Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Лайфстайл Свободно време

„ЛАВАЦА“ С НОВО ПАРТНЬОРСТВО НА ФОРМУЛА 1 ПРЕЗ 2020

by FLM
16.01.2020
Reading Time: 1 min read
2357
A A
„ЛАВАЦА“ С НОВО ПАРТНЬОРСТВО НА ФОРМУЛА 1 ПРЕЗ 2020
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Ивана Стоянова

„Лаваца“ обяви новото си партньорство с отбора ROKiT Williams Racing като официален партньор за сезон 2020 на FIA Световния шампионат на Формула 1. „Развълнувани сме да продължим да подкрепяме младия ни посланик и талант Николас Латифи в новия му Формула 1 отбор – ROKiT Williams Racing. Чрез тези важни партньорства, изградени от нашата стратегия за интернационализация, Lavazza е в състояние да развие своята марка и да разпространи италианската култура на кафе в целия свят.“, коментира Серхио Краверо – главен маркетинг директор на Lavazza Group.

Основана в Торино през 1895 г. „Лаваца“ е собственост на едно и също семейство в продължение на четири поколения. Тя е сред водещите пекарни на кафе в света с продажби в повече от 140 страни. Стратегията на Lavazza за международен растеж доведе до сътрудничеството им в света на спорта подкрепяйки състезателната кариера на Николас Латифи от 2016 г.

„Лаваца“ и ROKiT Williams Racing споделят подобни ценности, изграждаме бизнеса си около страстта към работата и към продуктите ни. Тези качества около иновациите и предприемачеството осигуряват солидни основи за изграждането на силно партньорство между нашите компании. Очаквам с нетърпение да работя с „Лаваца“ и да ги посрещна във Формула 1 за сезон 2020.”, коментира Клер Уилямс – зам. директор на екипа на ROKiT Williams Racing.

Логото на „Лаваца“ ще направи своя дебют по време на откриването на сезона на Australian Grand Prix. Освен брандирането на автомобили, „Лаваца“ също така ще бъде представена в гаражите и зоните за гостоприемство на ROKiT Williams Racing, както и на екипите и състезателните костюми на Джордж Ръсел и Николас Латифи.

Снимка:
1. Николас Латифи
Фото: © Lavazza

Tags: Брой 105

Вижте още

Вкусът на Виена – с Lavazza и внимание към детайла
Свободно време

Вкусът на Виена – с Lavazza и внимание към детайла

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео