Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

АЛБЕРТО ВЕДЕЛАГО: „MAESTRO DI ELEGANZA”

от FLM
26.01.2017
Време за четене: 1 мин.
4743
A A
АЛБЕРТО ВЕДЕЛАГО: „MAESTRO DI ELEGANZA”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Италиански дизайнер представи нов метод за създаване на мъжка мода

Силвия Тодорова

По време на пресконференция на 25 януари 2017 г. в Platinum Business Center се състоя първото официално представяне в България на италианския дизайнер и стилист Алберто Веделаго и на неговия бранд ACCADEMYA /„Академия“/. Събитието се проведе в ателието на модния творец, което той наскоро отвори в София. Алберто Веделаго лично представи своя нов и уникален метод за създаване на мъжка мода, като демонстрира на практика какво означава един качествено изработен костюм. Водещ на пресконференцията беше проф. Любомир Стойков, председател на Академията за мода.

В самото начало проф. Стойков представи Алберто Веделаго, който има 30 години опит на международната модна сцена. Започнал е своята дейност като мениджър във „Форал груп“ /Forall Group/, една от големите институции за елегантност „Made in Italy“, към която принадлежи „Пал Зилери“ /Pal Zileri/. Kоординирал e процесите на изработка, на стилизиране и на маркетинг, и е управлявал над 150 магазина на „Пал Зилери“ в цял свят. Този негов опит е продължил 25 години, преди да вземе решението да направи нова крачка и да основе своя бранд ACCADEMYA /„Академия“/.

Алберто Веделаго:

По време на пресконференцията Алберто Веделаго обясни същността на своя иновативен метод за създаване на елегантност и подчерта, че най-важната и същевременно най-трудната част от работата му е да опознае индивидуалността на човека, неговите лични качества и да му помогне да намери своя стил. Работата на дизайнера включва вземане не само на „физическите“ мерки на клиента, но също така проникване и опознаване на характеристиките му като личност. Този подход определя Алберто Веделаго като “Personalitailor” – стилист и дизайнер на личността, чрез който той създава костюми, описващи човек естетически и вътрешно. Самият дизайнер сподели, че с удоволствие е установил за българският мъж, че е много любопитен и има отворено съзнание към новото, към модерното.

Алберто Веделаго:

Алберто Веделаго подчерта колко е голямо значението на оригиналната ръчна изработка и колко е голямо нейното предимство спрямо конфекцията и машинното производство на костюми с традиционните залепващи техники. За сравнение – при ръчното изработване на сако има 186 задължителни стъпки, докато фабрично произведените костюми са направени с техники на залепване само в 20 стъпки. Дизайнерът обясни, че висококачествените платове са толкова фини, че не позволяват друга техника освен ръчна работа. При нея, когато няма лепило, се запазват свойството на дрехата и възможността на тялото да „дишат“. Алберто Веделаго демонстрира и как да се разпознае качествената изработка на сакото, а именно като се провери зоната отпред под ревера, където не трябва да има слепване на плата.

Алберто Веделаго:

В своята работа Алберто Веделаго пътува из целия свят – от Америка до Австралия, където неговият иновативен подход и схващане за стил срещат все повече почитатели, а мнозина изискани клиенти вече са го избрали за свой „Maestro di eleganza”. В своята концепция (изложена в специална книга) Алберто Веделаго разкрива тайните на елегантността. По време на пресконференцията дизайнерът сподели, че сред известните личности, които са му се доверявали за своя външен вид, са Джон Траволта, Ник Нолти и други знаменитости, както и компании, към които прилага същия персонализиран подход.

Алберто Веделаго:

Такъв е случаят с кафе „Флориан“ /Caffè Florian/ във Венеция, чийто персонал е облечен от Алберто Веделаго. Любопитното е, че то е най-старото кафене в света, открито през 1720 г.

Оригиналният моден творец и стилист е приел присърце мисията да популяризира в световен мащаб италианската философия за елегантност. Тази мисия включва и неговите публични и индивидуални лекции, които целят да разкрият технологичните тайни на един персонално ушит костюм, както и предимствата на материалите с високо качество. Брандът ACCADEMYA, който е подчинен на тези принципи е уникално явление в модния свят на мъжката елегантност. Всъщност този бранд съединява по удивителен начин перфектната изработка и високата визуална култура.

Алберто Веделаго:

Оперативният център на дейността на Алберто Веделаго е във Венеция, Италия. Там се изработват всички костюми за клиентите на дизайнера, независимо в коя част на света се намират те. Венеция, освен, че е градът, очаровал целия свят по неповторим начин, подчетрава ексклузивния “modus operandi” („похват на действие“ – лат.) на ACCADEMYA, залагащ преди всичко на уникалността и превъзходството.

Снимки:
1. Алберто Веделаго и проф. Любомир Стойков.
2. – 4. Алберто Веделаго лично представи своя нов и уникален метод.
5. Сака, изработени по метода на Алберто Веделаго.
Фото: © Хайлайф/От игла до конец

Тагове: Брой 87

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео