Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

НИНА ТОДОРОВА: ПОСТИГАМ ЦЕЛИТЕ СИ С АМБИЦИЯ, МНОГО РАБОТА И ДОЗА КЪСМЕТ!

от FLM
03.03.2008
Време за четене: 2 мин.
10326
A A
НИНА ТОДОРОВА: ПОСТИГАМ ЦЕЛИТЕ СИ С АМБИЦИЯ, МНОГО РАБОТА И ДОЗА КЪСМЕТ!
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Нина ТодороваНина Тодорова е от младата генерация дизайнери, които смело експериментират с модните вкусове на своите почитатели. Завършила е техникум за облекло, а след това и НБУ – специалност “Мода”. Споделя, че страстта към модата идва постепенно. Първо започва да се увлича по рисуването, след това възниква и интересът й към други националности, тяхната бит, култура и облекло. От студентската скамейка тя веднага навлиза в света на модния дизайн и започва активно да се занимава с ревюта и изложби.

Как би описала своя стил?
Облеклата, които създавам са младежки, предназначени са за по-млада аудитория. Характерното за моя стил е, че използвам множество акценти и елементи към тоалетите. Обичам да комбинирам несъвместими на пръв поглед материи, дори тенденции. Стремя се да създавам свой неповторим стил, а не да копирам известни дизайнери.

Работиш с известни дами от шоубизнеса. Как успяваш да създадеш нещо различно за всяка от тях?
Да, имам удоволствието да създавам облекла и сценични тоалети за някои известни дами в българския шоубизнес. Много е интересно да се работи с такива личности, но от друга страна това също задължава дизайнера. Той трябва винаги да е различен, тоалетите задължително трябва да са уникални, защото тези дами са под светлината на прожекторите и за тях би било неловко ако се появят в еднакви облекла. Винаги се стремя да отговарям на техните очаквания, да създам нов, екстравагантен тоалет. Едни от любимите ми клиентки са Джина Стоева и Алисия.

Капризни ли са известните дами?
Не бих казала, че са капризни, по скоро са много взискателни. Обръщат изключително внимание на всеки един детайл от своето облекло – материя, акценти, качествена изработка. Най-важно за тях обаче е тоалетът да е единствен и уникален.

Кой е най-нетрадиционният тоалет, който си създавала?
Бих каза, че голяма част от тоалетите, които създавам са нетрадиционни. От четири години работя съвместо със стилист Капанов и създавам тоалетите за фестивалите на прическата. Всички модели, които създавам за тези форуми са нестандартни и екставагантни. Наскоро изработих тоалетите за конкурса “Web models New Faces”. Трябваше да подготвя специални, оригинални тоалети, съобразени с визията и излъчването на всяка от претендентките за титлата.

Какви съвети даваш на твоите клиентки при избора на тоалет?
Аз винаги се отнасям към моите клиентки като към приятелки. Основната ми цел е да им внуша, че ние сме тандем, който заедно трябва да постигне перфектен резултат. Ето защо си позволявам да им давам съвети и много се радвам, че дамите, с които работя ги възприемат като нещо позитивно и конструктивно. Стремя се да провокирам моите клиентки винаги да избират нещо по-нестандартно, нетрадиционно, да изберат цвят, който им отива, а не да се спрат на нещо, само защото то е модерно. Много голямо внимание обръщам на кройката на дрехата –тя трябва да подчертава качествата на фигурата. Задължително условие е дамите да избират тоалети, в които да се чувстват комфортно. Съветвам клиентките си също много внимателно да преценяват повода, за който им е нужна дрехата.

Как може чрез облеклото да се прикрият някои дребни недостатъци на фигурата?
Дребните недостатъци се прекриват лесно чрез подходящата кройка на тоалета. Съществуват оптически трикове, които се използват, когато човек е по-висок, по-нискък, по-пълен. Например, едрите дами могат да прикрият този свой недостатък с една ефирна, асиметрична туника, кояго е декорирана с по-едър акцент. Така погледа ще се привлича от декорацията, а физическият недостатък ще остане на заден план. Важното е да се приеме съвета на професионалиста.

Кои са твоите любими дизайнери?
Възхищавам се на Роберто Кавали, Вивиън Уестууд, Джон Галиано, Валентино. Всеки от тях е различен и неповторим. Облеклата , които те създават са стилни, новаторски и уникални.

Какво обичаш да правиш през свободното си време?
Трудно се откъсвам от работата си, защото аз съм изцяло потопена в това, което правя. Приятно ми е да създавам толкова красота около себе си. В малкото свободно време, което успявам да си открадна, отново се занимавам с мода – разглеждам нови материи, измислям модели. Когато съм с любимите си хора и приятели, пътувам, забавлявам се, посещавам различни клубове и дискотеки.

Какво е твоето мото?
Няма невъзможни неща! Всичко може да се постигне с много желание, амбиция, работа и доза късмет.

Снимки: © Личен Архив Нина Тодорова

Тагове: Брой 8

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео