Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

MILANO STUDIA LA MODA

от FLM
31.01.2008
Време за четене: 1 мин.
7230
A A
MILANO STUDIA LA MODA
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

( Милано учи на мода )

Венета Найденова

Милано безспорно е една от столиците на модата, по-точно
мястото, където модата се случва. Място, където са израснали и много
талантливи дизайнери. Всяка година можем да бъдем свидетели на събитието
Milano studia la moda (Милано учи на мода), в което вземат участие 15-те
училища по мода в Милано. Всеки от отличилите се през годината студенти
представя изработен от него тоалет в тематичното ревю, подготвено от
съответния институт. Раздават се и награди от Camera Nazzionale della
Modà. Наградите са по-скоро морални и поощрителни, но играят доста важна
роля в съревнованието между реномираните модни училища, чиято основна
цел е да извоюват престиж и да привличат повече студенти от цял свят,
желаещи да се пробват в меката на модата.

Сред добрите модни колежи можем да наредим Marangoni, NABA, Istituto
Europeo di Design
и Istituto di Moda Burgo. Повечето от кадрите, които те създават се вписват бързо и скорострелно в модния
бизнес, някои от тях започват да работят дори за най-добрите имена
като Armani, Antonio Marras, Francesco Biasia, Pucci, Ermano Scervino,
Prada, Max Mara, Sergio Rossi.

Таня КаракашянНиколас Гоодрич

Istituto di Moda Burgo определено се откроява с индивидуален
подход и новаторство в подготовката на младите дизайнери. Всеки нов студент
започва от нулата и в зависимост от собствената си креативност и свободата
в творчеството си, както и специфичната стилизация, достига до нивото
асистнет-дизайнер. Институтът предоставя и уникалната възможност на своите
възпитаници като ги информира редовно за конкурсите, които се провеждат
в Милано и Флоренция, за интервютата за стаж на модни къщи като Valentino,
Roberto Cavalli , Armani, а също така ги снабдява с покани за модни събития
и ревюта. Разбира се малцина успяват да се класират измежду стотиците
кандидати, но безуспешните опити не ги обезкуражават. Може да се каже,
че институтът е интернационален, преподава се на два езика – италиански
и английски. По-голямата част от студентите са чужденци, дошли от цял
свят, за да учат в Милано. Много от тях залагат на мотиви от културата на страната си.

Стефен ЖайкесараЕлена Буду

Колежът предлага три специалности: дизайнер, моделиер и стилист.
Разликата се сътои в следното: дизайнерът отговаря за творческата част
на проекта, маркетинга и част от техническото обезпечаване; моделиерът
се занимава само и единствено с техническата част – констуиране и шиене,
а стилистът е събирателна фигура, която отговаря за проектирането на
модела, идея, концепция, творческо и техническо изпълнение. Обучението
трае две години и е със статут на полувисше образование. Занятията се
провеждат в трите сгради на института, раположени в непосредствена близост
до световноизвестните shopping улици в Милано – via della Spiga и via
Montenapoleone. Istituto di Moda Burgo провежда всеки месец и вътрешен конкурс “Дизайнер на месеца“, избират се най-добрите
работи, които се отличават с авторство и по-специфична стилизация и се
поместват в рубриката в сайта на училището. Обикновено ревюто се провежда
в някоя от най-известните дискотеки в Милано.

Модни скици:
1. Таня Каракашян – дизайнер на месец февруари
2007 г.

2. Николас Гоодрич – дизайнер на месец ноември
2006 г.

3. Стефен Жайкесара (Шри Ланка) – дизайнер на месец октомври
2007 г.

4. Елена Буду (Бразилия) – дизайнер на месец юни
2007 г.

Тагове: Брой 7

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео