Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

ФИНАЛИСТИТЕ В КОНКУРСА „МИС И МИСТЪР УНСС 2011” ДЕФИЛИРАХА
С ОЧИЛА НА KWIAT

от FLM
08.05.2011
Време за четене: 1 мин.
7171
A A
ФИНАЛИСТИТЕ В КОНКУРСА „МИС И МИСТЪР УНСС 2011”  ДЕФИЛИРАХА С ОЧИЛА НА KWIAT
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Силвия Стоянова

На тържествена церемония в аула “ Максима” на УНСС бяха избрани финалистите в конкурса за красота “Мис и Мистър УНСС 201 1 ”, организиран от Студентския съвет при УНСС. Призът за най-красива студентка спечели деветнадесет годишната Габриела Василева от град Бяла Слатина, специалност „Икономика и бизнес”, а Мистър УНСС 2011 стана третокурсникът от специалност “Бизнес икономика” – Васил Йовчев от град Стара Загора, на 21 години. Публиката също избра своите любимци. Те са Христина Ангелова от град Бургас, на 19 години, специалност “Икономика и бизнес” и Николай Желев от град София, на 22 години, специалност “МИО”. Бяха връчени и две награди за лица на KWIAT от собственика на марката Павел Цветков и член журито, съответно на Никола Батинов от Смолян и Елена Ангелова от Русе.

По време на конкурса участниците традиционно дефилираха с бански костюми и официални тоалети като за поредна година, неотменна част от аксесоарите на финалистите в тура по бански бяха очилата KWIAT . Модели от последната колекция на марката получиха, както лицата на KWIAT и победителите, така и четирима късметлии от гласувалите с смс-си за своя фаворит. Призьорите на първо, второ и трето място получиха също парични награди от проф. д-р Борислав Борисов – ректор на УНСС. С парична награда си тръгнаха и удостоените със специалната награда на публиката.

Председател на журито бе проф. д. ик. н. Валентин Кисимов, зам.-ректор на УНСС, а сред членове се открояваха “ Мис България 2005 ” – Росица Иванова, “ Мис България 2007 ” – Юлия Юревич, “ Мисис България 2007 ” – Мариана Маринова, Радост Драганова, ексадреналинката Жана, Юлияна Дончева, депутатът от ГЕРБ Иван Колев и други .

Водещи на събитието бяха моделът и тв водеща Гергана Малкоданска и “ Мистър УНСС 2010 ” Даниел Петканов. За настроението на публиката във финалната вечер се погрижи откритието на ДесиСлава – Nadia.

Събитието бе част от официалните чествания по повод 20-та годишнина от основаването на Студентския съвет при висшето училище. Изборът на най-красивите студенти в УНСС отново бе съпътстван от благотворителната кампания на университета “Аз помогнах” и всички събрани средства от покани ще бъдат преведени по сметката на кампанията в помощ на детския социален дом “Даскал Ботю” в Калофер.

 

Снимки:

1. – 3. Финалистите в конкурса с очила на престижната марка KWIAT .

4. Павел Цветков – собственик и управител на KWIAT награждава отличените за лица на марката.

5. “ Мис България 2005 ” Росица Иванова връчва лентата на Мистър УНСС 2011 Васил Йовчев.

6. Мис УНСС 2011 – Габриела Василева.

7. Мистър и Мис УНСС 2011 – Васил Йовчев и Габриела Василева.

 

Фото: Sportal.bg

Тагове: Брой 45

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео