Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ДАЙТЕ НА МОДАТА СВОБОДАТА, КОЯТО Й СЕ ПОЛАГА!

от FLM
17.08.2007
Време за четене: 1 мин.
4004
A A
Мода
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
Любомир Стойков
Любомир Стойков, издател, управител на консултантска къща „От игла до конец“
Силвия Кабаиванова
Силвия Кабаиванова, издател, управител на ФАШЪН.БГ ООД

Когато човек съзре на екрана на своя монитор нов сайт или ново онлайн списание, е логично да си зададе въпрос относно причината за неговата поява. Издателят пък е длъжен без да чака въпроси още в първия брой да обясни, макар и накратко, своите мотиви, цели, очаквания и стремежи. Защо възникна “Fashion Lifestyle Magazine”? Каква е амбицията на това ново виртуално списание за мода, стил и развлечение? Няма ли то да дублира и преповтаря вече съществуващи електронни версии на фешън медии?…

Голяма част от сайтовете и електронните издания, посветени на начина на обличане и въобще на бюти индустрията, страдат от поне три съществени порока. Първият е тяхната повърхностност и елементарност, която деформира иначе чудесните теми, свеждайки ги до някакво банално консуматорство. Вторият е твърде ограниченият им тематичен регистър, който обикновено е стеснен само до дизайнери и модни къщи, ревюта и манекенки, светски клюки и плитки коментари. Третият порок опира до нежеланието им или пък до невъзможността им да интерпретират модата и съпътстващите я феномени задълбочено, професионално, истински атрактивно – в приемственост, критичност и развитие. “Fashion Lifestyle Magazine” ще неутрализира тези пороци не със злостни анатеми или пък с благовидни нравоучения, а с информационна бързина, естетическа компетентност, журналистически професионализъм и експертна дълбочина.

Нашата цел е да създадем и да развием перфектно онлайн лайфстайл списание, което да предложи висока професионална норма за партньорство между медиите и развлекателната култура, между световната мрежа и водещите ценности на живеене – здраве и красота, интелигентност и благополучие, информираност и критицизъм. Сред задачите ни се открояват коректното и навременно съобщаване на модните новини, анализите и коментарите на модните събития, балансираното интерпретиране на фактите и тенденциите в родния и задграничен моден дизайн. Водещите акценти са иновативните форми в дизайна на облекло, схващането на модата като изкуство, анализ и подкрепа на модния бизнес, стимулиране на новата генерация дизайнери, реалистично (но не нихилистично) отношение към българската мода, детониращата роля на младежките субкултури и др. Не сме нито глобалисти, нито антиглобалисти, защото вярваме в силата на глокализацията, която предлага умно и успешно единство между глобалното развитие на икономиката, културата и модата, от една страна, и оригиналните локални изблици в творчески, индустриален и бизнес аспект, от друга страна. Амбицирани сме да използваме по нов, още по-ефикасен начин необятния интернет ресурс, предимствата на мултимедийната комуникация, видеото и постмодерната фотография, новите информационни технологии в служба на красотата, елегантността, добрия вкус и непрекъснатото обновление и качествена промяна на човека и неговата среда. Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

На добър час и приятно четене!

Тагове: Брой 1

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео