*Дизайнерката Христина Ангелова показа първия си шоурум
TINĀ SOCIAL CLUB е българска модна марка, основана през 2011 г. от младата дизайнерка Христина Ангелова. След близо три години с бляскаво парти беше открит първият й шоурум с монобранд концепция.
Брандът се стреми да покаже света на модата като взаимовръзка с изкуството и индивидуалността на жената. Всяко едно сако или рокля от колекцията е началото на една лична история на жената, която го носи. Именно тази история е в сърцето на този необикновен клуб. За дизайнерката мода е дозата изкуство, което всяка жена трябва да притежава в живота си. А това, което облича е визуален прочит на същността й.
Истинската дама – това е музата на TINĀ SOCIAL CLUB – уверена, но женствена, успешна, ръководейки с автентичен стил и класа. Мотото на марката е: „Ние сме това, което правим постоянно, тогава съвършенството не е действие, а навик.”
Част от колекциите на бранда вече се предлагат в Москва и Палма де Майорка. През 2012 г. на филмовия фестивал в Кан, известната белгийска продуцентка Amelie Van Elmbst избра блестяща пайетна рокля на марката, за да се появи на червения килим.
Снимки:
Дизайнерката Христина Ангелова
Христина Ангелова с проф. Любомир Стойков
Шоурумът на марката TINĀ SOCIAL CLUB
Фото и източник: © PR Agency IGM