С грандиозен гала-спектакъл в „Кемпински хотел Зографски”, трикратната носителка на наградата „Златна игла” на Академията за мода Виргиния Здравкова представи своята колекция „Лаваца”, вдъхновена от визиите на календара за 2009 година. Талантливата дизайнерка за трети път създаде колекция, вдъхновена от прочутата марка кафе. Преди броени дни, тя дори позлати миналогодишната си колекция „Лаваца”, като получи „Златна игла 2008” на Академията за мода – този път за моден спектакъл, вдъхновен от календара на ароматната напитка.
За единадесета поредна година фирма “Софсток” – официален дистрибутор на кафе “Лаваца” за България, даде шанс на наш дизайнер да сътвори колекция, вдъхновена от най-новата рекламна кампания на италианската марка. Слоганът на изданието за 2009 година е “Италианското еспресо изживяване”. Календарът е вдъхновен от изкуството, историята, модата, любовта, храната и киното, които са се превърнали в символи на италианския начин на живот.
Водещ на гала-спектакъла беше Ники Сотиров, а балет „Ню Екс” пресъздаде с танц и музика специфичния италиански дух и темперамент.
Колекция “Лаваца” тази година е подчинена изцяло на философията на Виргиния Здравкова да създава тоалети за красивите жени, които искат да изглеждат елегантни и изтънчени, но и неустоимо женствени и привлекателни. Така всъщност дизайнерката интерпретира основната тема на календара „Лаваца”, инспирирана от италианската чувствителност и начин на живот.
Колекцията включва 31 модела. Силуетът е прибран по тялото, като подчертава линията на женската фигура. Сексапил струи от дълбоките деколтета и голите гърбове. Оригинални акценти в колекцията са колани с кристали, шифонени ръкави, нова конструкция корсет-колани, бижута и брошки. В духа на изящната италианска мода, Виргиния Здравкова използва материи като сатенирана коприна, тафта, копринен шифон, прозрачни материи и оригинална принтирана коприна с логото на марката. Пъстрата цветова палитра е в унисон със слънчевото италианско излъчване и включва лилаво, оранжево, жълто, зелено и, разбира се, черно.
Сред гостите на бляскавото събитие бяха Мирослва Печев – собственик на „Софсток” ООД, Калин Точев – бизнес дивелъпмънт мениджър на „Лаваца” за Балканите и Русия, Серджо Телеско – шеф на маркетинговия отдел на „Хо-ре-ка” канала, Алесандро Сфорца – регионален мениджър на "Лаваца" за Централна Европа, Източна Европа и Близкия Изток, Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на „Софсток” ООД, проф. Любомир Стойков – председател на „Академията за мода”, Цветелина Бориславова, Ваня Тошева, Дора Блек, Аня Пенчева и партньорът й от „Денсинг старс” Рангел Спиров, Елена Петрова, Силвия Лулчева, Соня Васи, Анна Сендова, Силвия Кацарова и дъщеря й Теди, Камелия Тодорова, Благой Георгиев, Ники Кънчев, Руми Маринова, Ива Екимова, дизайнерките Албена Александрова и Жана Жекова, Христо Сираков, Бети Илиева, Павел и Едита Цветкови, Елеонора Мейдън, Олга Ускова и Адриана Цанева.
За красотата, чувствената изящност и женствената грация на колекция “Лаваца” допринесоха очарователните модели от модна агенция “Next One”. Гримът беше дело на екип на Кирил Чалъков, а прическите – на Чавдар Василев – Чочо за “Фетиш хеър студио”. Главен консултант на ревю-спектакъла “Лаваца” е проф. д-р Любомир Стойков.
Снимки:
1. – 9. Модели на Виргиния Здравкова от колекция „Лаваца”.
10. Виргиния Здравкова приема овациите на публиката след ревюто.
Фото: © Мони Франсес