Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

TRIUMPH ОБЯВИ УЧАСТНИЦИТЕ В СВЕТОВНИЯ ФИНАЛ НА КОНКУРСА TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2010

от FLM
15.07.2010
Време за четене: 1 мин.
3928
A A
TRIUMPH ОБЯВИ УЧАСТНИЦИТЕ В СВЕТОВНИЯ ФИНАЛ НА КОНКУРСА  TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2010
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Всеки може да подкрепи българския финалист в интернет от 2-ри до 31-ви август

 

Силвия Стоянова

Водещата марка за бельо – „Триумф”, за трета поредна година кани млади студенти от известни училища по мода да докажат своята креативност в международен дизайнерски конкурс от световна величина.

„Триумф” обяви 27-те финалисти и техните отличени на национално ниво дизайнерски творби от цял свят, които ще участват на световния финал и ще се срещнат с престижното международно жури с надеждата да спечелят тазгодишното издание на Triumph Inspiration Award 2010 .

Световният финал ще се проведе на 16-ти септември 2010 г. в столица та на модата Лондон. Предварителното интернет гласуване на адрес www .triumph -inspiration -award .com стартира на 2-ри август, и ще даде на класирания на първо място участник една точка преднина при оценяването от журито на същинския финал.

Младите таланти , които са интерпретирали темата на конкурса – “ Shape Sensation ”, ще бъдат в центъра на вниманието със своите разнообразни визии за формите и силуетите.
Тази година за първи път участниците в конкурса имат възможност да конструират бельо от една част – боди, вместо само бельо, съставено от горна и долна част. Голямата цел на конкурса обаче остава същата: младите дизайнери трябва да спечелят журито с вдъхновението и креативността на своята уникална дизайнерска творба.

Моделът „Морфология” на българския победител Николай Божилов, III курс бакалавър в Националната художествена академия е един от 27-те модела на участниците в световния финал на конкурса.

Всеки, който желае, може да подкрепи участието на талантливия български дизайнер на големия финал, като гласува на адрес www .triumph -inspiration -award .com между 2-ри и 31-ви август .
Миналата година гласуването по интернет постави на второ място моделът на българския финалист Искрен Лозанов, което му донесе международна популярност.

www .facebook .com /inspirationaward

 

Снимки:

1. Победителят в българския финал на конкурса „ Triumph Inspiration Award ” 2010 – Николай Божилов с модела му „Морфология”;

2. Моделът „Морфология” на Николай Божилов

3. Победителят в българския финал на конкурса „ Triumph Inspiration Award ” 2010 – Николай Божилов с модела му „Морфология”;

 

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 36

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео