Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ЕДНА ГОДИНА НАИСТИНА ЗВУЧИ СЕРИОЗНО!

от FLM
30.06.2008
Време за четене: 1 мин.
3640
A A
СВЕЖО И РАЗНООБРАЗНО ИНФОРМАЦИОННО МЕНЮ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков

Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Както се казва в тривиалните юбилейни слова, „една година мина неусетно”! Тривиално или не, но наистина нашето, а предполагам и вашето електронно издание „Fashion Lifestyle Magazine” навърши една година от своето съществуване във виртуалното пространство. Издаването на списание в интернет, което постоянно се актуализира и динамизира макар и в рамките на една година, наситина звучи сериозно! През тази година то стана важна и органична част от българската журналистика за мода и стил на живеене. От началото на неговото излизане рубриките му почти се удвоиха и днес са 24 на брой, засягащи както новинарски и информационни теми от сферата на модния дизайн, модния бизнес и индустрията с текстил и облекло, така и аналитични и коментарни интерпретации на най-значимите страни на стила, козметиката, прическата, тялото, а също и такива общочовешки и стойностни въпроси като пола и семейството, свободното време, развлеченията и удоволствията. Сред приоритетните тематични полета бяха и младите генерации, младежките субкултури и българската мода, като цяло. Електронното списание „Fashion Lifestyle Magazine” е добре познато в близо 80 страни в целия свят, а моментното вглеждане в читателските посещения сочи респектиращите 500 000 импресии! Сред публикациите – рекодьори може да се отбележи отразяването на благотворителната премиера на Алманах на българската мода 2008, чийто читатели само до този момент наброяват 10296! Удовлетворени сме, че през тази първа година дадохме своя принос към качественото интерактивно и мултимедийно общуване с красотата, елегантността, модните експерименти и динамиката на стила. Нашето електронно издание за мода и лайфстайл даде своя сериозен принос за качественото провеждане на два от най-сериозните конкурси – „Покажи ми твоето Слоги” и „Стани звезда с Квят”, давайки шанса на хиляди млади хора да се изявят, да спечелят и да се реализират в областта, за която мечтаят. Макар и по-скромен, също така значителен е и приносът ни към популяризирането на една много важна и широко мащабна инициатива на Министерството на образованието и науката „Ученическото облекло – вчера, днес и утре”.

За постигнатите редакционни цели заслуга имат всички професионално и творчески ангажирани със списанието колеги. Специална благодарност трябва да се изкаже на моята чудесна партньорка и съдружничка Силвия Кабаиванова, зам.-главен редактор на списанието и шефка на най-големия български моден портал www.fashion.bg , както и отговорният редактор Галина Кондова, мениджър в консултантска къща „От игла до конец”. Думи на признателност за вдъхновената им и отговорна работа заслужават и другите членове на екипа, отговарящи както за уеб-дизайна и програмирането, така и за редакторската, репортерската, преводната и като цяло – журналистическата дейност – Здравка Кирилова, Кристина Пайташева, Силвия Мадина, Велизар Гарвалов, Цветомир Сарачилов, Теодора Христова и др. Читателите едва ли ще забравят интересните и вълнуващи публикации на наши автори като гл.ас. д-р Катя Михайлова, Ива Неделчева, Снежана Аврамова и др. Особено задължаващи са стотиците читателските коментари и писма, които със своите емоционални оценки, оригинални предложения и – разбира се – критични препоръки. Чест бе за нашето списание да си партнира успешно с такива утвърдени наши и чуждестранни рекламодатели и спонсори, чийто марки и имена заслужават респект: „Триумф” „Квят”, „Еймс Джи”, „Мирó”, „Брайдал фешън”, „Маркам”, „Етере”, „Хотел Самоков”, „Лектра” и др. Благодарим им, че ни се довериха и оцениха високо нашия професионализъм. С радостни чувства се обръщаме и към всички други електронни списания, вестници, сайтове и портали, с които си разменяхме линкове и си помагахме информационно и експертно.

Какво е нашето бъдеще? Известна ли е директорията, в която ще реализираме потенциала, идеите и търсенията си? Нашият стремеж и занапред ще бъде да се утвърждаваме като най-качеството и престижно списание за мода в интернет пространството. Възнамеряваме да разширим и задълбочим подхода към тази толкова важна и интересна за мнозинството хора тема – стил на живеене и стил на обличане. Смятаме да отделяме още повече място и внимание на изявите на младите български дизайнери, на студентите от българските и чуждестранните академии, университети и колежи. Искаме да привлечем нови имена като автори и сътрудници и да дадем по-голяма възможност за изява на специалистите по мода и модна илюстрация, текстил и конструиране, пазар и модни презентации, по теория и практика на модата и др. Значим момент в бъдещото ни развитие е инициарането на интересни и полезни конкурси за иновативно дизайнерско мислене, за най-добър стайлинг и за българска модна икона. Уверени сме, че ще постигнем тези важни за нас цели, защото нашето вдъхновение е реалната и оригинална красота в самия живот, а нашия инструментариум – компетентността, добрата информираност, бързата рефлексия и високите естетически ценности.

Да ни е честит първият рожден ден на нашето скъпо списание „Fashion Lifestyle Magazine”!

Тагове: Брой 12

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео