Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество История

ТАЙНАТА НА „ВИКТОРИЯ СИКРЕТ”

от FLM
29.02.2012
Време за четене: 2 мин.
9629
A A
ТАЙНАТА НА „ВИКТОРИЯ СИКРЕТ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Тайната на Виктория СикретКолко тайни може да скрие женското бельо? Каква е тайната на марката и как успехът днес е спътник в съществуването на една от най-големите компании за бельо? Ето какво казва историята на „Виктория Сикрет”.

Началото на „Виктория Сикрет” е поставено през 1977 година в Сан Франциско, а основател на фирмата е Рой Реймънд. Идеята му се зародила в един универсален магазин докато се опитвал да избере бельо като подарък за съпругата си. Почувствал се неудобно, тъй като трябвало да разпитва продавачките за дамско бельо. Така решил, че магазинът трябва да е специализиран и отворил първия си магазин за бельо в Станфордския търговски център в Пало Алто. Твърди се, че кръстил фирмата така на името на британската кралица Виктория, управлявала между 1837 и 1901 г. След това направил и каталог така че да може продуктите да се поръчват по пощата. Целта на магазините била да създадат удобна и уютна среда за пазаруване, стените били с ламперия и викториански детайли, а персоналът услужливо помагал в избора. Вместо рафтове, пълни със сутиени и бикини във всеки размер, имало бельо, подредено в отделни стилове. През 1982 година обаче, Рой Реймънд продава компанията на Лесли Уекснер, който запазва имиджа на „Виктория Сикрет” с една разлика – магазините вече били насочени към жените и техният брой бързо се разраснал в моловете в САЩ.

Голяма част от грандиозния успех на „Виктория Сикрет” се дължи на Грейс Никълс, която се присъединява към фирмата през 1986 г. като вицепрезидент и генерален мениджър на стоки. Две години по-късно тя е повишена в изпълнителен вицепрезидент. През 1991 година г-жа Никълс е обявена за президент и главен изпълнителен директор на „Виктория Сикрет”. Под ръководството на Никълс марката се превъща в една от топ 10 на признатите брандове в света и водещ търговец на дребно при дамското бельо.

Феноменалният успех на „Виктория Сикрет” под ръководството на Никълс допринася за изключителен ръст на приходите. Компанията успява да разшири гамата си от продукти като обувки, вечерно облекло и парфюми. До началото на 1990-те години тя става най-големият американски търговец на бельо на дребно. Продуктите на „Виктория Сикрет” са насочени към средната класа на Америка.

Тайната на Виктория СикретТайната на Виктория Сикрет

В началото на 90-те години от компанията решават да използват известни модели, за да представят своето бельо. Така те обличат Тайра Банкс, Хайди Клум и Каролина Куркова. По-късно моделите, които дефилират с бельото на фирмата стават известни като ангелите на „Виктория Сикрет”. Причината е, че често наред с бельото те носят и огромни ангелски крила. Обслужването също се запазва на много добро ниво, клиентите получават внимание и много възможности за отстъпки и намаления. Издаването на каталози също търпи развитие – целта е те да са по-благоприятни за околната среда, затова започват да се правят от рециклирана хартия.

През 1995-та година се провежда и първото шоу на „Виктория Сикрет”. Отзивите в пресата са впечатляващи, тъй като много модни журналисти определят ревюто като събитието на века. Ежегодно една от най-популярните световни марки за бельо създава сутиен за милиони долари от серията, кръстена Fantasy Bra, който представя на ревюто си, с което брандът показва още веднъж , че е на върха.

Тайната на Виктория СикретТайната на Виктория Сикрет

Тайната на Виктория Сикрет

Снимки:

1. Страхотната Миранда Кер дефилира с Fantasy bra на шоуто на „Виктория Сикрет” през 2011 г.

Фото: http://fashion.telegraph.co.uk

2 . Топ моделът Адриана Лима на шоуто на „Виктория Сикрет” през 2011 г.

Фото: http://fashion.telegraph.co.uk

3. Моделът Изабел Гуларт на подиума на шоуто на „Виктория Сикрет” през 2011 г.

Фото: http://fashion.telegraph.co.uk

4. Моделът Кандис Суанпоул дефилира за „Виктория Сикрет” през 2011 г.

Фото: http://fashion.telegraph.co.uk

5. Бразилският модел Алесандра Амброзио на шоуто на „Виктория Сикрет” през 2011 г.

Фото:http://fashion.telegraph.co.uk

6. Ангелите на „Виктория Сикрет”

Фото: http://e-befashion.blogspot.com

Източници:

http://whiteorchids.hubpages.com;

http://www.fragrancex.com

http://www.lingerie-uncovered.com;

http://leisure.ezinemark.com

http://www.pamperedpassions.com

Тагове: Брой 54

Вижте още

„ШАНЕЛ“: КЛАСА И СТИЛ – ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ
История

„ШАНЕЛ“: КЛАСА И СТИЛ – ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ

ЕВОЛЮЦИЯТА НА ИЗКУСТВЕНИЯ ТЕН
История

ЕВОЛЮЦИЯТА НА ИЗКУСТВЕНИЯ ТЕН

ЙОРДАНКА ЧЕРНАЕВА – ЖИВАТА ЛЕГЕНДА НА БЪЛГАРСКАТА МОДА
История

ЙОРДАНКА ЧЕРНАЕВА – ЖИВАТА ЛЕГЕНДА НА БЪЛГАРСКАТА МОДА

ИСТОРИЯТА НА ЧЕРВЕНОТО ЧЕРВИЛО
История

ИСТОРИЯТА НА ЧЕРВЕНОТО ЧЕРВИЛО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео