Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

ДУБАЙ – НОВИЯТ ОАЗИС НА МОДАТА

от FLM
31.12.2009
Време за четене: 2 мин.
6010
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Дубай – новият оазис на модата Шопинг манията става все по-разпространено средство за справяне със стреса и скуката. Днес, за да прекараш свободния си ден, можеш да отидеш на пазар, кино или да хапнеш с приятели. А единственият начин да си позволиш всички с оглед на време, е да посетиш гигантските търговски центрове, тъй наречените молове – последен писък в модата. Разбира се, мащабите им са твърде различни, но, стремейки се към най-доброто, ще отправим поглед направо към Дубай, перлата на Обединените арабски емирства, за да се насладим на гения на човешката мисъл и архитектура, на нестихващото вдъхновение и невъобразим разкош, където се намира единствения в света седем звезден хотел “Бурж ал Араб”.

Дубай е една от най-известните туристически и шопинг дестинации. Пазаруването се е превърнало в нарицателно за богатата страна заради факта, че тя е безмитна зона. Но Дубай е много повече от това. През последните години емирът се зае с нереалистични на пръв поглед проекти, обединени от концепцията всичко да бъде “най” – изграждането на най-големите изкуствени острови в света, построяването на най-високата сграда в света. Това привлече вниманието на най-богатите хора, а съответно и на модата. Всъщност именно модата в Дубай е от изключително голямо значение за неговата икономика, тъй като точно тя привлича туристите от цял свят. Ето защо не е случаен фактът, че всяка голяма марка има представителство тук. Поради високите температури, които не позволяват пълноценна разходка през по-голямата част от деня, луксозните брандове са съсредоточили своите локации в луксозни молове. Разбира се, там цените са по-високи, но за всички любители на тръпката от договарянето на по-ниска цена, са масовите пазари. Там се предлагат облекла на местни дизайнери от по-нисък клас, както и традиционни дрехи.

Дубай – новият оазис на модата

Дубай – новият оазис на модата

Дубай – новият оазис на модата

Според класация, направена от онлайн списанието Askmen, най-луксозното място за пазаруване е в Дубай и се нарича „Мол ъф Емирейтс”, въпреки че през 2008 г. отстъпи първото място по големина на “Дубай мол”. Като се имат предвид мащабите му, определението мол е някак си крайно недостатъчно, за да опише всичко реално и на пръв поглед нереално, което можете да видите там. Събрани под купола на мола са не само магазини на световноизвестни дизайнери, а също закрит ски курорт, кино с 14 зали, театър, цял увеселителен парк. Отделно са привлекателни и местата за отдих – кафенета и сладкарници и изисканите ресторанти с национална кухня, задоволяващи вкусовете и на най-претенциозните си клиенти. Но определено ски курортът с планината и ски лифтът са ненадминатото чудо на целия търговски център, заслужено удостоен с определението най-луксозен търговски център.

Дубай – новият оазис на модата

Дубай – новият оазис на модата

Дубай – новият оазис на модата

Дубай – новият оазис на модата

Комплексът представлява купол, изолиран от външните високи температури. Външно конструкцията на Ски Дубай не е свръх голямо постижение от архитектурна гледна точка, но влезеш ли вътре си сякаш в друг свят – ледена, снежнобяла приказка. Самият ски курорт се разппростира на площ, колкото за три футболни игрища. Огромната площ от 22 500 кв. метра склонове и падини е покрита с цели 6000 тона изкуствен бял сняг. Това му позволява да побере рекордните 1500 посетители. За тях са всичките 5 писти с различна височина и наклон в зависимост от желанието на гостите на мола. Склоновете му са терасирани, за да се избегне опасността от опасни лавини. В най-голяма близост се намират остъклените кафенета Кафе и Сейн Мориц, където след ски любителите на зимните спортове могат да се стоплят с напитки по желание – а асортиментът е наистина богат…

Дубай – новият оазис на модата

Дубай – новият оазис на модата

През 2006 г. за пръв път се провежда седмица на модата в Дубай. Организаторите споделят, че основната цел на събитието е развитие на модната индустрия в региона. Така емирството освен в туристическа и шопинг дестинация, се превръща и в моден център на Средния Изток.

Дубай – новият оазис на модата Снимки:
1. – 4. „Мол ъф Емирейтс”.
Фото: travel.sulekha.com
5. – 8. Луксозните бутици в “Мол ъф емирейтс”.
Фото: Петя Кошева
9. – 10. Ски конструкцията “Ски Дубай”.
Фото: Петя Кошева
11. Младата дизайнерка Сулафа Филфилан (в ляво) приема аплодисменти в края на представянето на нейната колекция по време на седмицата на модата в Дубай.
Фото: www.ecopolis.org

ВИДЕО:
Грандиозното откриване на най-високата сграда в света "Бурж Дубай".
Тагове: Брой 30

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео