Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

ГЛОРИЯ ИВАНОВА СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИК

от FLM
13.02.2011
Време за четене: 1 мин.
4901
A A
ГЛОРИЯ ИВАНОВА СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИК
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Глория Иванова СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИКМладата дизайнерка Глория Иванова е на 22 години, студентка IV курс в Националната художествена академия, специалност „Мода”. Тя е носителка на международната награда Eton Fashion Price 2010 за модели от колекцията си „Аквариум”.

Заедно с Николай Божилов, победител в световния конкурс Triumph Inspiration Award 2010, Глория Иванова участва в проекта „Пространство за талантливи български дизайнери” и създава колекция специално за концептуалния бутик Farenah concept store.

Основен и движещ елемент в колекцията е черната форма, която „обгръща” моделите. Черния кашмир се движи, променя и приема различни обеми и форми. Тези трансформации символизират метаморфозите, през които преминава личността и онази истинска част от нея, която е константа – индивидуалността. Колекцията е необичаен и контрастен микс от нови пропорции и комбинации: sporty couture, плътни зимни материи, свободно драпирани и женствени силуети с конкретни и строги детайли. Гамата е черно, сиво, маслено зелено, бордо, а материите кашмир вълна, памук и коприна.

За Глория непрекъснатата работа и изследването на нови възможности са движещи. Тя се доверява на своя вкус и възгледите си за модата. За вдъхновението й е водещ нейния стремеж към новите и естетически стойностните неща, към красивите линии и форми в природата, както и чистотата на минимализма.

Младата дизайнерка обича да пътува и всяка година посещава седмицата на модата в Лондон. Глория споделя, че харесва това, което се случва там – модата и всичко, което е имала възможност да види. Тя се надява младите и талантливи български дизайнери да създадат такива традиции и практики и в България, защото техните модели, платове и изработка не отстъпват на работата на световните дизайнери.

Глория Иванова СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИКГлория Иванова СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИК

Глория Иванова СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИКГлория Иванова СЪЗДАВА КОЛЕКЦИЯ ЗА КОНЦЕПТУАЛЕН БУТИК

 

Снимки:

1. Младата дизайнерка Глория Иванова.

2. – 4. Модели от колекция на Глория Иванова, създадена за Farenah concept store.

5. Модел от колекция „Аквариум”.

Фото: Личен архив

Тагове: Брой 42

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео