Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотомодели

НАОМИ КЕМБЪЛ – ЧЕРНАТА ПЕРЛА НА МОДАТА

от FLM
03.06.2012
Време за четене: 3 мин.
4190
A A
НАОМИ КЕМБЪЛ – ЧЕРНАТА ПЕРЛА НА МОДАТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Наоми Кембъл – черната перла на модатаСветовноизвестният супермодел Наоми Кембъл зашеметява с екзотичното излъчване и изтънчен стил. Тя е родена на 22 май 1970 г. в Лондон и е с афро-ямайски произход. Още на 15-годишна възраст се утвърждава сред първите три най-разпознаваеми и търсени модели от края на 80-те и се нарежда сред шестте „супермодела” на нейното време.

В детските си години Кембъл живее в Рим, където майка й работи като танцьорка. След завръщането си в Лондон, Наоми е оставена на грижите на баба си, докато майката пътува из Европа с танцова трупа. На десет годишна възраст, супермоделът се записва да учи балет в академия за театрално изкуство в Лондон.

Първата публична изява на Наоми е на седем години, когато участва в клип на Боб Марли към песента Is This Love. През 1986 г. Кембъл е забелязана от ръководителката на популярна модна агенция Бет Болт. Нейната кариера се разраства бързо и малко преди шестнадесетия си рожден ден се появява на корицата на британския „Ел”. През следващите няколко години успехът на модела нараства постоянно. Дефилира в ревюта на световни дизайнери като Джани Версаче, Азедин Алая, Исак Мизрахи и позира за фотографи като Петер Линдберг, Хърб Риц и Брус Уебър. До края на 1980 г. Кембъл е част от триото най-разпознаваеми и търсени модели – „Троицата” – заедно с Кристи Търлингтън и Линда Еванджелиста.

В началото на кариерата си Наоми се сблъсква и с проблема с дискриминацията. През декември 1987 г. тя се появява като първото чернокожо момиче, показвано на корицата на британския „Вог”. А през август 1988 г. е на корицата и на френския „Вог”, след като дизайнерът Ив Сен Лоран, заплашва да оттегли рекламата си от списанието, ако продължат да не показват чернокожи модели на кориците си. През следващата година красавицата вече е на корицата на американското издание на „Вог”.

Наоми Кембъл – черната перла на модатаНаоми Кембъл – черната перла на модата

Наоми Кембъл – черната перла на модата

В средата на 90-те години моделът се преквалифицира в други области на развлекателната индустрия – пише романът си „Лебед”, посветен на супермодел, занимаващ се с изнудване. Книгата обаче получава негативни критики през 1994 г. и Кембъл пуска албумът Babywoman, кръстен на прякора, с който я нарича дизайнерът Рифат Озбек. Албумът също е критикуван и се превръща в търговски неуспех, а сингълът "Любов и сълзи” едва достига номер 40 в класациите на Обединеното кралство. През 1995 г. Кембъл и моделите Клаудия Шифър и Ел Макферсън инвестират в злополучна верига от ресторанти, наречена „Фешън кафе”. Кембъл прави и опити да започне актьорска кариера, но получава само няколко малки и второстепенни роли.

Наоми Кембъл – черната перла на модатаНаоми Кембъл – черната перла на модата

През 1999 г. Наоми подписва своя първи договор с козметична компания за стартирането на няколко аромата, носещи нейното име. През ноември същата година, тя позира с дванадесет други топ модела за изданието на американския „Вог” – „Съвременни музи на хилядолетието", заснето от Ани Лейбовиц.

След повече от две десетилетия като модел Наоми Кембъл все още е в полето на търсените. През 2007 г. тя участва в модното шоу на „Диор” във Версай по случай шейсет годишнината от първото ревю на марката. Кембъл се занимава и с няколко благотворителни каузи. Тя поддържа фонд на Нелсън Мандела за децата в Африка, за които през 1998 г. Наоми организира едно благотворително модно шоу на „Версаче”.

Наоми Кембъл – черната перла на модатаНаоми Кембъл – черната перла на модата

Наоми Кембъл – черната перла на модатаНаоми Кембъл – черната перла на модата

 

Снимки:

  1. Фотосесия на Наоми Кембъл за колекцията на „Роберто Кавали” пролет/лято 2012.

Фото: http://models.com/

  1. Британката позира за колекцията на „Живанши” за есен/зима 2011.

Фото: http://models.com/

  1. Наоми на корицата на японския „Вог” от юни 2011 г.

Фото: http://models.com/

  1. Кембъл позира за рекламна фотосесия на парфюми от серията си Wild Pearl.

Фото: http://models.com/

  1. Супермоделът с колекцията пролет/лято 2011 на модната марка „Долче и Габана”.

Фото: http://models.com/

  1. Наоми Кембъл дефилира с модел от пролетната колеция на 2010 г. на лондонската модна марка „Исса”.

Фото: http://www.style.com/

  1. Наоми Кембъл позира с Клаудия Шифър.

Фото: http://www.style.com/

  1. Кембъл дефилира за „Долче и Габана” с есенната колекция от 2003 г.

Фото: http://www.style.com/

  1. Супермоделът на модното шоу на „Диор” през 2007 г.

Фото: http://www.style.com/

  1. Наоми на партито за рождения ден на Шон Комбс.

Фото: http://www.style.com/

Източник: http://naomicampbell.com/

Тагове: Брой 57

Вижте още

Фотомодели

ИРИНА ШЕЙК: ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА КРАСОТАТА

Фотомодели

АНТОАНЕТА БОЯНОВА: „НИЕ СЕ ПРЕВРЪЩАМЕ В ТОВА, КОЕТО МИСЛИМ!“

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА
Фотомодели

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА
Фотомодели

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео