Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

МОДНИ ВЪЛНЕНИЯ

от FLM
12.03.2014
Време за четене: 1 мин.
3512
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Седмицата на модата в стария Лондон беше забързана и вдъхновяваща. Освен събитията, включени в главния списък на основния организатор – Британският моден съвет, имаше и много други съпътстващи модни събития. „Топшоп”, „Нарцис” и „Моден скаут” се откроиха сред останалите с добра организация и представяне на интересни, млади, иновативни дизайнери, които тепърва ще добиват световна популярност. Доста от ревютата се състояха в няколко зали на огромния „Фримейсънс Хол”, в близост до главната сграда „Съмърсет хаус”, където за поредна година Британският моден съвет беше опънал тентите си. Между двете сгради се наблюдаваше неспирен поток от модни скаути, фенове, блогъри, фотографи, журналисти и купувачи, забързани да не пропуснат шоуто на любимия си дизайнер.

Модни вълнения

Модни вълнения

Тълпата беше много пъстра не само в цветове, но и в стилове и настроения. Стилно облечените дами и господа пристигаха с покани в ръце и се отправяха към главния вход. Експериментаторите в облеклото напротив, обикаляха наоколо, търсейки окото на обектива. Истинските почитатели на талантливите дизайнери тръпнеха в очакване на дълги опашки, което понякога отнемаше около час и половина. Всички с телефони в ръка не пропускаха да се отбележат в социалните мрежи Инстаграм, Туитър и Фейсбук. Усмивки, снимки, суета, любопитство, нетърпение, очарование… нюансите на емоцията и поведението на публиката бяха толкова много.

През тази дългоочаквана седмица идеите си за следващия сезон есен/зима 2014-2015 г. показаха световно известни дизайнери като Вивиан Уестууд, Давид Кома, Ж. П. Браганза, Кристофър Бейли, Джонатан Сандерс, Матю Уилямсън и много други. Сред приказки за горски феи и цветни градини, животни с най-различни кожи, рокерки, звездни галактики, средновековна романтика в къдри и плисета, импресионистични вдъхновения и калейдоскопска геометрия, магическият свят на модата завладя всички присъстващи гости, журналисти и почитатели на марките.

Освен ревюта, в програмата бяха включени още дизайнерски изложения, презентации, инсталации и партита с най-ярките имена на британската модна сцена. Любопитството на публиката без покани и достъп до ревютата беше задоволено с излъчвания на живо на видео стени в „Съмърсет хаус” и по специални канали, както и със серия от събития и изложби из целия град.

Модни вълнения

Модни вълнения

В дизайнерските шоуруми взеха участие около 150 дизайнера на облекла, бижута, обувки и аксесоари, като всеки беше подредил в минималистично пространство творенията си.

Този сезон Британския моден съвет отново беше отворил вратите на своя „Магазин” по време на седмицата на модата. Неговото лого е създадено от световноизвестния художник сър Питър Блейк. Мястото е проектирано отново от известния сценограф Робърт Стори. Магазинът е концептуален и в него всеки може да закупи произведение на изкуството на брандове като Bella Freud, Markus Lupfer, Zoe Jordan и др.

Модни вълнения

Модни вълнения

Тази година се завърна и така наречената „Международна модна витрина”, в която взеха участие над 30 посолства и културни институции в Лондон. Те популяризираха свои дизайнери на английския моден небосклон. А на централната лондонска улица „Странд” архитектско студио Пернила Орстет проектира специално пространство от 14 витрини, на които бяха изложени творенията на дизайнери от Аржентина, Австрия, Чехия, Естония, Грузия и др.

Нова инициатива започна този сезон – „Модни филми”. Главен спонсор и инициатор на идеята за филмова колаборация между дизайнери и създатели на филми е известният британски бранд River Island. Няколко нови филми за модата, включително и автобиографични, бяха прожектирани в Деня на влюбените – 14 февруари – намек за любовта към изкуството.

Модни вълнения

По време на модната седмица се проведоха още и филмовите награди БАФТА и Британските награди. Всички те обединиха талантливи хора от различни сфери, създаващи изкуство във Великобритания и обогатиха седмицата със световно известни филмови лица.

Лондонските подиуми разкриха новите модни превъплъщения за следващата зима, тенденциите в цветове, кройки и форми, както при облеклата, така и при аксесоарите, обувките и бижутата, маникюра и прическите. Богатството на брандовете дава възможност на потребителите да изберат най-подходящото за себе си и отново да изненадват със забележителен стайлинг през следващата модна седмица.

Модни вълнения

Снимки:
1. Фенове на лондонската марка DAKS.
2. Модел палто DAKS.
3. Плетена рокля на DAKS.
4. Плетива и еко кожи на младата дизайнерка Devika Dass.
5. Обувки на марката Rayne.
6. Бижута на Fiona Paxton.
7. Шал и коприна с кадифе на John Mitchell, Япония.
8. „Съмърсет Хаус” и тентите на седмицата на модата в Лондон.
Фото: © Личен архив на Ирина Танева

Тагове: Брой 71

Вижте още

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

КАК ДА СЪЗДАДЕТЕ ДРЕХИ И АКСЕСОАРИ С ЕДНАКЪВ ПРИНТ?
Свободно време

КАК ДА СЪЗДАДЕТЕ ДРЕХИ И АКСЕСОАРИ С ЕДНАКЪВ ПРИНТ?

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео