Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Прически

ТОП КОАФЬОРЪТ ЖОРО ХРИСТОВ – ПО ПЪТЯ КЪМ ЕДНА МЕЧТА

от FLM
31.03.2009
Време за четене: 1 мин.
8143
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Млад, напорист, креативен и неуморим – качествата на топ коафьора Жоро Христов го изстрелват на върхови класации в живота и на професионалната сцена. Той обаче е убеден, че условията на съвремието предразполагат към все по-нови познания.

Скромните два часа за разговор Жоро ми отделя едва няколко дни след като се е завърнал от едноседмично пътуване до Германия, свързано с работата му към Wella Professionals. Като технически директор на марката за България, той разказва въодушевен за представянето на новия Trend Vision ‘09, а също така и за навлизането на изцяло подновен продукт – безамонячна боя Color Touch Restage. Идеите на Жоро изригват като от вулкан и човек трябва да се напрегне, за да ги запомни всичките.
Но ето как започва историята на утвърдения професионалист. Едно дванадесетгодишно момче решава да си направи прическа в моден фризьорски салон. Ефектът е зашеметяващ – черна коса и удължен бял бретон. Впечатлението на Жоро трябва да е било много силно, за да се събуди той на следващата сутрин с ясното и непоколебимо желание да стане фризьор. След няколкодневни молби петокласникът успява да увещае майсторката на необикновената му прическа Янула Цулас да се заеме с обучението му. Дамата е работила дълги години в известен салон в Гърция и е била една от първите ученички на Стилист Капанов. Тримесечният курс при нея само полага основите на дългия и “трънлив” път на Жоро.

Едва в прогимназия, момчето вече работи и ходи на училище паралелно. Често отсъствията му от час са повече от позволеното поради непрекъснати специализации и посещения на семинари. Пътят неизменно води Жоро към успеха. За своите 22 години той успява да специализира в Toni & Guy Hairdressing Academy, да завърши Sassoon Academy, а по-късно и Vidal Sassoon`s Advanced Academy. Дълги години работи с известна френска компания за козметика за коса. От година е технически директор на Wella Professionals за България, както и на SP. Притежава собствена академия, която е в близко партньорство със Sassoon Academy. Създава единственото в България студио за красота с клубен характер, тип „затворено общество” – Beauty Boutique Joro Hristov. Студиото работи усилено от три години, а Жоро със странен пламък в очите вече крои планове за нещо ново…

Като най-голяма своя страст топ коафьорът изтъква своята работа, от която получава всичко, и чрез която понякога запълва определени празнини. Мъчно му е, че денят е само 24 часа, когато при денонощие от 48 часа би свършил много повече неща. Сигурно това е обяснението за превърналите се в нарицателно закъснения на Жоро. Обяснението е кратко и ясно: „Кралете и кралиците винаги пристигат последни на бала…и си тръгват първи”. Силно е привързан към екипа, семейството и приятелите си. Сигурен е, че може да разчита на тях във всяка една секунда, макар с тъга да споделя, че моментите със семейството са все по-малко.

Доверието на клиентите и перфектният външен вид за Жоро са приоритети в живота. Най-смело заявява, че издига в култ естетическата хирургия и харесва хора, които умеят да се грижат за цялостната си визия и духовното си израстване. Не крие, че няколко пъти е посещавал известни пластични хирурзи, но пази в тайна какви са корекциите. Красотата за него е относително понятие. „Класата и финесът в една жена са неща, които не се възпитават и придобиват, а просто се развиват, стига да са заложени в самата нея”, естетски допълва Жоро. На въпроса, на коя известна личност би желал да направи прическа, категоричният отговор е Джанис Дикинсън. Според него американската топ манекенка излъчва уникалност и представлява предизвикателство за всеки кафьор.

Денят на Жоро преминава в работа и безброй срещи, а малкото си свободно време той посвещава на спорта. Стреми се да води максимално здравословен начин на живот – от три години не пие алкохол и не яде свинско месо. Пороците, пред които е безсилен, са тютюнопушенето и хапването на черен шоколад. Мрази черния хайвер, но за сметка на това е пристрастен към червения от дива сьомга. Чувства се безсилен и пред любимата си картофена крем-супа с кротони и сирене, но направена само по специална рецепта. Голяма страст на Жоро са високотехнологичните играчки и гордо се хвали със своя домашен любимец куче-робот, което е добре възпитано, охранява дома му и забавлява компанията. Децата са една отдавнашна слабост на топ коафьора, заради която е способен на безумни неща и немислими компромиси със себе си. „Те също ме обичат”, с любов разяснява той.

Имиджът на Жоро Христов винаги е бил екстравагантен. Сменил е безброй цветове. Преди три години удължена коса до кръстта е последната му прищявка, преди да достигне до настоящата си визия. И все пак категорично заявява, че не харесва дългокосите мъже. Личната му фризьорка е най-добрата му приятелка Светла Зинкова, която единствена може да изтърпи всичките му капризи и забележки. Само определени дрехи, аксесоари и обувки могат да впечатлят Жоро – любимите му марки са: Versace, Armani, Debut и Harry Winston. За стайлинга му се грижи известен столичен стилист, който срамежливо пожела да остане “в сянка”. Жоро е горд с огромната си колекция парфюми – над 100, но разкрива афинитета си към аромата Blue Jeans на Versace.

В професионален план на г-н Христов му предстоят няколко доста интересни събития – лансирането и налагането на нова за България френска компания, която предлага иновативни методи в удължаването и сгъстяването на коса. С нескрита гордост и увереност твърди, че BALMAIN Hair Paris ще бъде новата мания на звездите. В момента предстои пускането на Call Center, който ще бъде IP базиран и безплатен за всички клиенти и партньори с IVR меню, като по този начин компанията ще повиши нивото на обслужване. Също така се водят преговори с компанията на Patrick Cameron за официално представителство на неговата марка аксесоари и бижута за официални прически и събития в лицето на Жоро Христов.

За финал сбъдналият своята най-съкровена мечта топ коафьор предостави топли съвети и препоръки за читателите на списанието: „Най-важното нещо е човек да има мечта, да я преследва и да я постигне с цената на всичко. Невъзможни неща няма! Важно е колко силно искаш нещо, дали си готов да платиш цената и да го задържиш, след като вече го имаш! Никога не се отказвайте и не се оставяйте на системата. Бъдете добри и много усмихнати, защото така ще бъдете по-красиви и уверени в себе си! Вижте мен… ;)”

Снимки:

1.Представяне на моделите на Wella Trend Vision 2008

2.В студиото с две манекенки
3.Trend Vision Party

Фото: © Архив Жоро Христов

 

Тагове: Брой 21

Вижте още

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан
Прически

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Прически

БРАВУРЕН ФИНАЛ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024

БЛЯСКАВО ШОУ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024: ДО БРОЕНИ ДНИ
Прически

БЛЯСКАВО ШОУ НА BRAND AMBASSADOR AWARDS 2024: ДО БРОЕНИ ДНИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео