Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

РЕКЛАМНИТЕ СТРАНИЦИ НА МОДНИТЕ СПИСАНИЯ СЕ УВЕЛИЧИХА ПРЕЗ МАРТ

от FLM
31.03.2012
Време за четене: 1 мин.
3743
A A
РЕКЛАМНИТЕ СТРАНИЦИ НА МОДНИТЕ СПИСАНИЯ  СЕ УВЕЛИЧИХА ПРЕЗ МАРТ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

РЕКЛАМНИТЕ СТРАНИЦИ НА МОДНИТЕ СПИСАНИЯ  СЕ УВЕЛИЧИХА ПРЕЗ МАРТПовечето модни списания в САЩ увеличиха рекламните страници в мартенските издания като надскочиха миналогодишните си резултати, което показа сила в несигурната икономика. Това сочат данните, публикувани от „Advertising Age”. Тенденцията в повишаването на рекламните страници във фешън списанията през март и септември е дългогодишен процес. Това се дължи на факта, че търговците използват списанията, за да въведат новите си пролетно-летни предложения и модели.

Изданието на „Вог” за март включи 443 рекламни страници, което е близо 4% над нивото за миналата година, заявиха от медията. „Това е значимо за нас”, каза г-жа Плейгмен, VP-издател на „Вог” от януари 2010 г. „Ние победихме нашето пет годишно средно равнище с 4,5%”.

Братът на „Вог” – „W”, продаде 204 рекламни страници в изданието – 25% повече, отколкото през март миналата година. Списанието продължава да се възползва от новия си дизайн от 2010 г. под ръководството на главния редактор Стефано Тончи. Според Нина Лорънс – VP-издател на списанието: „Стефано Тончи донесе голям успех за „W”. Темпото ни на растеж се ускорява.”

Glamour, друго модно издание, през март продаде 181 рекламни страници, с 5% повече от миналата година. Разширявайки социалната си Снап Таг програма, в миналото септемврийско издание Glamour предложи маркетолози. Така списанието се сдоби с нови 27 рекламодатели, които се включиха с възможности за електронна търговия.
Allure има 143 рекламни страници през март, с 5% повече от двайстото юбилейно издание миналата година.

Списание ELLE, което се издаде за първи брой през март със заглавието „Хърст”, работи с 319 рекламни страници, с 2% повече, отколкото през март миналата година. На други места „Хърст”, каза Мари Клеър, мартенското издание ще носи 181 рекламни страници, до 31% повече. Cosmopolitan е с 121 рекламни страници и бележи ръст с 20% спрямо миналата година.

Harper`s Bazaar, чийто редизайн бе въведен през март, има 271 рекламни страници, с 15,5% повече от миналата година. „Продължаващата икономическа слабост, направи бизнеса труден за маркетолозите и списанията, заседнали между икономиката и лукса”, коментира Карол Смит, VP-издател и главен отговорник по приходите в Harper`s Bazaar от май миналата година.”
„Ние трябва да изберем насока и единственото желание на списанието и марката Bazaar е да стане по-луксозна”, каза г-н Смит. „Не може да се каже, че това е съвсем недостижимо, но може да се каже, че списания като „Вог”, ELLE и InStyle могат да направят битка с размери на арена. Ние никога няма да спечелим там. Обичам големите марки и не че Bazaar не е чудесен дом за „Мейбълин”, но той е чудесен дом и за „Мерцедес”.

InStyle са продали 347 рекламни страници в своя мартенски брой. Това е с 13% повече, отколкото през март миналата година, когато отчетоха 20% скок. „В този икономически климат рекламодателите продължават да бъдат уверени в способностите на InStyle”, каза издателят Кони Ан Филипс. За съжаление хората на Style Watch видяха рекламните страници да намаляват с 7% до 135, слагайки край на 31-вата издателска поредица – от година на година да се увеличават рекламните страници.  

Снимка:

  1. Корицата на априлския брой на „Вог” с певицата Дженифър Лопес.

Фото: http://www.vogue.com

Източник: http://adage.com/

Тагове: Брой 55

Вижте още

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков
Медии

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ
Медии

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ
Медии

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео