Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ЙОРДАНА ДИМИТРОВА НА КОРИЦАТА НА „ХАРПЪРС БАЗАР“

от FLM
08.03.2015
Време за четене: 1 мин.
2641
A A
ЙОРДАНА ДИМИТРОВА НА КОРИЦАТА НА „ХАРПЪРС БАЗАР“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Бизнес дамата Йордана Димитрова – Директор Развитие и Продажби в строително- инвестиционна компания „МАНОВ и синове” – е новото лице на корицата на модното списание „Харпърс Базар“ за месец март.

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

По традиция, месец март е посветен на жената и майката. Г-жа Димитрова, която е и „Мисис България 2012“, разказва с огромно вълнение за своето най-голямо щастие – семейството. Във фотосесията дебют на модната сцена прави нейната малка дъщеричка Каролина, която е само на 3 месеца.

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

„Много съм щастлива и благодарна за поканата да снимам тази прекрасна фотосесия с малкото ми момиченце – това беше едно специално и много емоционално преживяване за нас!“, споделя една от най-красивите омъжени жени в България. „Най-голямата ми радост и гордост е моето семейството. Майчинството отключи в мен много силна любов, емоция и ми даде друг поглед върху живота. Постигайки успехи в бизнеса и покорявайки върхове, аз следвах своите цели и мечти, но едва след като родих двете си дечица, се усетих истински завършена като личност и разбрах какво е пълното щастие.“

Фотосесията е направена в центъра на София, с домакини „Regina Restaurant“. Това са първите снимки, които показват една от най-красивите и аристократични къщи в столицата – паметник на културата. Главният редактор Милена Алексиева и екипът на „Harper’s Bazaar“ пресъздават една семейна атмосфера, свързана с радостта от майчинството и наречена „Щастие в дома“. Стилистът Николай Христов акцентира на пролетни, цветни и ярки материи, които те провокират да се усмихваш и мечтаеш. Фотограф е Костадин Кръстев – Коко, грим – Кирил Чалъков – и двамата носители на приза „Златна игла“. Коафьор – Фифи/Милена за „Fetish“, маникюр – Краси – Studio Helan. На корицата Йордана Димитрова е облечена в модел на Sherri Hill от Bridal Fashion, а във фотосесията е с тоалети от пролетните колекции на Dolce&Gabanna, BCBGMAXAZRIA, Versace, Red Valentino.

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

Йордана Димитрова на корицата на „Харпърс Базар“

Снимки:
1. Корицата на сп. „Харпърс Базар” за март 2015 г.
2. – 8. Снимки от фотосесията на Йордана Димитрова за списанието.
Фото: Костадин Кръстев – Коко за Harper’s Bazaar

Тагове: Брой 76

Вижте още

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков
Медии

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ
Медии

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ
Медии

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео