Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

от FLM
17.02.2011
Време за четене: 3 мин.
5698
A A
JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*Откриха първия монобранд бутик на марката в хотел „Шератон”

Силвия Тодорова

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРПървият монобранд бутик на Just Cavalli, с който марката стъпва официално на картата на България, беше открит в сърцето на столицата – хотел „Шератон”. След пресконференцията собственичките Силвия Колева и Славея Янева ритуално прерязаха лентата и посрещнаха първите ВИП гости в новооткрития бутик. Специалено за откриването от Италия пристигна г-жа Антонела Дзапа, международен мениджър продажби на ITTIERRE. Приветствие към гостите на събитието отправи лично Н. Пр. Стефано Бенацо, посланик на Република Италия в България. Водещ на събитието беше проф. Любомир Стойков.

Итересът към висококачествената италианска мода от страна на гостите и на медиите беше изключително голям. Сред ВИП личностите на събитието се откроиха актрисата Аня Пенчева, съпругът й Ивайло Караньотов и дъщеря й Петя Дикова, Валентина Войкова, Диана Любенова, Радост Драганова, Деси Банова, Камелия Воче, Стилист Капанов, дизайнерките Жана Жекова и Аля Милушева, Ваня Тошева, Краси Аврамов, Теди Кацарова, Глория, Цветелина Янева, Лияна, Паолина Петракиева – Мисис България Вселена 2010, Юлия Юревич, Венета Харизанова, Олга Ускова, Румяна Маринова, Петя Велкова, Елеонора Манчева, Павел Цветков и съпругата му Едита, Веселка Крачунова-Димитрова, д-р Ангел Енчев и съпругата му, Кремена Халваджиян, Ивана Скендерова, талантливият млад дизайнер Ники Божилов и приятелката му Глория Иванова и много други почитатели на марката Just Cavalli.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

Гостите имаха възможност не само да се запознаят с последните тенденции и линии на марката, но и да се потопят в духа на уникалната флорентинска атмосфера, пресъздадена в бутика. Той е разположен на 260 кв. метра, на два етажа до централния вход на хотел „Шератон”. Интериорният му дизайн, който е одобрен до последния детайл от централата в Италия, е дело на студио “Italo Rota”, което отговаря за дизайна на всички бутици с марката Cavalli. По време на пресконференцията стана ясно, че всеки клиент на бутика ще бъде посрещан от специално обучени консултанти, които ще се грижат той или тя да открие най-доброто за себе си седем дни в седмицата от 10:00 до 20:00 часа.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

Първият монобранд бутик на изветната италианска марка в България стартира с колекция пролет-лято 2011, в която Cavalli се връща към своите корени на анималистичната естетика. 70% от асортимента е посветен на дамите и 30% на мъжете. В бутика ще се предлагат и изключително актуалните иновативни принтове, вдъхновени от филма „Аватар”. Специално за гостите на събитието бяха показани подбрани модели от дамската и от мъжката линия на последната колекция с маркта Just Cavalli.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРВ Дамската колекция съществуват няколко свята, обединени от животинското в естетиката на Cavalli. Първата тема в колекцията е ANIMAL DAY. Тя е вдъхновена от африканското сафари, включва изтъркани материи, деним и памук, а цветовете в нея са кал, слонова кост и кварц, свързани с остро контрастиращ цвят. Основен е жирафският принт върху фон от слонова кост и винтидж ефект, който моделира петната. Принтът на естествен питон с жълти ленти отстрани и ръчно рисуван индонезийски тигър е на фон от слонова кост, допълнен с жълт нюанс.

Втората тема – LINGERIE е посветена на модерната, естествена и романтична жена. Материите в нея са леки (като фин памук) и контранстират със сложни цветови нюанси в бяло, слонова кост, телесно, бебешко розово, светло синьо и меко зелено.

Основните принтове са вдъхновени от филма „Аватар” и деликатно пресъздават прекрасните големи цветя в най-изтънчената част от колекцията. Друг оригинален принт от тази тема е сканираната картина на истинска винтидж рокля на Роберто Кавали, присъствала във филма “Сексът и градът 2”. Тя е отпечатана върху много лека и секси рокля от коприна.

SCUBA FOWERS е третата тема, която със своите ярки цветове, свежи и леки материи пресъздава лятото в колекцията. Принтовете тук са вдъхновени от подводни мотиви. Те са секси и много подходящи за млади и жизнерадостни хора. Интересни са свежите изумрудени листа, изобразени върху леки и прозрачни материи, както и голямото изображение на цветен папагал, поставен върху рокля с едно рамо.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

ANIMAL NIGHT е вечерната тема в колекцията, която обаче е силно свързана с дневната. Цветовата гама включва нагорещен пясък, слонова кост и сребристо, допълнени от класическото черно.

Мъжката колекция също като дамската е повлияна от анималистичната култура на Cavalli. Колекцията е вдъхновена от мъжа, който прекарва лятната си ваканция в Стромболи и Малибу. Темата STROMBOLI е вдъхновена от очарователния, суров и тъмен, див и горещ италиански остров. Тя варира от дневна до нощна тематика.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

Дневната тема е базирана на по-леки винтидж материи – памук във всичките му разновидности и удобни силуети. Във вечерната и коктейлната тема материите са по-строги, но запазват своята лекота и по никакъв начин не ограничават свойствата си да съблазняват. Всички цветове са вдъхновени от природата: кафяво и охра, кобалтово синьо море, здравец, ярко зелено, пясъчно и сиво. Принтовете на тази тема изобразяват исторически коне и коралови вкаменелости върху кафяв фон.

В темата GLAMBER CASINÒ откриваме мъжа през нощта, пътуващ от Италия към Малибу, който носи черно сако, скроено перфектно за казино. Силуетът е според изискванията на протокола, но реверите на якето са секси и мъжествени.

Морето във всичките му разцветки е пресъздадено в темата MALIBÙ, където материите са леки, а цветовете стават още по-ярки. Късите дължини на панталоните, леките памучни материи и техническите детайли правят дрехите удобни, практични и лесни за комбиниране. Главните цветове са: тъмно синьо в два различни нюанса, зелено, жълто и оранжево.

Темата CITY е посветена на бизнесмена, който живее в града. Главните цветове са сиво, пясъчно бежово и особено за ризите – бяло. Материите са свежи и винтидж заради красивото отпечатване, което се извършва директно върху плата. Ризите имат както френски, така и италиански яки, а също и различна материя на закопчаването.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

Най-новото в последната колекция на Cavalli са Denim Fittings Labels. От сезон пролет-лято 2011 ще бъде прикрепян етикет на всички дънки на Just Cavalli, който ще дава наименования на различните видове кройки. Наименованията няма да бъдат променяни през сезоните, за да позволяват на клиентите да намират по-лесно своите кройки.

Аксесоарите са изработени от олекотени материи и допълват основните линии. Seconda Uscita разкрива от пръв поглед истинската анималистична култура на Cavalli. Многоцветните принтове са върху памук, висококачествена кожа и велур.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

След официалното откриване и коктейла в хотел „Шератон” гостите на събитието си тръгнаха с подарък, включващ credit card holder на Just Cavalli и миниатюрна Roberto Cavalli vodka, изпратена лично от първородния син на Роберо Кавали – Томазо, който посети България през 2010 г. Питиетата по повод изисканото откриване на бутика бяха отново на марката Cavalli, а именно Roberto Cavalli vodka и червени вина от личното имение на модния дизайнер – Le Redini (2008) и Cavalli Tenuta degli dei (2007).

Колекция пролет-лято 2011 на Just Cavalli представиха модели от „Ивет Фешън”. Сред манекените се открои и чаровната синоптичка на Нова ТВ – Никол Станкулова. Професионалният грим беше осигурен от M·A·C Cosmetics, собственост на Estée Lauder Companies. А за доброто настроение на гостите се погрижиха певицата Александра Раева и DJ Дончо, които допълниха изисканата атмосфера на вечерта с приятен музикален фон.

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАРJUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР JUST CAVALLI ОФИЦИАЛНО СТЪПИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР

Снимки:

  1. Собственичките на бутика – сестрите Силвия Колева и Славея Янева

  2. Н. Пр. Стефано Бенацо лично приветства гостите на събитието

  3. Славея Янева, Силвия Колева, Н. Пр. Стефано Бенацо и г-жа Антонела Дзапа (от ляво на дясно)

  4. Собственичките на бутика – Силвия Колева и Славея Янева с проф. Любомир Стойков.

  5. Проф Любомир Стойков със Силвия Колева и мария Шиманова по време на пресконференцията.

  6. Мария Шиманова, мениджър маркетинг и продажби на монобранд бутик Just Cavalli, представи на гостите и медиите колекция пролет-лято 2011 на италианската модна марка.

  7. – 11. Модели от Дамската колекция, пролет-лято 2011 на Just Cavalli

  1. – 14. Модели от Мъжката колекция, пролет-лято 2011 на Just Cavalli

  1. Валентина Войкова беше сред поканените ВИП гости

  2. Деси Банова посети откриването на бутика

  3. Проф Любомир Стойков и певицата Александра Раева

  4. Теди Кацарова и Георги Любенов

  5. Певицата Глория уважи събитието

  6. Сред многобройните ВИП гостите беше и Цветелина Янева.

  7. Краси Аврамов също присъства на официалното откриване

  8. Д-р Ангел Енчев и съпругата бяха сред почитателите на марката

Фото: © Костадин Кръстев-Коко

Тагове: Брой 42

Вижте още

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Кевин Спейси аплодира Елена Кристиано
Лайфстайл

Кевин Спейси аплодира Елена Кристиано

Christian of Roma участва в официалната гала вечер на Better World Fund
Лайфстайл

Christian of Roma участва в официалната гала вечер на Better World Fund

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан
Прически

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео