Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

РАЗВИТИЕ ПО СЛУЧАЯ ИСКРЕН ЛОЗАНОВ (TRIUMPH) И БИОНСЕ

от FLM
10.02.2010
Време за четене: 1 мин.
5364
A A
РАЗВИТИЕ ПО СЛУЧАЯ ИСКРЕН ЛОЗАНОВ (TRIUMPH) И БИОНСЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Окръжният съд в Мюнхен потвърди забраната за излъчване на видеоклипа на Бионсе: съдебното решение е в полза на Triumph в делото срещу Sony Music.

Мюнхен, 11 февруари 2010 г.

Съдебно решение в полза на компанията "Триумф" (Inter-Triumph Marketing GmbH), със седалище в Мюнхен, беше произнесено днес в съдебния спор за авторски права със "Сони" (Sony Music Entertainment Germany GmbH), Мюнхен, от Окръжния съд в Мюнхен.

При Триумф (Inter-Triumph Marketing GmbH) се касае за дъщерно дружество за маркетингови услуги на Концерна за бельо Триумф Интернационал.

Страните имат разногласия в областта на интелектуалната собственост върху един от костюмите, носен от американската певица Бионсе Ноулс (Beyonce) в нейния музикален видеоклип "Video Phone".

В съответствие с предварителното решение на съда, излъчването на видеоклипа в Германия първоначално беше забранено. Окръжният съд потвърди днес тази забрана за излъчване.

Ансамбълът, носен във видеоклипа от наскоро отличената с шест награди "Грами" Бионсе, е почти идентично копие на проекта на българския носител на наградата в конкурса Triumph Inspiration Award 2009 Искрен Лозанов.

На 27 май 2009 г. Лозанов спечели българския финал на международния конкурс за дизайн с проекта „Ден и нощ”. "Video Phone" беше представен за първи път пред обществеността на 17 ноември 2009 г. "Триумф" защитава правата на интелектуална собственост върху произведението на Лозанов.

Според дружеството, те са били нарушени, когато "Сони" издава видеоклипа с носения от Бионсе костюм, без предварителното съгласие на "Триумф" и Лозанов.

Опитът за доброволно уреждане на спора беше неуспешен; "Триумф" очаква, че "Сони" сега ще признае нарушението на интелектуалната собственост на Искрен Лозанов, което е причинено от излъчването на "Video Phone".

С днешното си решение Окръжният съд в Мюнхен потвърди правното становище на Triumph. Sony има право да обжалва съдебното решение.

"Триумф Интернационал" е един от най-големите производители в света на бельо. Със своите основни марки Triumph®, sloggi®, Valisère® и HOM® дружеството разпространява продуктите си в повече от 120 страни. Triumph реализира с повече от 40,000 служители оборот от 2,37 милиарда CHF (2008).

www.triumph.com

Снимки:

  1. Даниела Арнаут с модела на Искрен Лозанов, вдъхновен от Пикасо

  2. Топ моделът Джордан Дън в ексклузивна фотосесия за световния финал на конкурса Triumph Inspiration Award 2009

  3. Снимка от видео клипа на Бионсе „Video Phone”

© Triumph

Тагове: Брой 31

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео