Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

КРАСАВИЦА ОТ ХЪРВАТИЯ СТАНА ЛИЦЕ НА LENCIA

от FLM
23.01.2015
Време за четене: 1 мин.
3348
A A
КРАСАВИЦА ОТ ХЪРВАТИЯ СТАНА ЛИЦЕ НА LENCIA
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Iva Vrselja от Хърватия е победителката в конкурса на „Златарна Целье“ – Лице на Lencia. Сред финалистките имаше момичета от Сърбия, Словения, Босна и Херцеговина, Хърватия, както и България. 

Нашите финалистки – Вероника Иванова и Надежда Спасова – бяха избрани от експерно жури в състав: Примож Албрехт – собственик на „Златарна Целье“ (Zlatarna Celje), Валентина Иванова – регионален мениджър за България на „Златарна Целье“, Юре Чекута – маркетинг директор на марката, проф. Любомир Стойков – председател на Академията за мода и чаровната Деси Банова. 

Момичетата получиха специален подарък – часовник Lencia, както и възможността да представят страната ни на финала на международния конкурс.

Красавица от Хърватия стана лице на Lencia

Красавица от Хърватия стана лице на Lencia

Красавица от Хърватия стана лице на Lencia

Снимки:

1. Кандидатките в България.
2. – 3. Журито по време на кастингите.
Фото: © Zlatarna Celje

Тагове: Брой 76

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео