Все по-популярна и коментирана напоследък ( особено около празниците ) е темата за лукса. Но за лукса вече се говори не като за нещо бленувано и достъпно само за редица „отбрани” люде. Луксът добива свой „земен”, достъпен образ. Ако направите една бърза обиколка из софийските улици, изследвайки нивото на лукс – ще се изненадате. Ще забележите дами, облечени в съвсем не евтини дрехи, носещи елегантни и скъпи обувки, очила от последните дизайнерски колекции. Разбира се, тази тенденция не се отнася за всички. Но все повече нараства броят на младите мъже и жени, които се интересуват от модните тендеции, и които са готови на всичко, за да се докоснат дори за миг до чудния свят на модата, който се материализира под формата на любим аромат, бижу, дори джи ес ем.
Да бъдеш различен, уникален, да притежаваш нещо, което няма никой друг – ето това е стремежът на всеки един от нас. Модните бутици отдавна не са увехтяли и прашни магазини, в които можем да намерим едва няколко модела дамски костюми. Най-новите попълнеия на българския пазар са ”Versace”, “Ermano Scervino”, “Marc Cain”, “Primo Emporio”, D&G, … Списъкът е дълъг и вероятно ще пропуснем някой. Разбира се, като говорим за дрехи, неминуемо ще споменем и чантите – допълнете своя тоалет със “Furla” или пък “Bruno Mali”. А за да не бъдат чантите „сами”, достоен техен партнъор са обувките – в София ще намерите „Ле Тропизиен”, „Бали”, „Прада”, „Миу Миу”, „Москино”. Скъпи и интересни обувки ще намерите и в бутик „Криция”. Е, вече се убедихте, че луксът е достъпен, нали? Но, за да бъдем интересни е нужно още нещо – интересна татуировка, нова прическа, моден маникюр, а защо не ексклузивен, ултра-фешън джи ес ем? Към днешна дата мобилният телефон е не само начин да бъдем близо до хората, които обичаме. Джи ес ем-ът е свидетел на всичко, което се случва с нас. Той изпраща любовни есемеси, мълчи, когато не ни се говори, работи, смее се и плаче заедно с нас.
Модният Ви мобилен телефон може да бъде плод на взаимодействието на модните компании и големите комуникационни фирми. Но има и друг начин любимото Ви „Ало” да се превърне в неустоимо – а именно – чрез камъните. Основна тенденция в модата при мобилните телефони е инкрустацията със скъпоценни камъни. Кристалите могат да покриват както самия апарат, така и неговите аксесоари – хендсфрий, слушалки, или пък симпатичните висулки, които се прикрепят просто за красота. По желание на клиента могат да бъдат подбрани най-различни и впечатляващи комбинации от цветове – бели, сини, червени, жълти, розови, дори черни. В „мобилната мода”, както и във войната и любовта всичко е позволено – камъни, кристали, злато, сребро, кожа, титан, диаманти. Модните асове ще направят всичко необходимо, за да задоволят и най- взискателните си клиенти. Разбира се, колаборациите са по теми. Интересно е партъорството с водещи автомобилни компании като “Ferrari” – вероятно с цел привличане на повече мъжка аудитория. Докато за дамите са предназначени мобилни телефони, които са по „фешън” ориентирани – тук за предпочитане са известните модни компании като “Armani”, “D&G“,“Lois Voitton“. Така Вашият джи ес ем ще внесе допълнително очарование и исиканост в сивото и малко скучно ежедневие. А цената му ще бъде повод за ревност и ще прибави още малко ВИП усещане за вашата персона.
Снимки:
1. – 2. Samsung Armani SGH- P520, който бе представен на седмицата на модата в Милано, заедно с колекцията на Джорджо Армани ( есен/ зима 2007 ).
Фото: www.unwiredview.com, www.finalsense.com
3. – 5. Motorola RAZR2 V8 Luxury Edition – телефонът е в златно, покрит съз змийска кожа. Този модел е по идея на Дейвид Бекъм.
Фото: www.cnet.com.au
6. – 7. LG KE 850 Prada. Дизайнерски модел. Плод на първото сътрудничество между компанията LG и европейската модна къща.
Фото: www.techfresh.net
8. – 10. Motorola RAZR V3i D&G. Към него се предлага и аксесоар с инициалите на дизайнерите.
Фото: www.actu-mobile.com
11. – 12. Модел на Vertu – “Ferrari 60”, произведен по случай 60- тата догишнина на Ферари. От тази серия са произведени само шейсет броя. Корпусът на телефона е от титаниеви елементи и включва същите винтове, използвани за изработване на седалките в колите на Ферари. Цената му е около 18, 000 евро.
Фото: www.embelezzia.com
13 . – 16. Мобилен телефон “Lois V2“ – по модел на “Lois Voitton”. Един достъпен лукс на цена от 182 $.
Фото: www.oztion.com.au
17. USB устройство във формата на сърце, декорирано с кристали „Swarowski”
Фото: © www.techtick.worldpress.com
18. – 20. Мобилни телефони и съответните аксесоари към тях – хедсфрий и украшение, всичко с кристали
Фото: www.blogwired.com
ВИДЕО:
Replica VERTU Ascent Ferrari 60 from lux-replica-phones.com
Samsung Armani Phone Launch (part 1)
Samsung Armani Phone Launch (part 2)
Motorola D&G