Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

МОДАТА: КРАСОТА, ИЗКУСТВО И БИЗНЕС

от FLM
31.07.2009
Време за четене: 2 мин.
3914
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков

Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

* Две години онлайн списание „Fashion Lifestyle Magazine”
* * Рейтинг на най-четените публикации

На първи август 2007 година в интернет пространството се появи премиерният брой на нашето двуезично онлайн списание „Fashion Lifestyle Magazine”. Радостни сме, че 24 месеца по-късно може да си кажем „Честито!” въз основа не само на исторически и хронологически показатели, но и с гордост от журналистическите, редакторските и авторските ни успехи. Това, че ни има и че сме толкова търсени и желани се дължи равноправно на усилията и на двата екипа, които издават списанието – „От игла до конец” ЕООД и „Фашън.бг” ЕООД, както и на плодотворното сътрудничество на десетки наши автори, кореспонденти и коментатори. Благодаря им от все сърце!

Какво би посочил един бегъл статистически преглед на най-четените публикации през тези две години на съществуване на нашето електронно списание? Кои рубрики и – съответно – кои публикации, теми, интерпретации се радват на най-голямо читателско внимание? Трябва да се подчертае обстоятелството, че все пак най-привилегировани са рубриките и публикациите от началните броеве на онлайн списанието. Десетте най-посещавани, т.е. най-четени публикации през този период са:

1.„Мария Недкова показа модерното бизнес облекло” от Галина Кондова – бр. 5 / декември 2007 г. – рубрика „БГ мода” (прочетено 15484 пъти – към 31 юли 2009 г. ).
2.„Балът на блондинките – луксозна руса приказка” – редакционна – бр. 8 / март 2008 г. – рубрика „Модни новини” (прочетено 11085 пъти – към 31 юли 2009 г. ).
3.„Готик субкултурата – музика, изкуство или религия” от Кристина Пайташева – бр. 3 / октомври 2007 г. – рубрика „Субкултури” (прочетено 9622 пъти – към 31 юли 2009 г. ).
4.„Обувките за есента – груби, но лачени” от Ваня Манчева – бр. 2 / септември 2007 г. – рубрика „Аксесоари” (прочетено 7226 пъти – към 31 юли 2009 г. ).
5.„Долче и Габана: най-успешният моден дует” от Любомир Стойков – бр.3 / октомври 2007 г. – рубрика „Дизайнери” (прочетено 6755 пъти – към 31 юли 2009 г.).
6.„Ценностите в модата днес – комфорт шик, женственост” – редакционна – бр. 12 / юли 2008 г. – рубр. „Тенденции” (прочетено 6562 пъти – към 31 юли 2009 г.).
7.„Скандалността, която продава” от Силвия Мадина – бр. 7 / февруари 2008 г. – рубр. „Скандали” (прочетено 6481 пъти – към 31 юли 2009 г.).
8.„Звездни тайни за перфектното тяло” – от Силвия Георгиева – бр. 8 / март 2008 г. – рубр. „Тяло” (прочетено 5317 пъти – към 31 юли 2009 г.).
9.„Гери Дончева: „Господ ми е дал много, но и аз съм положила труд, за да доразвия даденостите си!” – от Любомир Стойков – бр.4 / ноември 2007 г. – рубр. „Фотомодели” (прочетено 5034 пъти – към 31 юли 2009 г.).
10.„Дрина Пашова: контраст и красота” – от Любомир Стойков – бр. 4 / ноември 2007 г. – рубр „Нова генерация” (прочетено 4024 пъти – към 31 юли 2009 г.).

Любопитно е да знаем кои още теми и събития са привличали вниманието на нашите читатели? Това са имена от българската мода като Аля Милушева, Евгения Живкова, Жана Жекова, Милка Александрова – Бучи, София Борисова, Мария Дойчинова, „Десизо Монни”, „Миро”, „Бипоне”, „Квят” и редица други; теми като годишната награда на Академията за мода „Златната игла”, новото значение на роклята, комфортът и бохемския шик в българската мода, ученическото облекло и др. Най-силен интерес са предизвикали интервютата с Ели Сааб, София Борисова, Рейчъл Билсън, Франческа Лаваца и Кейт Мос. Сред хитовете в модните новини се очертават конкурсът „Стани лице на „Квят”, представянето на „Маркам” в Дюселдорф, конкурсът за целувка и др. Разнообразието на младежките ценности и субкултурният стил също е водещ тематичен център на нашата читателска аудитория. Освен за готик субкултурата, нашите читатели са проявили активност и към такива теми като фешън субкултурата, пиърсинг субкултурата, „Емо” и „Сийн” – версиите на младежката различност. Съзнавайки значението на аксесоарите, вие сте регистрирали твърде сериозен интерес към диадемата, обувките, шапките и слънчевите очила.

Биографичните и творчески анализи на кои дизайнери са инкасирали най-много посещения? Освен публикацията за двойката Долче и Габана, това са Джорджо Армани, Роберто Кавали, Валентино и Миуча Прада. От регистъра на модните тенденции най-голямо любопитство сте проявили към стила на „Nicowa”, към предложенията на световната мода пролет-лято 2009, както и към свежия, спортен и секси маниер на марката „Sloggi”. А обстоятелството, че умеете да цените българската красота е проличало и в предпочитанията ви към публикациите за фотомоделите – класацията се оглавява от Гери Дончева, след която идват Кейт Мос, Жизел Бюндхен, Кристина Несторова и Ивета Ванкова.

Публикациите, посветени на фотографията също са едни от най-четените от вас. Най-голям интерес сте проявили към такива майстори на фотообектива като Патрик Демаршелие, Стефан Андреев, Лилия Йотова, Марио Тестино и Начо Каменов. Не може да не ни радва и това, че толкова важни човешки и социални теми като секса, семейството и брака не са ви оставили безразлични. На добра посещаемост са се радвали статите „Внимание! Родители под стрес” (Галина Кондова), „Великден за пречистване от греховете човешки” (Силвия Мадина), „”Fashion Family” (Катя Михайлова), „Катастрофа! Омъжените дами отказват секс” (Галина Кондова) и „Тайните на древната женственост” (Катя Михайлова).

В рубриката „Бизнес” фаворит е публикацията „Бельото “Triumph” с нов корпоративен имидж”, както и делови новини, свързани със “Zara”, “Prada”, “Gap“ и др. От публикациите на историческа тематика „водят в резултата” текстовете, посветени на списание „Вог”, на музея на модата в Бат, на колекцията на Кристиан Лакроа, издържана в духа на етно-шик и на Музея „Метрополитън”. Не може да се отрече засилването на читателския интерес и към двете ни най-нови рубрики „Култура” и „Медии”, с които показахме желание за разширяване на тематичния регистър на „Fashion Lifestyle Magazine”.

От този, макар и непълен, преглед на публикациите на нашето списание през изминалите две години проличават поне три тенденции в читателските интереси и предпочитания. Първата е, че нашата аудитория цени българската мода и се интересува и вълнува много от нейната динамика, успехи, силни и слаби страни, възход и падение, успоредно с явленията и събитията в световния моден дизайн. Втората тенденция показва значението, което имат за модния успех такива фактори като неформалните хрумвания и проявите на субкултурата в стила, аксесоарите, украшенията и допълненията и, разбира се, ролята на авторите на колекциите – модните дизайнери, без които е немислим светът на модата. Третата тенденция е свързана с мястото, което се отрежда на новата генерация модни творци, на студентите по моден дизайн и на младите дизайнери, както и с това, че българите ценят красотата – физическа и духовна, и че не случайно българката е сред най-красивите жени на света. Вероятно биха могли да се направят и други изводи от предпочитанията към нашето онлайн издание. Читателите ни са богато скроени и техният интерес към лайфстайла и всекидневната култура не се изчерпва само с любопитство към модните новинки и сезонните тенденции. Те схващат модата като красота, изкуство, бизнес (а също индустрия, забавление, разнообразие) и не могат да я разделят механично от толкова важни зони на цивилизацията ни като културата и медиите.
Като честитя още веднъж 2-ия рожден ден на „Fashion Lifestyle Magazine” , искам да пожелая на целия екип на списанието, на всички наши читатели, спонсори и рекламодатели много здраве, сили и любов и благополучие! Бог да ви пази!

Тагове: Брой 25

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео