Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

МАГДАЛЕН ДИМИТРОВ – МЕНИДЖЪР И РЪКОВОДИТЕЛ НА ДИЗАЙНЕРСКИЯ ЕКИП НА МОДНА КЪЩА “DESIZO MONNI”: “НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В БИЗНЕСА ПРИВЛИЧАТ СЕРИОЗНИ ПАРТНЬОРИ”

от FLM
15.03.2009
Време за четене: 1 мин.
7788
A A
МАГДАЛЕН ДИМИТРОВ  – МЕНИДЖЪР И РЪКОВОДИТЕЛ НА ДИЗАЙНЕРСКИЯ ЕКИП НА МОДНА КЪЩА “DESIZO MONNI”: “НОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В БИЗНЕСА ПРИВЛИЧАТ СЕРИОЗНИ ПАРТНЬОРИ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Магдален Симеонов Димитров е виден български индустриалец и предприемач в модния бизнес. Роден на 1 август 1954 г. в с. Г. извор, Ловешка област. Женен, с три деца. Завършва средното си образование в Плевен. По това време се занимава активно с рисуване – живопис. Участва в изложби и е носител на различни награди и отличия. След като завършва средното си образование записва Лесотехническия университет със специалност “Ландшафтна архитектура”. По това време започва да се интересува от мода и моден дизайн.

Magdalen Dimitrov – manager and head of design of “Desizo Monni”Magdalen Dimitrov – manager and head of design of “Desizo Monni”

През 1979 г. се дипломира по специалността “Ландшафтна архитектура” и започва да се занимава с интериорен дизайн. Създава цялостната концепция за обзавеждане на заведения за хранене, обществени заведения. През 1990 г. основава фирма “Мони МСД”, с която печели две поредни години приза “Модна къща на годината” – през 1995 г. и 1996 г. на Фестивала на модата, организиран от Едит Пафф. Фирма “Мони МСД” е носител на два златни медала от Пловдивския панаир през 1994 г. и 1995 г.

From left to right: Ulrich Franke, Magdalen Dimitrov and prof. Lubomir Stoykov during the press conference before the fashion show of “Desizo Monni”.

От 2000 г. фирма “Мони МСД” започва да се развива по посока търсене на нови технологии в производството на мъжка мода. През 2006 г. фирмата е преименувана в “Димитров” и е трансформирана в “Център за производство на мода” – едно от най-модерните предприятия в Бъгария, разположена на 11 000 кв.м. площ. Благодарение на внедряването на нови технологии и най-високо качество на производството, фирма “Димитров” успява да привлече интереса на редица марки, за които започва да изготвя продукция: Ferre, Calvin Klein, Cerruti 1881, Tombolini, Daniel Hechter , Guy Laroche, Bitsiani, както и редица гръцки модни къщи. През 2008 г. на пазара се появява марката “Desizo Monni”. От есента на 2008 г. фирма “Димитров” започва да произвежда цялата мъжка класическа линия на модна къща “Лагерфелд”.

Proposals of “Desizo Monni”

Снимки:

1. Магдален Димитров – мениджър и ръководител на дизайнерския екип на “Desizo Monni”.
2. Магдален Димитров заедно с Улрих Франке – главен дизайнер на модна къща “Лагерфелд”, който беше специален гост на първото самостоятелно ревю на “Desizo Monni”.
3. От ляво на дясно: Улриф Франке, Магдален димитров и проф. Любомир Стойков по време на прескоференцията преди ревюто на “Desizo Monni”.
4.– 7. Предложения на “Desizo Monni”.
Фото: © Божидар Марков

Proposals of “Desizo Monni”Proposals of “Desizo Monni”Proposals of “Desizo Monni”

Тагове: Брой 20

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео