Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

БИПОНЕ: “НИЕ НЕ ПРАВИМ ПРОСТО ДРЕХИ, А УНИКАТИ”

от FLM
30.04.2008
Време за четене: 1 мин.
17376
A A
БИПОНЕ: “НИЕ НЕ ПРАВИМ ПРОСТО ДРЕХИ, А УНИКАТИ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Биляна и Петър Пелови са българско дизайнерско дуо, което днес твори и се развива във Виена под името “Бипоне”. Нежната половинка от тандема има  професионално дизайнерско образование, а Петър е завършил "Мениджмънт" и в момента управлява съвместната им дейност. Двамата са победители в редица световни дизайнерски конкурси. Интересен е фактът, че те са лично поканени от организаторката и притежателка на правата на конкурса “Мис туризъм Австрия” – Ерика Холблинг, да облекат “Мис туризъм Австрия 2008” за участието й в третия по големина в света конкурс за красота “Мис туризъм интернационал 2008” в Шанхай. Дизайнерският екип “Бипоне” създава за Ясмин Вагнер (носителката на титлата “Мис туризъм Австрия 2008”) ексклузивна и зашеметяваща вечерна рокля от сияещи и топли медни нишки, комбинирани с дантела и кожа с косъм.

БипонеБипонеБипоне

Биляна и Петър създават мода, която е пречупена през призмата на световните модни тенденции както и през техния собствен поглед и стил. Те изцяло залагат на ръчната изработка, оригиналните идеи, цялостната визия и стайлинг, което създава за всеки уникална и неповторима визия.

Идеята да открият бутик в Австрия се заражда още в студентските им години, когато се запознават в университета. Още тогава те решават, че са едно съвкупно цяло, което трябва да се развива. Работят съвместно от шест години и половина, като преди идването си във Виена презентират модните си колекции в България. Избират Австрия и по-точно Виена за бъдещата си реализация от гледна точка на културата и историята. “Виена е мястото, където човек може да черпи твърде много и твърде често може да се вдъхновява”, споделят двамата дизайнери.

“Бипоне” определят клиентите си като хора, които искат да изглеждат по-различно, които знаят какво търсят и умеят да го постигат. Защото дрехите, които те правят са уникати, а не просто обикновенна конфекция. Клиентите им са от различни култури и страни, но това, което ги обединява е усетът им към стил, прецизна изработка и неповторим дизайн.

“Бипоне” смятат да продължават да се развиват в областта на модата не само в Австрия, а и на българския моден пазар. Те творят съвместно с хора на изкуството, а в момента работят по много и различни проекти. Дизайнерското дуо вярва, че с труд, упоритост, нестихваща амбиция и задружни сили ще продължават успешно да доказват таланта си във Виена и у нас.

Скици на “Биипоне”Скици на “Биипоне”Скици на “Биипоне”

За тях дизайнерството е признание, а за да е добър един дизайнер, той трябва първо да има талант, второ – добро образование и не на последно място – свежи идеи, които може да представи на лист хартия .

Снимки:
1. Биляна и Петър от дизайнерското дуо “Бипоне”.
2. Модел на “Бипоне”, ушит специално за австрийската участничка в конкурса “Мис туризъм интернационал 2008”.
3. Моделът, с който “Бипоне” печелят конкурса “11 метра мода” – Европейско футболно първенство 2008 Австрия – Швейцария.
4. – 6. Модели на “Бипоне” с метална нишка на "Profilestudio"; Фото: © Profilestudio
7. – 9. Скици на “Бипоне”.
Фото: Архив © Bipone

Тагове: Брой 10

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео