Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

от FLM
15.01.2020
Време за четене: 2 мин.
2981
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

По време на единадесетото издание на годишните награди за най-стилните и успешни българи „БГ модна икона 2019″ се състоя бляскав ревю-спектакъл на Академията за мода, в който взеха участие талантливи млади дизайнери. Сред тях беше и Доротея Борисова, завършила Академията за мода НАБА в Милано. По покана на проф. Любомир Стойков свои дебютни произведения показаха негови студенти по мода от Националната художествена академия, сред които имаше сериозно международно присъствие от Северна Македония, Сърбия, Китай, Израел и Индия.

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

Ирина Матов от Сърбия, магистър първи курс, представи силует от колекция „Необходима нишка“, вдъхновена от най-големия орган в човешкото тяло – кожата. Акцент са естествените материи, от които се прави идеалното облекло.

Давид Стояновски от Северна Македония, магистър първи курс, показа модел, сътворен на базата на геометричната конструктивност, разчупена чрез асиметричен прочит в гамата на ахроматичните оттенъци. Началото на неговото произведение е скрито в идеята за математическата точност, изчислимост и прецизност.

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

Мария Рупова, бакалавър четвърти курс, акцентира върху силните и нежни страни на жената, представени чрез асиметричен модел.

Лю Инджун от Китай, бакалавър трети курс, показа силует, провокиран от комуникацията на човека с морето.

Лора Лилова, бакалавър четвърти курс, представи иновация в дизайнерското облекло: трансформиращ модел от две части – гащеризон от премиум материя с неповторим 3-D блясък и водопад от ръчно драпиран италиански тюл под формата на отделящ се шлейф.

Тао Цинюй от Китай, бакалавър трети курс, създаде силует в наситени нюанси на червено и синьо. Уверена и силна – жената е очарователна. Поддържайки своята увереност, тя винаги е свободна и живее прекрасния си живот.

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

Анелия Антова, магистър първи курс, представи мъжко сако като дамска рокля от колекция „Изразходеното бъдеще“ – в разрез с бързата мода, където животът на една дреха трябва да е по-дълъг от един сезон.

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

Мария Атанасова, бакалавър втори курс, е почерпила вдъхновение от българските народни традиции, костюми и обичаи. Нейното творение е рокля, представяща диалога между старото и новото.
Рима Юнис от Израел, бакалавър трети курс, представи рокля, провокирана от бохемския стил, комбинирана с кожа, като структурен елемент.

Иванина Иванова, бакалавър втори курс, показа „Старото-ново, новото-старо – диалогът между Азия и България“.

Мохамед Сахиб от Индия, който учи моден мениджмънт в Болоня, разглежда дрехата, като обект на послание – дизайнът е естетика, а не социален статус и призив към потребителя да избира именно дизайна, а не логото.

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

Талантливата млада дизайнерка Доротея Борисова представи прет-а-порте овърсайз тоалет, вдъхновен от шик стрийт стайл (chic street style). Моделът е изработен от копринена италианска органза и ефектна мрежа с апликирана дантела.

Официалната церемония по награждаването на най-елегантните и успешни българи за 2019 година се състоя на 11 декември във „Витоша Парк Хотел“. Водеща на „БГ модна икона 2019“ беше чаровната Гери Дончева, а за подготовката и хореографията на ревю-спектакъла отговаряше Боян Караиванов.

Събитието се реализира с любезното съдействие на: Кафе „Лаваца“, Desizo Monni, А1, „Коника Минолта“ България, „Витоша Парк Хотел“, Sagax, Vinopoly „Неделя“, Kwiat, MAC Cosmetics, Hair Box, V&A Glamour, „Рай кетъринг“, „Жарден Флорист“ и „Фендора“.

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДЕСТРАННИ МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ ПОКАЗАХА СВОИ ТВОРЕНИЯ НА БГ МОДНА ИКОНА 2019

Снимки:
1. Проф. Любомир Стойков заедно със студентите – специалност „Мода“ в Националната художествена академия, участващи в ревю-спектакъла на „БГ модна икона 2019“.
2. – 3. Предложение на Ирина Матов от Сърбия, магистър първи курс.
4. – 5. Предложение на Давид Стояновски от Северна Македония, магистър първи курс.
6. – 7. Предложение на Мария Рупова, бакалавър четвърти курс.
8. – 9. Предложение на Лю Инджун от Китай, бакалавър трети курс.
10. – 11. Предложение на Лора Лилова, бакалавър четвърти курс.
12. – 13. Предложение на Тао Цинюй от Китай, бакалавър трети курс.
14. – 15. Предложение на Анелия Антова, магистър първи курс.
16. – 17. Предложение на Мария Атанасова, бакалавър втори курс.
18. – 19. Предложение на Рима Юнис от Израел, бакалавър трети курс.
20. – 21. Предложение на Иванина Иванова, бакалавър втори курс.
22. – 23. Предложение на Мохамед Сахиб от Индия, който учи моден мениджмънт в Болоня.
24. – 25. Предложение на Доротея Борисова, завършила Академията за мода НАБА в Милано.
Фото:
Антон Марков / Академия за мода: 1-23; 25
Хайлайф / Академия за мода: 24

Тагове: Брой 105

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео