LVMH С НАГРАДА В ПОЧИТ НА КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД
Френската група за луксозни стоки LVMH („Луи Вюитон Моет Хенеси“) преименува специалната си награда на „Наградата Карл Лагерфелд“ в почин на прочутия дизайнер. Официално промяната е представена на 4-ти септември, по време на шестото издание на конкурса.
„Карл Лагерфелд, креативен директор на къщата на Фенди от 1965 г., беше обвързан с наградата, откакто е създадена“, казва Делфин Арно – една от собствениците на LVMH. „Той беше напълно отдаден на това от първия ден, пренасяйки ни с ентусиазма и енергията си, споделяйки с всички – независимо дали са членове на журито или кандидати – културата и страстта си към модата. Винаги ще ценим тези ценни моменти.“
Снимка:
1. Карл Лагерфелд.
Фото: David Fisher/REX/Shutterstock / https://www.billboard.com/articles/news/obituary/8498851/karl-lagerfeld-dies-85-obituary
Прочетено: 1928 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 103, Септември 2019
ТОМИ ХИЛФИГЕР В КОЛАБОРАЦИЯ СЪС ЗЕНДАЯ
Новата колекция на американския дизайнер Томи Хилфиер, създадена в колаборация със Зендая, беше представена на 8-ми септември по време на седмицата на модата в Ню Йорк. По идея на певицата ревюто се състоя в „Аполо Тиътър“, Харлем, защото точно олицетворява духа на 70-те години, който е и в основата на това сътрудничество.
„Облеклото на властта (Power dressing) от преди близо половин век получава нов прочит през 2019 година – със смели предложения и вдъхновени от винтидж силуети. Преосмисляйки стилове, които някога са дефинирали ера, TommyxZendaya е създадена, за да изразите своята индивидуалност“, се посочва в концепция за колекцията.
Снимка:
1. Томи Хилфигер и Зендая.
Фото: © Jennifer Graylock / https://www.vogue.co.uk/news/article/zendaya-tommy-hilfiger-aw19-first-look
Източник:
https://www.vogue.co.uk/article/tommy-hilfiger-zendaya-harlem-fashion-show
https://global.tommy.com/int/en/collections/tommyxzendaya/16
https://www.vogue.co.uk/news/article/tommy-hilfiger-zendaya-new-collaboration
Прочетено: 1927 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 103, Септември 2019
МЕГАН МАРКЪЛ ЗАД КУЛИСИТЕ НА ПЪРВАТА КАПСУЛНА КОЛЕКЦИЯ НА SMART WORKS
Меган Маркъл, херцогиня на Съсекс, публикува два любопитни клипа в новия си инстаграм профил – @sussexroyal, зад кулисите на първата капсулна колекция на Smart Works. Благотворителната организация, която окуражава жените да се върнат като работна сила, създава новия си проект в колаборация с „Маркс и Спендър“, „Джон Левис“, „Джигсоу“ и дизайнерката Миша Нону.
„Smart Works гори от желание да осигури на безработни жени средствата, дрехите и убежденията, необходими за успешно интервю за работа. Дрехите са дарени – но не става въпрос за жена, която минава през гардероба си и дава нещо, защото вече няма нужда него. Смисълът е гледайки този специален предмет, на който държите – спомена за тази рокля или костюм, който ви е помогнал да получите мечтаната си работа – да искате да го предадете напред”, казва Маркъл, която е патрон на организацията.
Снимка:
1. Меган Маркъл работи върху новия проект на Smart Works.
Фото: © Instagram: @sussexroyal
Прочетено: 1921 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 103, Септември 2019
ХЕЙЛИ БИЙБЪР СЕ ПРЕОБРАЗЯВА В ПРИНЦЕСА ДАЯНА
Хейби Бийбър отдаде почит на принцеса Даяна с фотосесия за новия брой на „Вог Париж“, в която 22-годишният модел представи няколко емблематични нейни визии. Снимани от Грегъри Харис, фотографиите носят непринудената елегантност на принцесата, овърсайз суитшъри, дълги чорапи и бейзболни шапки.
Бийбър дори пресъздаде легендарната визия от поло мач в Уиндзор през 1988 г. –избелели дънки, прибрани в кафяви каубойски ботуши, блейзър, бейзболна шапка, суитшърт. Моделът публикува снимки от фотосесията в инстаграм профила си и написа: „Благодаря ви, че оставихте след себе си такова емблематично наследство от мода и стил.“
Снимки:
1. Принцеса Даяна през 1996 г.
Фото: BRENDAN BEIRNE/SHUTTERSTOCK
2. – 3. Хейли Бийбър във фотосесия за „Вог“.
Фото: © Instagram: @haileybieber
Източник: https://www.harpersbazaar.com/fashion/models/a28855736/hailey-baldwin-princess-diana-photo-shoot/
Прочетено: 1931 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 103, Септември 2019
БЪДЕЩЕТО НА КОЗМЕТИКАТА Е ПОЛОВО НЕУТРАЛНО
Оказва се, че марките, неутрални по отношение на пола като The Ordinary и Non Gender Specific, отбелязват значителен растеж в привличането на мъжете клиенти. Обикновено в тези магазини има много различни продукти за проба, без да се посочва пола, защото фокусът при тях пада върху науката за грижата за кожата.
Фото: © The Ordinary
Прочетено: 1921 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 103, Септември 2019
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 102: СТЕЛА МАККАРТНИ В КОЛАБОРАЦИЯ С АДИДАС
БРОЙ 102: МАРК ДЖЕЙКЪБС С НЕСТАНДАРТНО ПАРТИ ЗА ОТКРИВАНЕТО НА НОВИЯ СИ МАГАЗИН
БРОЙ 102: ПРОЕКТИ В ПОЧИТ НА КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД
БРОЙ 102: ТОПМОДЕЛЪТ ДЖОРДЖИНА ГРЕНВИЛ СЕ ЗАВЪРНА НА СЦЕНАТА
БРОЙ 102: FERN FANS СЪЗДАДЕ ПЕТ НОВИ ВИДА ВЕТРИЛА