Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Мода Аксесоари

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

by FLM
01.02.2009
Reading Time: 3 mins read
8718
A A
СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Все по-популярна и коментирана напоследък ( особено около празниците ) е темата за лукса. Но за лукса вече се говори не като за нещо бленувано и достъпно само за редица „отбрани” люде. Луксът добива свой „земен”, достъпен образ. Ако направите една бърза обиколка из софийските улици, изследвайки нивото на лукс – ще се изненадате. Ще забележите дами, облечени в съвсем не евтини дрехи, носещи елегантни и скъпи обувки, очила от последните дизайнерски колекции. Разбира се, тази тенденция не се отнася за всички. Но все повече нараства броят на младите мъже и жени, които се интересуват от модните тендеции, и които са готови на всичко, за да се докоснат дори за миг до чудния свят на модата, който се материализира под формата на любим аромат, бижу, дори джи ес ем.

Samsung Armani SGH- P520, който бе представен на седмицата на модата в Милано, заедно с колекцията на Джорджо Армани ( есен/ зима 2007 )Samsung Armani SGH- P520, който бе представен на седмицата на модата в Милано, заедно с колекцията на Джорджо Армани ( есен/ зима 2007 )

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

Да бъдеш различен, уникален, да притежаваш нещо, което няма никой друг – ето това е стремежът на всеки един от нас. Модните бутици отдавна не са увехтяли и прашни магазини, в които можем да намерим едва няколко модела дамски костюми. Най-новите попълнеия на българския пазар са ”Versace”, “Ermano Scervino”, “Marc Cain”, “Primo Emporio”, D&G, … Списъкът е дълъг и вероятно ще пропуснем някой. Разбира се, като говорим за дрехи, неминуемо ще споменем и чантите – допълнете своя тоалет със “Furla” или пък “Bruno Mali”. А за да не бъдат чантите „сами”, достоен техен партнъор са обувките – в София ще намерите „Ле Тропизиен”, „Бали”, „Прада”, „Миу Миу”, „Москино”. Скъпи и интересни обувки ще намерите и в бутик „Криция”. Е, вече се убедихте, че луксът е достъпен, нали? Но, за да бъдем интересни е нужно още нещо – интересна татуировка, нова прическа, моден маникюр, а защо не ексклузивен, ултра-фешън джи ес ем? Към днешна дата мобилният телефон е не само начин да бъдем близо до хората, които обичаме. Джи ес ем-ът е свидетел на всичко, което се случва с нас. Той изпраща любовни есемеси, мълчи, когато не ни се говори, работи, смее се и плаче заедно с нас.

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

Модният Ви мобилен телефон може да бъде плод на взаимодействието на модните компании и големите комуникационни фирми. Но има и друг начин любимото Ви „Ало” да се превърне в неустоимо – а именно – чрез камъните. Основна тенденция в модата при мобилните телефони е инкрустацията със скъпоценни камъни. Кристалите могат да покриват както самия апарат, така и неговите аксесоари – хендсфрий, слушалки, или пък симпатичните висулки, които се прикрепят просто за красота. По желание на клиента могат да бъдат подбрани най-различни и впечатляващи комбинации от цветове – бели, сини, червени, жълти, розови, дори черни. В „мобилната мода”, както и във войната и любовта всичко е позволено – камъни, кристали, злато, сребро, кожа, титан, диаманти. Модните асове ще направят всичко необходимо, за да задоволят и най- взискателните си клиенти. Разбира се, колаборациите са по теми. Интересно е партъорството с водещи автомобилни компании като “Ferrari” – вероятно с цел привличане на повече мъжка аудитория. Докато за дамите са предназначени мобилни телефони, които са по „фешън” ориентирани – тук за предпочитане са известните модни компании като “Armani”, “D&G“,“Lois Voitton“. Така Вашият джи ес ем ще внесе допълнително очарование и исиканост в сивото и малко скучно ежедневие. А цената му ще бъде повод за ревност и ще прибави още малко ВИП усещане за вашата персона.

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

Снимки:

1. – 2. Samsung Armani SGH- P520, който бе представен на седмицата на модата в Милано, заедно с колекцията на Джорджо Армани ( есен/ зима 2007 ).
Фото: www.unwiredview.com, www.finalsense.com

3. – 5. Motorola RAZR2 V8 Luxury Edition – телефонът е в златно, покрит съз змийска кожа. Този модел е по идея на Дейвид Бекъм.
Фото: www.cnet.com.au

6. – 7. LG KE 850 Prada. Дизайнерски модел. Плод на първото сътрудничество между компанията LG и европейската модна къща.
Фото: www.techfresh.net

8. – 10. Motorola RAZR V3i D&G. Към него се предлага и аксесоар с инициалите на дизайнерите.
Фото: www.actu-mobile.com

11. – 12. Модел на Vertu – “Ferrari 60”, произведен по случай 60- тата догишнина на Ферари. От тази серия са произведени само шейсет броя. Корпусът на телефона е от титаниеви елементи и включва същите винтове, използвани за изработване на седалките в колите на Ферари. Цената му е около 18, 000 евро.
Фото: www.embelezzia.com

13 . – 16. Мобилен телефон “Lois V2“ – по модел на “Lois Voitton”. Един достъпен лукс на цена от 182 $.
Фото: www.oztion.com.au

17. USB устройство във формата на сърце, декорирано с кристали „Swarowski”
Фото: © www.techtick.worldpress.com

18. – 20. Мобилни телефони и съответните аксесоари към тях – хедсфрий и украшение, всичко с кристали
Фото: www.blogwired.com

СКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИСКЪПО, ПО- СКЪПО, НАЙ- СКЪПО… ПРИ МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ

ВИДЕО:

Replica VERTU Ascent Ferrari 60 from lux-replica-phones.com
Samsung Armani Phone Launch (part 1)
Samsung Armani Phone Launch (part 2)
Motorola D&G

Tags: Брой 19

Вижте още

KWIAT — изборът на истинските ценители
Аксесоари

KWIAT — изборът на истинските ценители

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео