Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО „АРЕНА НА КРАСОТАТА”

от FLM
31.10.2010
Време за четене: 2 мин.
4917
A A
ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО „АРЕНА НА КРАСОТАТА”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО АРЕНА НА КРАСОТАТА През месец ноември Интер Експо Център – София ще бъде домакин на единадесетото национално изложение за фризьорство, козметика, маникюр и педикюр, SPA&Wellness „Арена на красотата”. По традиция, есенното издание ще бъде с професионална насоченост – Arena Professional и ще се проведе под мотото „B2Beautiful”. В него ще могат да вземат участие производители и вносители на козметика, козметично и фризьорско оборудване, SPA решения, фитнес уреди, хранителни добавки и всички други услуги, материали и аксесоари за красота и здраве.

Организаторите на професионалния форум са подготвили богата програма за развитие на бюти бизнеса. Kомпании с дерматологична насоченост от Испания и Италия ще споделят на българскиет си колеги ноу-хау и ще изнесат статистически данни за пазара в Европа и в САЩ, ще разкрият кои са новите тенденции на пазара и в какво специалистите от бюти бранша трябва да вложат своите усилия, за да имат успешен и модерен бизнес в страната, дори и по време на криза.

Тази година на семинарната част в Arena Professional / B2Beautiful ще се състои и Втората национална конференция на собствениците на салони за красота и SPA центрове, организирана от работодателската организация на бранша АМСПИКЗ, чийто председател е известният стилист Димитър Дамов. Там ще бъдат засегнати ключови проблеми за бюти бизнеса като промените в професионално законодателство и образование, защо се говори за категоризация на салоните, ще има ли квалификационни точки, какви са изискванията и правилата за работа в салоните и др. Всички работещи в сферата на бюти индустрията ще могат да се срещнат с представители на АМСПИКЗ, за да споделят лично своите проблеми при работа с цел намиране на решение.

Паралелно със семинарната част, на Arena Professional ще се проведе и Петия национален конкурс по ноктопластика. Първият българин, спечелил световен конкурс, ще демонстрира нови техники и тенденции в международен мащаб. Негови модели ще бъдат популярни личности от българския хай лайф.

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО АРЕНА НА КРАСОТАТА

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО АРЕНА НА КРАСОТАТА

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО АРЕНА НА КРАСОТАТА

Ето и десет тенденции на европейския и световен пазар в грижата за коса и тяло, с които салоните за красота трябва да се съобразят, ако искат да запазят клиентите си:

  • Холистичния подход към организма – здравословният начин на живот завладя цяла Западна Европа през последните 5 години. Наблюдава се т.нар. „връщане към корените” – много модерни са биопродуктите и оздравителните процедури с естествени материали като кални бани, славянските методики тип „масаж с елда”, „масаж с метла” и пр.

  • Индивидуалният подход към всеки организъм – характерно в грижата за коса и тяло по света е да се доверяваш на специалиста (козметик, козметолог, дерматолог, стилист, масажист или кинезитерапевт и пр.) при профилактика или възникнал проблем, а не да отидеш в супермаркета и просто да си купиш крем или боя за коса по препоръка на приятел.

  • Партизански маркетинг – голяма част от клиентите вече се доверяват на специалистите и закупуват козметични продукти директно от тях. Факт е, че рекламата по масмедиите през последните години има обратен ефект и се наблюдава отлив от масовите продукти.

  • Ускорен начин на живот – отразява се на всички сфери на човешкия живот, респективно организъм. Изискват се експресни процедури с мигновен ефект и салони по-близо до дома или работното място с цел икономия на време;

  • Максимално ефективни методи с минимална агресия – все по-рядко се срещат болезнените видове масаж например, а по-голяма популярност придобиват лазерните техники с по-малко увреждане, насочената корекция и козметичния мейк-ъп.

  • Многочислени биопрепарати – от типа на хиалуроновата киселина и колагена.

  • Мезотерапия и медицински пилинги – най-новият мезотерапевтичен препарат, получил разрешение от страна на европейските организации, е Репарестим.

  • Селективни средства – появяват се все по-голям брой органични продукти.

  • Резултат и ефективност вместо име и опаковка – благодарение на интернет, клиентът вече е много по-информиран от преди и маркетинговите комуникации оказват все по-малко влияние върху него. Статистиката показва, че ако няма ефект от даден продукт, никакво име, марка, реклама, пиар или алтернативна комуникация не биха оказали въздействие върху вторичната покупка. И обратно – благодарение на интернет, все по-лесно става разпространението на негативната информация относно даден продукт или услуга.

  • Повишаване нивото на пластичната хирургия и естетичната медицина – увеличават се възможностите за квалификация на специалистите; утвърждават се методи като ботулотоксина, дермоабразиото и др.; правят се научни изследвания в различни нашправления, които са неразривно свързани с козметологията – психология, геронтология, биофизика, биохимия, генетика…

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО АРЕНА НА КРАСОТАТА

ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В БЮТИ ИНДУСТРИЯТА ЩЕ СПОДЕЛЯТ ОПИТ НА ИЗЛОЖЕНИЕТО АРЕНА НА КРАСОТАТА

© Информацията е взета от прогноза на сп. Les Nouvelles Estétiques & SPA magazine за 2010 г.

Снимки:

1. – 4. Моменти от миналогодишното издание на професионалния форум “Арена на красотата”.

5. – 7. Повечето от моделите, представени по време на предишния конкурс по ноктопластика, са доста екстравагантни.

Фото: © Архив “Арена на красотата”

Тагове: Брой 39

Вижте още

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Кевин Спейси аплодира Елена Кристиано
Лайфстайл

Кевин Спейси аплодира Елена Кристиано

Christian of Roma участва в официалната гала вечер на Better World Fund
Лайфстайл

Christian of Roma участва в официалната гала вечер на Better World Fund

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан
Прически

Елена Кристиано блести в гала вечерта на Better World Fund в Кан

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео