА ЗА ЦЕНИТЕЛИ

от FLM
06.09.2015
Време за четене: 1 мин.
4238
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Базирана в Канели (Асти, Италия), компанията Bosca е специализирана в производството на пенливо вино, което е познато по света като Verdi, Sparkletini, Toselli и Asti. С история, датираща още от първата половина на 19 век, Bosca е синоним на силните италиански семейни ценности, на единство и стабилност – отличителни черти, с помощта на които е запазена вековната традиция.

BOSCA ПРЕДСТАВЯ  SPARKLETINI  И TOSELLI – ВИНА ЗА ЦЕНИТЕЛИ

Днес, усилията на компанията са насочени към постоянното търсене на иновации и оригиналност, към непрекъснат стремеж за усъвършенстване на италианския опит в пенливите вина. Компанията произвежда над 75 млн. бутилки всяка година, които се разпространяват в над 40 пазара по целия свят. Bosca използват светлинна енергия за захранването на част от производствените мощности. Една на всеки четири бутилки се произвежда благодарение на слънчевата светлина. През 2014 година, в Международния ден на светлината, избите на компанията са номинирани за световно историческо наследство на UNESCO. На официалната церемония се подчертава тяхната уникалност и изключителност.

BOSCA ПРЕДСТАВЯ  SPARKLETINI  И TOSELLI – ВИНА ЗА ЦЕНИТЕЛИ

Избите на BOSCA, намиращи се в Пиемонт (северна Италия) са обявени за световно историческо наследство на UNESCO. Голяма част от жителите на Канели, са свързани по един или друг начин с Bosca – някои работят за тях, а други са приятели на семейството. Вследствие на което, още в миналото, една от избите е превърната в къща за гости и градски център, където местните са се събирали и общували помежду си. В наши дни, така наречената Foresteria, е превърната в галерия с конферентен център и място за провеждане на всякакви публични събития. Foresteria функционира като културен и арт център, в който вино-културата се подкрепя и насърчава непрекъснато, провеждат се семинари, чрез които традициите в производството на вино в Пиемонт са запазени и до днес.

Sparkletini е натурална, естествено пенлива напитка, на основата на вино и малц, с 5% алкохолно съдържание. Възхитително пенлива и ароматна, с мек плодов вкус. Сервира се охладена (6-8˚С), за да разкрие напълно своя чист, балансиран и превъзходен вкус. Елегантният й вкус допада на всички, а уникалната патентована капачка (Multistap) позволява многократното отваряне и затваряне на бутилката, като запазва пенливостта и свежестта на напитката до 7 дни. Напитката се предлага в модерна, елегантна и атрактивна бутилка и е новата алтернатива за забавление и най-бързо развиващата се марка италианско пенливо вино. Sparkletini се предлага в три различни вкуса: малина, праскова и асаи. Малиновият аромат е блендиран на основата на бяло, червено вино и ферментирал малц. Не може да пропуснете миксът от горски плодове, който се усеща веднага след първата глътка. Ароматът е сладък и свеж, а цветът е рубиненочервен, типичен за малината. Sparkletini праскова е с приятен, свеж и деликатен аромат, умело съчетан с комбинация от вино и ферментирал малц. Вкусът и ароматът се съпровождат от интензивна свежест, сладък и неочаквано леко горчив привкус. Приятна комбинация е напитката с вкус на асаи – плод от района на Амазонка със сладък, много леко стипчив привкус. Асаи бери, наричани още „моравите плодове” растат на палма, възхвалявана от местните хора като „Дървото на живота” и имат много здравословни и подсилващи енергията свойства, затова са популярни като суперхрана. Вкусът на този вид аромат е завършен и свеж и съчетава в себе си едновременно сладки и кисели нотки. Цветът е много мек и приятно розов, а ароматът поднася усещане за тропически плодов.

BOSCA ПРЕДСТАВЯ  SPARKLETINI  И TOSELLI – ВИНА ЗА ЦЕНИТЕЛИ

Другата напитка от колекцията на Bosca е Toselli – питие, което предоставя цялото удоволствие от пенливото вино, но без алкохол. То разкрива идеално балансираните сладко-кисели характеристики на бялото грозде, като се приготвя основно от мускат. Цвят от акация и мед с флорални мотиви, с много фина кисела нотка, всичко това на фона на приятен гроздов аромат. Toselli съдържа по-малко от 0.5% алкохол, затова е перфектната напитка за всеки повод и за всяка възраст.

BOSCA ПРЕДСТАВЯ  SPARKLETINI  И TOSELLI – ВИНА ЗА ЦЕНИТЕЛИ

Вината Sparkletini и Toselli ще бъдат дегустирани на изложбата „Италианската мода – родена от мечти“, която ще бъде официално открита на 16 септември. Тя е посветена на историята на италианската мода и ще представи 22 тоалета – модни шедьоври на 19 от най-изявените италиански дизайнери.

Снимки:
1. Избите на BOSCA.
2. Вина Sparkletini с вкусове на малина, праскова и акаи.
3. Вино Toselli.
4. Уникалната патентована капачка Multistap.
Фото и източник: © Bosca

Тагове: Брой 79

Вижте още

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

КАК ДА СЪЗДАДЕТЕ ДРЕХИ И АКСЕСОАРИ С ЕДНАКЪВ ПРИНТ?
Свободно време

КАК ДА СЪЗДАДЕТЕ ДРЕХИ И АКСЕСОАРИ С ЕДНАКЪВ ПРИНТ?

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео