Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Прически

L’ORÉAL ПРЕДСТАВИ ДВА НОВИ ПРОДУКТА

от FLM
23.01.2022
Време за четене: 1 мин.
1869
A A
L’ORÉAL ПРЕДСТАВИ ДВА НОВИ ПРОДУКТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

На 12 януари 2022 г., София – L'Oréal Group, водещата козметична компания, представи Colorsonic и Coloright – две уникали технологични иновации в областта на красотата, които ще променят изцяло категорията „боядисване на коса". Colorsonic е леко, преносимо устройство, което използва иновативен процес за смесване на боята за коса без цапане, като осигурява нейното равномерно нанасяне и трайни резултати при боядисване в домашни условия. Coloright е свързана с изкуствен интелект система за боядисване на коса за стилисти в салони. Тя включва функция за виртуален тест, която помага за проектиране на желаните нюанси и алгоритъм, който позволява получаване на желания уникален цвят на косата сред избор от над 1500 възможности за персонализирани нюанси. И двете иновации бяха представени на CES 2022, водещата световна конференция за потребителски технологии.

Когато пандемията COVID-19 доведе до временното затваряне на много салони, пазарът на домашните бои за коса нарасна с 6%. През това време потребителите се сблъскаха с предизвикателствата на процеса на домашно боядисване (почти непроменян от десетилетия), а именно цапането с боя и трудностите при нейното нанасяне на труднодостъпни места.   

Разработен в отговор на тези нужди и усъвършенстван в продължение на пет години, уредът Colorsonic използва специален смесващ механизъм за комбиниране на точно определено количество оксидант (проявител) и формула за създаване на боя за коса. Устройството дозира точната доза боя за коса и я нанася върху косата чрез осцилираща дюза с косъмчета, които се движат зигзагообразно, за да я разпределят равномерно върху косата. Стъпките за употреба са пет:
1. Изберете цвят за коса от 40 нюанса на уебсайта на Colorsonic. Комплектът за боядисване на коса без амоняк се доставя удобно директно до дома ви.
2. Заредете касетата с цвят в устройството за смесване на цветовете. Формулата с боята и проявителят се съхраняват отделно, докато устройството не се включи, което е важен компонент за запазване на цвета и неговата свежест.
3. Разрешете косата с устройството от корените до краищата за равномерно нанасяне на цвета. Осцилиращата дюза, тествана стриктно за предотвратяване на изтичане, пренасищане и капене, се движи 300 пъти в минута, за да покрие ефективно косата бързо. Включена е и приставка за тези с дълга коса (с дължина до раменете или повече).
4. Изчакайте 30 минути. След това изплакнете, оформете прическата и готово.
5. Извадете касетата от устройството и съхранявайте останалата боя, за да можете лесно да нанесете още от нея по всяко време. Системата на касетите позволява на Colorsonic да съхранява останалия цвят за последващо боядисване и покриване на сивите коси.

Представянето на Colorsonic е продължение на ангажимента на L'Oréal да предоставя изключителни персонализирани козметични преживявания, основани на устойчивостта. Характеристиките, които отразяват този ангажимент, включват:

– Рециклируема пластмаса: Colorsonic е устройство за многократна употреба с рециклируема касета, която използва по-малко пластмаса на едно приложение в сравнение с домашната боя за коса.

–  Ръкавици за многократна употреба: Обикновената боя за коса включва ръкавици за еднократна употреба във всяка кутия. Colorsonic заменя ръкавиците за еднократна употреба с ръкавици, които могат да се използват многократно до 10 пъти и са с висока степен на защита.

–  Намалено опаковане при доставка: Устройството Colorsonic и цветните касети се доставят в сертифицирани хартиени опаковки, които могат да се рециклират. L'Oréal планира да пусне Colorsonic на пазара първо за потребителите в САЩ в началото на 2023 г.                    
В допълнение към преобразяването на домашното изживяване при боядисване на коса с Colorsonic, L'Oréal представи и следващата еволюция при боядисване на коса в салон. Coloright е свързана с изкуствен интелект система за боядисване на коса за стилисти в салони, която създава персонализиран цвят на косата по заявка. Тя поставя иновациите в ръцете на професионалните колористи и персонализира изживяването при боядисване на коса в салона, а нейният патентован алгоритъм позволява  постигането на по-прецизни цветове от всякога.

Машината Coloright разполага с четец, който анализира косата на клиента, измервайки факторите, които влияят върху ефективността на боядисването, включително цвета на косата, процента на сивото, дължината и плътността, и диспенсър, който съдържа сухи топчета боя за коса, придружени от касети с базови кремове, проявители и разредители. Заедно тези дозиращи се компоненти създават персонализирана рецепта за боядисване на косата, а Coloright прави възможно създаването на над 1500 персонализирани цвята боя за коса.

Снимки:

  1. – 4. Продуктите на L'Oréal.

Фото: L'Oréal

Източник: L'Oréal

Тагове: Брой 116

Вижте още

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан
Прически

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Прически

БРАВУРЕН ФИНАЛ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024

БЛЯСКАВО ШОУ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024: ДО БРОЕНИ ДНИ
Прически

БЛЯСКАВО ШОУ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024: ДО БРОЕНИ ДНИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео