Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Свободно време

ВИНОТО – УДОВОЛСТВИЕ ОТ КЛАСА

от FLM
01.02.2012
Време за четене: 1 мин.
5313
A A
ВИНОТО – УДОВОЛСТВИЕ ОТ КЛАСА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ВИНОТО – УДОВОЛСТВИЕ ОТ КЛАСАВ най-любовния, палав и винен месец от годината поглеждаме света през розови очила и летим на крилете на Купидон. Наслаждаваме се на винени целувки и се отдаваме на любовно опиянение. Във виното е истината, а както е казал древногръцкият поет Алексей: „Виното е ключалка, през която надничаш в сърцето”. Ето едни от най-добрите и скъпи вина в света, с чиято помощ ще надникнете не само в сърцето на любимия човек, но и ще усетите вкуса на истинското удоволствие.

„Шато” от областта Ла Мондо – в него собствениците са оставили своите сърца. Това вино се създава с големи усилия и е доста рядък и ценен вид. На това се дължи и доста добрата му цена. През 1996 г. то достига зрялост и експлодира на винената сцена. Силните и трайни танини определят  богатата му и трайна структура, а плодовите и екзотични аромати предполагат един доста дълъг и трапчив финал, след отпиване на глътка от него. ВИНОТО – УДОВОЛСТВИЕ ОТ КЛАСА

„Шато Латур” – произведение на най-известните лозови масиви във Франция. Качеството му черпи силата си от богатата почва, върху която расте гроздето. То е избрано за най-добро вино на 1993 г., получавайки най-високия възможен резултат. Ароматът на печени плодове, шоколад, черна череша, карамел и женско биле е мечта на всеки себеуважаващ се колекционер и ценител.

Шармантното „Шато льо Пен” – привкусът му е лек микс от аромат на френско грозде, мока и черна череша. То е фаворит за много от най-големите и сериозни колекционери на добри вина.

„Шато Петрус” от 1998 г. – мерло, превърнало се в легенда за САЩ по времето на Кенеди. Гроздето тук се прибира по-рано и се оставя да зрее бавно. Съдържа много плодови аромати, нотки на мока, ванилия, дъб и горски плодове. Финалът гали нежно небцето, а отлежалата реколта се очаква да узрее след 2012 година.

„Роман Конти” – фантастично червено вино от района на Бургунтските масиви. То е с нежен аромат на боровинки, пикантни подправки, нотки на цветя и женско биле. Ароматът е великолепен, богат на разнообразие и леко проникващ. Цветът му е много тъмен, почти черен.

Това, разбира се, са сравнително евтини вина най-вече за ценители. Ако вие залагате на материализма си, трябва непременно да чуете за най-скъпото вино, а именно „Шато Лафит”. Именно Томас Джеферсън маркира инициалите си на бутилката през 1787 г., затова то е и с историческа стойност, а цената му възлиза на 160 000 долара.

ВИНОТО – УДОВОЛСТВИЕ ОТ КЛАСАВИНОТО – УДОВОЛСТВИЕ ОТ КЛАСА

 

Снимки:

  1. Виното е напитката на боговете и носи любов, наслада и опиянение.

Фото: http://theurbangrape.com

  1. Вино мерло – Шато Петрус от 1998 г.

Фото: http://www.klwines.com

  1. Вино Роман Конти

Фото: http://www.mostcostly.com

  1. Най-скъпото вино в света Шато Лафит, маркирано лично от Томас Джеферсън.

Фото: http://www.mostcostly.com

Източници: http://www.askmen.com

http://www.mostcostly.com

Тагове: Брой 53

Вижте още

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ
Свободно време

ELBULLI1846 – ПЪРВИЯТ РЕСТОРАНТ В СВЕТА, ПРЕВЪРНАЛ СЕ В МУЗЕЙ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео