Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ИНФОРМАЦИОННИТЕ ИЗТОЧНИЦИ В МЕТАВСЕЛЕНАТА

от FLM
28.09.2022
Време за четене: 1 мин.
1679
A A
ИНФОРМАЦИОННИТЕ ИЗТОЧНИЦИ В МЕТАВСЕЛЕНАТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Библиотеките и книгите вече присъстват в игрите за виртуална реалност, така че очевидно тези форми на традиционни печатни медии не се забравят или пренебрегват. Въпреки това, начините, по които те се използват в рамките на платформите варират от предизвикателство към геймърите да намерят научни книги до вратичка за публикуване на цензурирана журналистика.
Потребителите в метавселената са видели възхода на множество малки списания и вестници. С около 900 000 активни потребители “Second Life” е видеоигра, създадена през 2003 г. от “Linden Lab” и е най-продължителният и най-завършеният виртуален свят до момента. В него видяхме и възхода на “Second Life Enquirer “. Това е онлайн вестник, който позволява на собствениците и създателите на виртуален бизнес да рекламират своите услуги или продукти пред потребителите на виртуалния свят. Това става чрез закупуване на рекламни места, които могат да бъдат превърнати в статии и прессъобщения.

“The Maliqusition” е друг източник на новини. Този вестник показва по-убедителен и фокусиран върху интересите подход към новините. Вниманието е поставено върху популяризирането на лични истории и мнения, за разлика от виртуалните услуги и продукти. Тези две имена в “Second Life” имат ясна прилика с вестниците от реалния свят, като действат като техни копия. 
Не само вестниците са намерили дом във виртуалната реалност. “Kultivate Magazine” подчертава културните аспекти на видеоиграта, популяризирайки изкуството, културата, фотографията, музиката и модата. “Kultivate” също така включва четири различни художествени галерии. Още по-очарователното е, че списанието е медиен партньор и основен спонсор на “Team Diabetes of Second Life”, официален и упълномощен екип на „Американската диабетна асоциация“.

Подобно на възхода на инфлуенсърите, има нарастваща тенденция сред потребителите на виртуалния свят да публикуват лични блогове, свързани със социалните медии на техния аватар. Тези блогове преглеждат или популяризират виртуални продукти чрез спонсорство с виртуални създатели. Забележителен пример е “Strawberry Singh“. Нейният блог и публикации получават голямо внимание и тя спечели титлата „Специалист по маркетингово съдържание и мениджър социални медии“ в “Linden Lab”. Въпреки че работата ѝ продължава предимно чрез официални канали като „Форумите на общността на “Second Life“, нейните статии са важен източник на реклама за виртуални бизнеси.

“The Wall Street Journal” насърчава инвеститорите „да погледнат в метавселената, дори ако все още не разбират какво е тя“. Това важи и за издателствата, които могат да проучат възможности за ангажиране на читателите, реклама, изграждане на общност или организационна ефективност.

Медиите и развлеченията в метавселената вероятно ще се отклонят в множество пространства за споделено забавление.  
От друга страна рекламата в “Second Life” също е път за издателите на вестници и списания. Интересното е, че това не се ограничава само до виртуални продукти. Нормално е да чуете за продукти и услуги от реалния живот, които биват рекламирани в популярни музикални клубове и дестинации в играта.

Говорейки за музикални клубове и дестинации, реални артисти дори са провеждали концерти в метавселената. През април 2020 г. Травис Скот проведе концерт във “Fortnite” пред публика от 12,3 милиона играчи. Смята се, че чрез продажби на билети и мърчандайз Скот е спечелил 20 милиона долара за своя 9-минутен концерт.

Бъдещето на медиите в метавселената не е никак за подценяване. Вече има създадени електронни четци за книги във виртуалната реалност, което позволява четенето на книга или вестник докато аватарът се движи. Възможно е традиционният вестник да придобие популярност в модерната среда на метавселената.

Снимки:
1. Сградата на “Second Life Enquirer “ във виртуалния свят на “Second Life”.
Фото: google.com
2. “Kultivate Magazine” във Метавселената на “Second Life”.
Фото: modemworld.me

Източници:
https://www.twipemobile.com/are-there-opportunities-for-publishers-in-the-metaverse/
https://pressgazette.co.uk/metaverse-opportunities-for-publishers/
https://www.dialogue.agency/blog/publishing-in-the-metaverse

 

Тагове: Брой 120

Вижте още

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков
Медии

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ
Медии

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ
Медии

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео