Повечето модни списания в САЩ увеличиха рекламните страници в мартенските издания като надскочиха миналогодишните си резултати, което показа сила в несигурната икономика. Това сочат данните, публикувани от „Advertising Age”. Тенденцията в повишаването на рекламните страници във фешън списанията през март и септември е дългогодишен процес. Това се дължи на факта, че търговците използват списанията, за да въведат новите си пролетно-летни предложения и модели.
Изданието на „Вог” за март включи 443 рекламни страници, което е близо 4% над нивото за миналата година, заявиха от медията. „Това е значимо за нас”, каза г-жа Плейгмен, VP-издател на „Вог” от януари 2010 г. „Ние победихме нашето пет годишно средно равнище с 4,5%”.
Братът на „Вог” – „W”, продаде 204 рекламни страници в изданието – 25% повече, отколкото през март миналата година. Списанието продължава да се възползва от новия си дизайн от 2010 г. под ръководството на главния редактор Стефано Тончи. Според Нина Лорънс – VP-издател на списанието: „Стефано Тончи донесе голям успех за „W”. Темпото ни на растеж се ускорява.”
Glamour, друго модно издание, през март продаде 181 рекламни страници, с 5% повече от миналата година. Разширявайки социалната си Снап Таг програма, в миналото септемврийско издание Glamour предложи маркетолози. Така списанието се сдоби с нови 27 рекламодатели, които се включиха с възможности за електронна търговия.
Allure има 143 рекламни страници през март, с 5% повече от двайстото юбилейно издание миналата година.
Списание ELLE, което се издаде за първи брой през март със заглавието „Хърст”, работи с 319 рекламни страници, с 2% повече, отколкото през март миналата година. На други места „Хърст”, каза Мари Клеър, мартенското издание ще носи 181 рекламни страници, до 31% повече. Cosmopolitan е с 121 рекламни страници и бележи ръст с 20% спрямо миналата година.
Harper`s Bazaar, чийто редизайн бе въведен през март, има 271 рекламни страници, с 15,5% повече от миналата година. „Продължаващата икономическа слабост, направи бизнеса труден за маркетолозите и списанията, заседнали между икономиката и лукса”, коментира Карол Смит, VP-издател и главен отговорник по приходите в Harper`s Bazaar от май миналата година.”
„Ние трябва да изберем насока и единственото желание на списанието и марката Bazaar е да стане по-луксозна”, каза г-н Смит. „Не може да се каже, че това е съвсем недостижимо, но може да се каже, че списания като „Вог”, ELLE и InStyle могат да направят битка с размери на арена. Ние никога няма да спечелим там. Обичам големите марки и не че Bazaar не е чудесен дом за „Мейбълин”, но той е чудесен дом и за „Мерцедес”.
InStyle са продали 347 рекламни страници в своя мартенски брой. Това е с 13% повече, отколкото през март миналата година, когато отчетоха 20% скок. „В този икономически климат рекламодателите продължават да бъдат уверени в способностите на InStyle”, каза издателят Кони Ан Филипс. За съжаление хората на Style Watch видяха рекламните страници да намаляват с 7% до 135, слагайки край на 31-вата издателска поредица – от година на година да се увеличават рекламните страници.
Снимка:
- Корицата на априлския брой на „Вог” с певицата Дженифър Лопес.
Фото: http://www.vogue.com
Източник: http://adage.com/