Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

МИНОРНО И СТРАННО НАЧАЛО

от FLM
02.10.2009
Време за четене: 1 мин.
3178
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков

Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Минорно и странно е началото на този моден сезон в най-бедната държава в Европейския съюз – нашата България. Минорно, защото проведените през септември и първите дни на октомври събития – ревюта, презентации, пресконференции и пр. в значителна степен са лишени от лукса и блясъка, от преди една-две години. Странно, тъй като независимо от тежката криза, липсата на средства, множеството фалити, уволнения и съкращения, дизайнери и модни къщи продължават да показват своите най-нови колекции, да откриват бутици, щандове, магазини и какво ли не още. Свидетели станахме напоследък на по 3-4 модни събития дневно, което поизнерви журналисти и гости с това досадно дублиране и трудността едновременно да бъдат навсякъде, където са поканени…
Обяснението? Не е едно единствено. От една страна, макар и в условията на криза, творците и предприемачите в модния бранш се държат стоически и оставят впечатлението, че ще се борят докрай – докато изчерпят ресурсите или пък докато „духът им се сломи”. От друга страна, някои производители и търговци на модни стоки пък съвсем целенасочено действат според предварителната си стратегия – да успеят да се наложат тъкмо в този труден икономически и финансов момент. Тяхната логика не е лишена от разум: кризата все пак един ден ще отмине и такива като тях ще разпологат с много по-сериозни пазарни и имиджови позиции, което пък е предпоставка за по-успешна конкуренция. Има и други причини за тази странна модна активност във време на криза: инерцията и голите амбиции на знайни и незнайни модни творци и предприемачи; финансова и мениджърска некомпетентпност; смешен волунтаризъм и даже прояви на параноя. Към последните сме снизходителни, а на първите не ни остава друго освен да погледнем с респект и да ги адмирираме за куража. Особено прозорливо обаче постъпват онези, които с вещина минимизират излишните разходи, най-вече за рекламни цели и залагат повече на комуникационния мениджмънт и по-специално на връзките с обществеността и публичната комуникация, на промененото отношение към медиите и към свещената абревиатура „PR”. Добри симптоми са проявите на желание за разбирателство между модни централи и агенции, дизайнери и медийни консултанти, организатори и участници в ревютата – разбирателство и компромис по отношение на цените, готовността за отстъпки и съвсем нормалните в такива случаи жестове на приятелство и взаимна помощ.
Новият брой на нашето двуезично онлайн списание „Fashion Lifestyle Magazine”  вече е на вашите екрани. С какво се надяваме да ви зарадваме този път? Не може да не ни радва горещата новина, че талантливата българска дизайнерка Мария Дойчинова откри шоурум в сърцето на световната мода – Париж. Колекцията `Symbioun` издава визуалната и духовна връзка между модния дизайн и изящното изкуство, наречено живопис. Тя се е инспирирала от произведенията такива художници като И. Илиев и И. Нагел, достигайки до чудните измерения на една нова въздействаща естетика. Важен факт е, че японската модна къща “Ком де гарсон” на Рей Кавакубо обяви официално споразумението си за сътрудничество с компанията “Епъл”, която държи правата за песните на “Бийтълс”.
Модата на Джанфранко Фере е въздействаща, защото е жизена и радостна. Тя наистина прокламира радост от живота, възхищение и преклонение пред красотата на жената – модерна, освободена, любвеобилна. В този брой ви предлагаме нови, неизвестни или малко известни факти от живота и творчеството на този толкова талантлив моден творец, който ни напусна – за жалост – твърде рано. Продължаваме и анализа на Мишел Обама в поредицата на Кристина Стамболова. Авторката има право, когато твърди, че първата чернокожа първа дама в Белия дом прави силно впечатление както с топлото и едновременно с това силно излъчване, така и с високата си визуална култура. Стилът й на обличане може да се окачестви като шикозен, изчистен, елегантен и разчупващ стереотипи, без непременно да е скандален.
В рубриката ни „Интервю” този път откровеничи Евгения Живкова, която разкрива нови тайни пред Мария Василева около последната си колекция „Екстравагантна зима”. Свеж поглед хвърляме и към тенденциите в интимната мода и по-специално към един от най-мащабните й лидери – прочутата компания „Триумф”: игрива романтика, съблазнителна увереност, изчистена елегантност и динамична модерност са само част от ключовите думи в най-новия тренд в дамското бельо, твърди авторката Силвия Мадина. Към сериозни размишления не само в интимния, но и в семейния живот водят най-новите проучвания върху живеещите на семейни начала. Озадачаващият факт е, че близо 40% от двойките, които живеят продължително време без да са законно обвързани, изобщо не предприемат тази стъпка, просто защото се разделят.
Първата самостоятелна фотоизложба на Хелена Кристенсен (прочут в близкото минало супермодел), любопитни нещица за босозоку обществото или в превод "буйно бягащата банда" – японска субкултура, с името на която най-често се свързват мотоциклетните клубове и банди, както и важни исторически сведения за панталона в дамския гардероб ще допълнят представите ви за стил и вкус, ценности и динамика на модата.
Новият брой на нашето двуезично онлайн списание „Fashion Lifestyle Magazine”, което вече е на вашите екрани. С какво се надяваме да ви зарадваме този път? Редом с всичко това апетитното меню на новия брой на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага обилна информация за модните и бизнес новини, свежи и поучителни истории, свързани с лайфстайла и модата в облеклото, а също така любопитни и важни факти от сферата на медиите и културата, свободното време, фотомоделите и скандалните конфликти. Приятно четене, скъпи читатели!

 

Тагове: Брой 27

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео