Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Скандали

GUCCI СРЕЩУ GUESS – БИТКАТА НА ГОЛЕМИТЕ

от FLM
03.05.2012
Време за четене: 1 мин.
4891
A A
GUCCI СРЕЩУ GUESS – БИТКАТА НА ГОЛЕМИТЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Американската марка Guess води ожесточена битка в съда с гиганта Gucci. Собственикът на Guess, Пол Марчиано защитава своя бранд от твърденията, че копира дизайна на Gucci и по-точно така известното лого “G”. Луксозната модна къща очаква обезщетението на стойност 221 млн. долара.

„Този вид модел е често срещан в света на модата и не принадлежи само на Gucci!”, казва Марчиано относно обвинението в плагиатство на модел чанта с мотиви логото на Guess – „G“.

GUCCI СРЕЩУ GUESS – БИТКАта на ГОЛЕМИте

Адвокатът на Gucci, Луис Едерър припомня разговор, който се е водел по пощата в периода 1995 г. – 2008 г. между Guess и компанията, която прави обувките на марката, Marc Fisher Footwear. Спорeд кореспонденцията двете марки разменяли помежду си мостри на платове на Gucci, с цел имитация на цветове, идентични с тяхното лого.

„Никой от Guess не поема отговорност или признава това да е така, включително Марк Фишър“, казва Едерър. „Истината е, че Guess нанасят удари върху имиджа на Gucci от години“, допълва той.

Марчиано обаче отрича тези твърдения, като казва, че за него модата е тенденция, настроение и вдъхновение, нищо повече. „Всеки я интерпретира по свой начин, чрез своята собствена марка“, допълва той.

Случаят все още не е решен. Неговото разглеждане продължава в съда в Ню Йорк, като двата модни гиганта не са стигнали до споразумение.

GUCCI СРЕЩУ GUESS – БИТКАта на ГОЛЕМИте

Всъщност проблемът между двете модни къщи не е скорошен. Той датира от три години. Сериозното изправяне „лице в лице“ в съда е откакто Guess е обвинена, че имитира логото на Gucci. Луксозната италианска марка завежда дело срещу компанията на Марчиано още през 2009 г. за създаването на „нарочно заучени имитации на марката Gucci” и по-точно на така известното лого „G“, както и райетата в червено и зелено.

От Gucci казват, че не става въпрос просто за следващите модни тенденции. Те категорично заявяват: „Става дума за масивна, добре обмислена схема, с която да се саботират най-емблематичните и най-известните модели на Gucci. На 9-ти май се навършват 3 години от този така неприятен случай – крайно време е Gucci да бъде овъзмезден в съда“!

GUCCI СРЕЩУ GUESS – БИТКАта на ГОЛЕМИтеОт Guess пък се защитават като наблягат на твърдението, че Guess не е Gucci и никога не са се опитвали и да бъдат. Техният адвокат, Даниел Петрочели казва, че няма причина Guess да искат да са като Gucci и няма схема да станат като тях“. Gucci използват кожа, ние предпочитаме синтетичните материи, това е и причината нашите продукти да струват 100 долара. Този резултат трябва да се постигне и види в края на всеки ден. Доказателството е в продукта“, защитават позицията си в съда Guess.

 

Снимки:

1. Модели на Gucci от колекция есен/зима 2012/2013

Фото: www.fabsugar.com

2. Модели от новата колекция на италианския гигант, която е вдъхновена от Романтизма на 19 век.

Фото: fashion.telegraph.co.uk

3. Спортно-елегантен модел, чанта Gucci – в основен за марката мотив с червено-зелени райета и чанта на Guess от колекция 2012.

Фото: www.gucci.com / www.guess.eu / www.denimsandjeans.com

Източник: http://www.vogue.co.uk

Тагове: Брой 56

Вижте още

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ
Скандали

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА
Скандали

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА

Скандали

ДЖИЖИ ХАДИД АРЕСТУВАНА НА КАЙМАНОВИТЕ ОСТРОВИ

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН
Скандали

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео