Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Скандали

„БАЛЕНСИАГА“ СЪС СКАНДАЛНА ФОТОСЕСИЯ

от FLM
18.12.2022
Време за четене: 1 мин.
1459
A A
„БАЛЕНСИАГА“ СЪС СКАНДАЛНА ФОТОСЕСИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Луксозната модна къща беше обявена в сексуално насилие над деца

Бетина Василева

През ноември модният лейбъл „Баленсиага“ пусна кампания за подаръци, заснета от известния фотограф Габриеле Галимберти, включваща снимки на малки деца, облечени в детската линия на модната къща.

Според първоначалното съобщение до медиите, кампанията пресъздава серията на художника „Истории за играчки", която изследва какво хората колекционират и получават като подаръци. Тя включва десетки нови продукти – от стоки за дома, домашни любимци и ароматизатори, предмети за всекидневието до колекционерски предмети в ограничени серии и мебели по поръчка.

На изображенията от фотосесията обаче се виждат деца, които държат плюшени мечета, облечени в робски дрехи с кожени садо-мазо аксесоари, като яки с ключалки, кожени колани и мрежи. На част от снимките децата са заобиколени от празни винени чаши.  Скандалът обхваща и една снимка от кампанията им през пролетта на 2022 г. от фотосесията на актрисите Никол Кидман и Изабел Юпер, където за декор са използвани документи от съдебно дело за детска порнография. Тревожните визуализации се оказаха едно от най-големите противоречия на „Баленсиага“ от години. След като премахна изображенията от всички платформи, модната къща отговори на обществената реакция в „Инстаграм“ на 22 ноември по следния начин: „Искрено се извиняваме за обидата, която нашата празнична кампания може да е причинила. Нашите плюшени чанти с мечета не трябваше да бъдат представени с деца в тази кампания.” Въпреки провеждането на кампанията и извиненията, светът не е готов да прости и забрави. Всъщност публикуваните изявления може би са предизвикали повече възмущение. Някои критикуват марката за отклоняване на отговорност, докато други предполагат, че целият провал е още една безобразна маркетингова схема. През последните години творческият директор – Демна Гвасалия, си изгради репутация със странен, нетрадиционен и често стряскащ маркетинг. До този момент това се оказа доста успешна рекламна стратегия, но този път изглежда, че марката е преминала границата.

Ким Кардашиян сподели мислите си за спорната кампания на „Баленсиага“ в „Инстаграм“, като съобщи: „Бях тиха през последните няколко дни, не защото не бях отвратена и възмутена от последните кампании на „Баленсиага“, а защото исках възможност да говоря с техния екип, за да разбера сама как е могло да се случи това.“. Основателят на Skims и майка на четири деца споделя, че е разтърсена от смущаващите изображения на кампанията: „Безопасността на децата трябва да се уважава с най-голямо внимание и всички опити за нормализиране на малтретирането на деца от всякакъв вид нямат място в нашето общество – точка. В момента преоценявам отношенията си с марката, базирайки се на желанието им да поемат отговорност за нещо, което никога не е трябвало да се случва“, допълни тя.

На 2 декември 2022 година творческият директор Демна Гвасалия се обърна към спорните кампании с писмено изявление, публикувано в неговия акаунт в „Инстаграм“: „Искам лично да се извиня за грешния артистичен избор на концепция за кампанията за подаръци с децата и поемам своята отговорност. Беше неуместно децата да рекламират предмети, които нямат нищо общо с тях“, сподели той. Също така Демна отбеляза, че ще се поучи от тази ситуация и ще предприеме стъпки, не само за избягването на подобни грешки, но и за поемане на отговорност в защитата на благосъстоянието на децата по всеки възможен начин.

Снимки:

  1. – 2. Снимки от фотосесията на „Баленсиага“

Фото: © Balenciaga

Източници:
https://fashionmagazine.com/style/balenciaga-scandal/
https://www.thecut.com/2022/12/what-to-know-about-the-balenciaga-ad-scandal.html

Тагове: Брой 121

Вижте още

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ
Скандали

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА
Скандали

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА

Скандали

ДЖИЖИ ХАДИД АРЕСТУВАНА НА КАЙМАНОВИТЕ ОСТРОВИ

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН
Скандали

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН

Най-популярни

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео