Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

АЛБЕРТО ВЕДЕЛАГО: „БЪДЕЩЕТО Е НА ПЕРСОНАЛИЗИРАНАТА ДРЕХА“

от FLM
28.10.2018
Време за четене: 1 мин.
1499
A A
АЛБЕРТО ВЕДЕЛАГО: „БЪДЕЩЕТО Е НА ПЕРСОНАЛИЗИРАНАТА ДРЕХА“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Maestro di Eleganza представи мултимедийна лекция на тема: “Модерният мъж: персоналният стил за успеха“

Силвия Тодорова

Мултимедийната лекция на тема: „Модерният мъж: персоналният стил за успеха“ на световноизвестния италиански дизайнер и стилист Алберто Веделаго се състоя на 24 октомври в артистичното пространство на бар-галерия „Каре-Арте“. Организатор и модератор на лекцията бе проф. д.н. Любомир Стойков, председател на Академията за мода, със съдействието на литературен клуб „Чети с нас“ и Калина Паскалева. Лекцията на Алберто Веделаго уважиха утвърдени и млади дизайнери, представители на медиите, на артистичните и бизнес среди, сред които: Саня Борисова, Есил Дюран, Вяра Георгиева, Ради Орцева, Диляна Матеева, Ирина Матов (Сърбия), Давид Стояновски (Македония) и др.

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго:

По време на лекцията, посветена на връзката между персоналния стил и успеха, Алберто Веделаго акцентира на въпроса как елегантността придава стойност на мъжа и му носи повече успех в личен и професионален план. Той отбеляза, че: „Бъдещето е в това всичко да е максимално персонализирано“ и също, че: „Можем да бъдем елегантни без задължително да сме облечени с костюм, но е важно да избираме дрехите според това какви сме ние отвътре“. Не може да не се съгласим и с философията на маестро Веделаго подчерта: „Под сакото стои едно човешко същество, което също трябва да е удовлетворено“.

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго акцентира още на това, че враг номер едно на елегантността е „старият гардероб“. Той обърна внимание и на някои проблеми, свързани с масовото производство, като ниското качество на изработка и на материите, които нерядко предизвикват алергии. В края на лекцията бяха демонстрирани и някои качествени платове. „Много хора си мислят, че поръчковата дреха е скъпа услуга, но това не е съвсем така. Понякога е еднакво или малко по-скъпо отолкото да отидем в хубав магазин, но разликата е съществена.“ Алберто Веделаго приведе различни примери от своята практика, като сподели, че дори има случаи на мъже, мотивирани да отслабнат, след като са усетили комфорта на дрехите, които изразяват тяхната личност. Той сподели също и конкретни съвети – „хапчета за елегантност“, които подробно е описал в първата си книга. Алберто Веделаго обяви, че вече е готова и втората му книга, която предстои да бъде представена и в България съвместно с проф. д.н. Любомир Стойков. „Благодарение на творци и стилисти като Алберто Веделаго, облеклото изпълнява своята свещена функция – да е удобно, да изпраща точното послание и да играе ролята на незаменим фактор за успеха – човешки и професионален.” – сподели проф. Любомир Стойков.

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго:

След 30 години опит на международната модна сцена Алберто Веделаго основава своя бранд ACCADEMYA /„Академия“/ и се посвещава на това да създава индивидуална елегантност за всеки мъж. Той е приел присърце мисията да популяризира в световен мащаб италианската философия за елегантност. В своята работа Алберто Веделаго пътува из целия свят – от Америка до Австралия – за да помага на мъжете да откриват тайните на елегантността. Веднъж месечно той идва и в ателието си в София, за да помага на българските мъже да открият своя собствен стил и предимствата на персонално създадения костюм, който придава стойност.

Маестро Веделаго е създател на иновативен метод, с който сътворява дрехи, вземайки не само „физическите” мерки на своите клиенти, но също и тези на тяхната личност. Той определя себе си като Personalitailor – „шивач на личността“, защото при персоналното създаване на дрехата се съобразява с индивидуалността, характера и вътрешния свят на човека. Алберто Веделаго е убеден, че най-ценното, което прави е да помага на мъжете сами да открият и да създадат своя стил. Това важи както за хора като Фабио Ламборгини, който се доверява за външния си вид на маестро Веделаго, така и за предприемачи и представители на различни политически, бизнес и културни среди.

Снимки:
1. Maestro di Eleganza Алберто Веделаго.
2. Алберто Веделаго и проф. Любомир Стойков.
3. Алберто Веделаго, Саня Борисова, Есил Дюран и проф. Любомир Стойков (от ляво на дясно).
4. Есил Дюран и Алберто Веделаго.
5. Саня Борисова и проф. Любомир Стойков.
6. Проф. Любомир Стойков, Вяра Георгиева и Алберто Веделаго (от ляво на дясно).
7. Проф. Любомир Стойков, Калина Паскалева, Алберто Веделаго и Калин Стойков.
8. Алберто Веделаго и проф. Любомир Стойков.
9. Момент от лекцията на Алберто Веделаго.
Фото: © Хайлайф / От игла до конец

Тагове: Брой 97

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео