Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ТЕНДЕНЦИИТЕ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ

от FLM
06.12.2022
Време за четене: 1 мин.
1795
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Социалните медии са мястото, където хората комуникират помежду си и обменят информация много бързо, споделят съдържание – както медийно, така и лично. Помагат на социалните групи, на компаниите и на отделните личности да поддържат връзка и да споделят своите мнения, възгледи и опит. За разлика от радиото, телевизията и вестниците, в социалните медии може да се участва активно в двустранен процес на взаимно обогатяване. Не само гледаш, слушаш и четеш, а споделяш, коментираш и оценяваш. Днес се развиват непрекъснато с доста големи темпове. През последните години навиците ни като потребители се промениха и ръка за ръка с това се появиха и нови тенденции в онлайн пространството. Видео съдържанието нарасна много и е на главен фокус,  видеата на живо добиха още по-голяма популярност от предходните години. Също така подкастите и аудио комуникацията са често търсени и представляват голям интерес за публиката.

“Facebook”, като една от най-популярните социални мрежи, се обновява непрекъснато. Компанията цели да увеличи аудиторията си, най-вече младите потребители, създавайки персонализирано потребителско преживяване, нови функционалности и виртуална среда. Формат, който виждаме все по-често е “Reels” или познат като „ленти“. Самият Марк Зукърбърг го определя като „основен двигател за нарастване на ангажираността”. Успехът на този формат зависи безспорно от висококачественото ангажиращо съдържание и популярната музика. Добавянето на „ленти“ и фокусирането върху „историите“ са метод на “Facebook” да се опита да върне по-младата аудитория, защото за никого не е тайна, че през последните години “Instagram”, “TikTok” и отчасти “Snapchat” са по-предпочитаните платформи. “Instagram” вече е собственост на Facebook, следователно Meta, и двете социални мрежи са завладени от почти еднакви тенденции. “IGTV” и “Feeds” видеата са обединени в “Reels” формата, а той е основен метод за достигане до по-голям брой зрители и покачване на последователите. Освен това и „историите“ в “Instagram” продължават да бъдат водещи.
“TikTok” много бързо навлезе и завладя главно по-младата възрастова група. Това накара много бизнеси да започнат да комуникират в тази платформа. Тя се опитва да удовлетворява потребностите както на инфлуенсърите, така и на брандовете, като направи видеата с по-дълга продължителност, което дава възможност на доста марки да разгръщат историите си.
Тенденциите в социалните медии са в непрекъснато движение, опитвайки се да задоволят потребностите на голяма част от потребителите. Непрекъснато се търсят нови методи за привличане на все по-голяма аудитория и това ще продължава занапред.

Снимки:

1. © www3.gobiernodecanarias.org
2. Фото: © sitewab.bg
3. Фото: © exclusive.multibriefs.com
4. Фото: © signalbordon.org

Източници:
https://www.digital-marketing.bg/

https://digitalbrand.bg/tendencii-sadarjanieto-socialnite-medii-koito-tryabva-da-znaete-prez-2021/

Тагове: Брой 121

Вижте още

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков
Медии

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ
Медии

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ
Медии

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео