Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ВЛИЯНИЕТО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЪРХУ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ

от FLM
05.08.2021
Време за четене: 1 мин.
2650
A A
ВЛИЯНИЕТО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЪРХУ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Социалните мрежи се определят като оръжието на маркетинга. Те са навсякъде около нас и са неразделна част от ежедневието ни. Техните потребители са се увеличили с 10,9 % от 2019 година. Голяма част от тях ги използват, за да откриват нови продукти и услуги. В онлайн пространството това, което е ново днес, утре вече е демоде. Социалните мрежи могат да се сравнят с нова модна колекция на известен дизайнер. Изглеждат блестящи, нови и красиви, а маркетингът използван от тях представлява процес по създаване на съдържания, чиято цел е популяризиране на бизнес, услуга или продукт в различни платформи като Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube. Докосвайки се до тях, аудиторията иска и очаква ново, по-добро предложение с по-вълнуващи възможности.

МЕДИИ

Социалните мрежи винаги са били инструмент за привличане на повече потенциални клиенти. По време на пандемията през 2020 година потреблението им достигна върхова точка. С достъп до по-широка аудитория, силното присъствие на даден бранд, помага да се постигнат няколко маркетингови цели едновременно. Интернет платформите предоставят възможността да се повиши осведомеността, да се разкажат повече факти за конкретна марка, за нейното създаване, изграждане и защо може да й се има доверие. Маркетингът в социалните мрежи иска да привлече нови потенциални клиенти. Основната цел е задържането им възможно най-дълго. Платформи като Twitter и LinkedIn се използват като място, където  аудиторията изразява своята удовлетвореност или разочарование. Instagram и Facebook са предназначени предимно за реклама, a инфлуенсърите значително подпомагат за нея.

МЕДИИ

Проучвания показват, че 58% от потребителите през 2020 година посещават социалните мрежи на дадена компанията, преди да посетят уебсайта й. По този начин фирмите могат да повишат информираността за техния  бранд и да увеличат придобиването на клиенти.
Всеизвестно е, че рекламата е добра, когато несъзнателно остава в ума ни. Съдържанието в интернет цели точно това. „Един клик“ разстояние ни дели от направата на покупка. Технологиите и марките са изградили неразривна връзка помежду си.

МЕДИИ

Снимки:

  1. -3. Фото: Pinterest.com

Източници:
Social Media Marketing: How Techs Can Build Brand Identity and Increase ROI | Publicize – PR Firm
Can Social Media Be An Effective Marketing Channel Separate from Paid Ads? | Publicize – PR Firm

Тагове: Брой 113

Вижте още

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин
Медии

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса
Медии

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса

БТА е платформа за истинските новини
Медии

БТА е платформа за истинските новини

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео