Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ПЛАТФОРМАТА „ТИКТОК“ И ЗАЩО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ?

от FLM
18.03.2022
Време за четене: 1 мин.
2716
A A
ПЛАТФОРМАТА „ТИКТОК“ И ЗАЩО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СЕ УВЕЛИЧАВАТ?
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Целият свят е завладян от най-новата технологична мания – платформата „ТикТок“. Това е най-новият начин хора от всякакви възрасти да изразяват себе си. Приложението е предназначено за създаване и споделяне на кратки видеоклипове.

Създателите на съдържание имат на разположение различни инструменти: филтри, възможност за търсене на звуци, ефекти, хаштагове, миксиране на кадри и др. Потребителите се насърчават да се свързват с останалите посетители на приложението чрез видео отговори и дуети.

ТикТок

„ТикТок“ е безплатен за всички и заснемането на видеоклип е изключително лесно, не само заради удобните инструменти, а и благодарение на различните трендове в рамките на приложението. Има огромен набор от звуци, от които потребителите да избират, което прави заниманието изключително интересно.

Изглежда, че това приложение е станало до голяма степен пристрастяващо и има много причини за това, а именно алгоритъмът на „ТикТок“. Точно като алгоритмите на други подобни социални медии, той избира видеоклипове за вашата страница For you, които съвпадат с интересите ви. По този начин For you създава лична връзка между потребителя и приложението.

Друг аспект на „ТикТок“, който го прави пристрастяващ, е творческото съдържание. В тази платформа всеки може да стане известен, независимо дали е популярна личност от преди това или е 14-годишно дете.

Статистиката на Businessofapps разкрива, че през 2019 г. средното общо време, прекарано от потребител в платформата, е 52 минути на ден и е отваряно средно осем пъти на ден. В сравнение с други апликации за социални мрежи, това е нормална средна стойност. Например потребителите на „Инстаграм“ прекарват около 53 минути на ден в приложението.

Иновациите в новите медийни технологии карат тези платформи да станат неразделна част от живота ни.

ТикТок
 

Снимки:

1. Приложението „ТикТок“ на мобилен телефон.
Фото: Reuters

2. For you в „ТикТок“.
Фото: Teilo.org

Тагове: Брой 117

Вижте още

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков
Медии

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ
Медии

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ
Медии

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео